scarinko vôbec ťa nespajam s hulvatskymi cyklistami ktorých som spomenul. Len tých "zelených buzikov" si si mohol odpustiť. To je asi všetko čo by som k tomu chcel povedať.
15.04.2024 - 12:47:35
03
Jaroh nie, ty len tvrdíš, že Polícia SR má ignorovať cyklistov a má sa venovať autám.
15.04.2024 - 13:10:19
00
blackman napísal:
scarinko vôbec ťa nespajam s hulvatskymi cyklistami ktorých som spomenul. Len tých "zelených buzikov" si si mohol odpustiť. To je asi všetko čo by som k tomu chcel povedať.

je to mozne ale tento rok s nimi mal len zle skusenosti co sa tyka ich prace takze ich inak nemozem nazvat. jedine co robia tento rok je ze zbytocne buzeruju tam kde netreba preto buzici
15.04.2024 - 13:13:49
00
Heh, blackman spajat Scarinka s rychlymi netolerantnymi cyklistami nema, ale to ze sam scarinko spaja vsetkych policajtov dokopy, v tom problem nevidi :D
15.04.2024 - 13:22:10
01
Jaroh napísal:
...
Samozrejme, že opitý cyklista môže niekoho zraniť, ba dokonca aj zabiť. Ale o tom môj komentár nebol.
Môj komentár je o tom, že:
1. máme obmedzené finančné aj ľudské zdroje pre políciu a preto:
2. tie obmedzené zdroje mala polícia použiť na to, kde má jej práca väčši efekt.
...

1. a kde teda podľa teba, by mala polícia presmerovať svoje aktivity, aby ich práca mala väčší efekt...?
2. ak opitý cyklista niekoho na tej hrádzi zraní (nechcem ani pomyslieť že by niekoho usmrtil), vtedy vybuchnú internety, že čo urobila polícia aby sa také nestalo? čo by si diskutujúcim poradil vtedy?
15.04.2024 - 13:22:32
00
Jano1987 napísal:
Jaroh nie, ty len tvrdíš, že Polícia SR má ignorovať cyklistov a má sa venovať autám.


Vieš, presne tento spôsob komunikácie je problém, pre ktorý si ťa tu ľudia blokujú alebo ignorujú. Hej, ako vidíme, na Slovensku bodujú jednoduché formulácie. Človek sa môže v troch príspevkoch snažiť vysvetliť, ako to je a ty to potom zostrelíš bohorovným "nie, ty len tvrdíš, že Polícia SR má ignorovať cyklistov a má sa venovať autám."

Nie, vôbec to netvrdím. Jednak som nijako nepoužil ani nenaznačil pojem "ignorovať" a jednak som opakovane zdôraznil, že hovorím o cyklistoch na hrádzi cez deň. Nezameriavať sa na cyklistov na hrádzi cez deň nijako neznamená "ignorovať cyklistov" ako takých, čo mi tu podsúvaš.

Tvrdím, že polícia, tak ako každé iné štátne teleso, sa má zameriavať na tie verejné problémy, ktoré sú dôležitejšie. Pri všetkej úcte, cyklisti pod vplyvom na hrádzi spôsobili oveľa menej úmrtí, zranení a škôd ako vodiči, ktorí porušujú dopravné predpisy, nehovoriac o iných oblastiach kriminality a porušovania zákonov.

Bohužiaľ, tvoj spôsob komunikácie znemožňuje akúkoľvek serióznu debatu.
15.04.2024 - 13:33:11
14
Takže tvrdíš to, čo aj pán Dan Kollár z Cyklokoalície, keď keď dostal otázku, čo robiť s cyklistami, ktorý ohrozujú chodcov. Odpoveď pána Kollára bola, že pokiaľ cyklisti nezačnú zabíjať chodcov, nie je to otázka dňa.
15.04.2024 - 13:43:37
00
luky64 napísal:
1. a kde teda podľa teba, by mala polícia presmerovať svoje aktivity, aby ich práca mala väčší efekt...?
2. ak opitý cyklista niekoho na tej hrádzi zraní (nechcem ani pomyslieť že by niekoho usmrtil), vtedy vybuchnú internety, že čo urobila polícia aby sa také nestalo? čo by si diskutujúcim poradil vtedy?


1. Ak to boli dopraváci, tak napríklad prekračovanie maximálnej povolenej rýchlosti na ceste, mobil za volantom, alkohol za volantom. To sú hlavné dôvody násobne viac úmrtí, zranení a škôd. a preto je tam preventívna aj reštriktívna práca polície efektívnejšia, ako niekde pod hrádzou.
2. Polícia sa nemá riadiť internetmi.
15.04.2024 - 13:44:07
02
Jano1987 napísal:
Takže tvrdíš to, čo aj pán Dan Kollár z Cyklokoalície, keď keď dostal otázku, čo robiť s cyklistami, ktorý ohrozujú chodcov. Odpoveď pána Kollára bola, že pokiaľ cyklisti nezačnú zabíjať chodcov, nie je to otázka dňa.


Hej, v podstate áno. Formuloval by som to síce inak, ale v podstate áno.
Len ale pripomeniem, že medzitým vodiči zabíjajú ľudí takmer denne a to je podstatne dôležitejší a naliehavejší problém, ako hypotetická možnosť, že by cyklisti na chodníkoch začali nejako zásadnejšie zabijať chodcov.
15.04.2024 - 13:47:33
02
Jaroh napísal:
1. Ak to boli dopraváci, tak napríklad prekračovanie maximálnej povolenej rýchlosti na ceste, mobil za volantom, alkohol za volantom.

Ale ved to sa predsa nevylucuje. Ked sa postavia 2 policajti na pol dna na hradzu tak to neznamena ze na cestach nastane anarchia. Ci ches povedat ze v BA je len jedna hliadka? Fukanie na hradzi je taka ista prevencia ako meranie rychlosti a kontroly na cestach.
15.04.2024 - 14:11:02
00
prevencia policajtov vyzera asi tak ze cakaju s vyhladom na krizovatku kde po 20 rokoch zmenia znacku z Daj prednost na Stop, daj prednost. prveho co nezastavi chytia, skasnu a idu do puce lebo zarobene, plan splneny a viac netreba prenciu.
15.04.2024 - 14:13:30
00
Fúú, na tomto fóre je naozaj problém s pochopením písaného textu.
Pripomína mi to tu Stalinov výrok, že smrť jednotlivca je tragédia, smrť miliónov je štatistika.

Nie, nepíšem, že by zavládla anarchia. Píšem, že ak tam boli tí policajti za nejakým účelom, tak je plno miest, kde by ZA TÝM ISTÝM ÚČELOM boli v tom okamihu potrebnejší. Za naše dane. Pri záchrane životov, zdravia či majetku.

Ak tam tí cajti boli za účelom dať fúkať, aby zistili, či niektorý cyklista nemá viac ako pol promile a jednak mu zabránili v ďalšej jazde jednak preventívne ukázali iným cyklistom, že nemajú mať viac ako pol promile, tak tvrdím, že potrebnejší by v tom okamihu boli o niekoľko stovák metrov vedľa na ceste pre autá, aby dať fúkať, aby zistili, či niekto nemá viac nula promile a jednak mu zabránili v ďalšej jazde jednak preventívne ukázali iným vodičom, že nemajú mať viac ako nula promile.

Je to niečo podobné, ako keď záchranka vyrazí ku kliešťovi (áno, aj to sa deje) a nevyrazí k dopravnej nehode, lebo však aj kliesť môže zabiť človeka. Alebo keď hasiči pôjdu k osiemu hniezdu a nie k požiaru, lebo veď aj tie osy môžu zabiť človeka.
15.04.2024 - 14:21:53
01
Tak sa treba vykašlať na všetky zlomeniny cyklistov, keďže na Slovensku sú oveľa závažnejšie zdravotné problémy a tam treba lekráov.
Zrušiť preventívne zdravotné prehliadky, keďže odhalia len pár % vážnych stavov.
15.04.2024 - 14:26:00
00
“Pri záchrane životov, zdravia či majetku.“ Chapem ze ako policajt mas svoj pohlad ale vieme dobre ze takto dopravna policia na Slovensku nefunguje. A tvoje komentare su binarne ako keby neexistovalo nic medzi fukanim na hradzi a zachranou zivotov. Ako som pisal, ked 2 policajti na hradzi obmedzuju efektivnu funkcnost policie tak je problem niekde inde.
15.04.2024 - 14:29:34
00
bicycletour To je tak, ked chces strasne argumentovat a prides so strasne zlym argumentom. Preventivne prehliadky odhalia vela "nabehov" na choroby, vela lahkych stavov a v konecnom dosledku aj tych par vaznych stavov, ktore sa ale uz vacsinou prihlasia o slavo sami o sebe.
Jaroh Obdivujem tvoju trpezlivost...
15.04.2024 - 14:39:42
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up