Aká diskusia? Ty opakovane tvrdíš, že Polícia SR sa nemá čo zaoberať cyklistami, má riešiť autá. Deklaroval si to tu niekoľkokrát, aj teraz. Cyklisti dlhodobo držia cca 60% mieru zavinenia nehôd v premávke, ale hej, treba riešiť autá, nie väčšinového vinníka nehôd autá vs bicykle. Sám si potvrdil, že pokiaľ ľudia na hrádzi nezačnú umierať, je to v poriadku, Polícia SR má riešiť autá, nemá tam čo robiť.
Navrhované opatrenia ktoré majú/alebo už zachraňujú životy cyklistov:
- 1,5/1m odstup pre autá
- 30tka v meste, lebo to znižuje šancu úmrtia pri nehode
- absolútna prednosť na prechodoch, kde podľa zákona šofér má mať krištáľovú guľu
- každú chvíľu akcia zameraná na šoférov áut.
- stavba cyklotrás.
- šofér auta má predvídať, má byť trpezlivý, chápavý
- všelijaké retardéry, spomaľovače
Čo sa spravilo, aby aj cyklisti boli zodpovednejší?
- nič
- zrušila sa povinnosť nosiť prilby, lebo 76% šanca na prežitie s prilbou je asi zanedbateľná šanca (to číslo prezentovala samotná Cyklokoalícia) a preto sa zrušila povinnosť nosiť prilbu. Dokonca roky napádali Políciu SR, keď odporúčala nosiť prilby, aby sa ľudia nedali oklamať, že
prilba je nepovinné. Lebo nosenie
prilby odrádza od bicyklovania (argument všetkých cykloorganizácií)
- snaha zrušiť povinnosť využívať cyklotrasy (v ČR to už prešlo). Vybudovali sme bezpečnú cyklotrasu? Nech si cyklisti jazdia ako chcú, hoc aj po ceste, aj keď je vedľa cyklotrasa, snáď nebudeme obmedzovať.
- policajné akcie zamerané na cyklistov? Nee, vôbec, načo, 60% miera zavinenia nehôd je asi málo, to je vlastne diskriminácia.
Celá tvoja argumentácia, aj ostatných cyklofanatikov je rovnaká ako pani Záhorskej a spol ohľadom potratov. Potraty nechceme, treba zakázať. Ale zaviesť sexuálnu výchovu, aby sa nechceným tehotenstvám predchádzalo? NIKDY, zakázať sexuálnu výchovu.
Edit: aby som nezabudol, keď sa budete najbližšie oháňať, že koľko cyklistov umrelo na cestách, odrátaj tých, ktorý si za to môžu samotný.