myslíš tú "váhovú" rovnicu podľa ktorej ak jazdíš rovinu bez prevýšenia, tak nemáš žiadny výkon?
Dajmetomu, že tvoja poznámka niekomu pomôže.
Kto sa v tom chce povŕtať dôkladnejšie, ten si tie základy môže rozšíriť v zložitejších počtoch o vplyvy ktoré sú pri prevýšení minoritné, ale už nie tak na rovine, kde je zas minoritný faktor „g“.
Asi vieš, že ide o vplyvy ako sú trecia plocha plášťov, ich vzor, materiál, odpor vzduchu, aerodynamika, zotrvačnosť, zrýchlenie, straty, a kto chce, nech si tam zarátaj aj FTP a VO2max konkrétneho „zdroja“ výkonu. Až tak do toho zas nevidím.
Tú fyziku som sem nadhodil len preto, že ak napríklad 70kg biker prejde do kopca za hodinu 11km, a 90kg ebiker do rovnakého 17km, tak to ešte vôbec nemusí znamenať, že biker je výkonovo automaticky väčší makač ako ebiker.
U mňa to samozrejme neplatí, ja vypaľujem
batérie ako to len ide, no pre všetkých bikerov bez rozdielu, ktorí sa po výjazde vezú s dôchodcami vo výťahu, mám pochopenie