Podo mnou neuhla, no nutné dodať, že som váhová kategória závodný komár. Ani pod mojím synom, ktorý ju má na Treku Checkpoint a váži o 15 kíl viac :D Len raz v rýchlej zatáčke mi bike zaplával, ale to bola veľmi hrboľatá šotolina a mohol to byť zlý nájazd a hrboľ/kameň. Po čase si už nemyslím, že to bolo o Laufe, podobný pocit som potom párkrát zažil aj na Giante Revolt s pevnou vidlou.

Ja som veľmi spokojný, mimo asfaltu je ten bajk o parník istejší. Vlastne, na hrboľatom či rozbitom asfalte tiež.
Príloha:
20240518_140320.jpg
20240518_140320.jpg 398.98 KiB thumb_up3thumb_down


Príloha:
20240518_145217.jpg
20240518_145217.jpg 574.81 KiB thumb_up1thumb_down

20.05.2024 - 14:34:20
09
Priznám sa, že na prvých dvoch fotkách z predchádzajúceho príspevku som si tú vidlu vôbec neuvedomil... Prišiel mi trochu divný ten uhol, ale samotný mechanizmus tam je neviditeľný... :-)
20.05.2024 - 14:55:40
01
TDrgon napísal:
Tak pridam aj ja svojho SUPa, rv 2022 v Ultegre, full carbon. Jazdi do prace a casto dostane poriadne pozausi aj v terene.

chyba foto z druhej strany. za mna by som vyskusal lepsie plaste. tie g-one su pomale a moc nevydrzia.
teraz vysla nova generacia od panaracer, gravelking x1. same pochvaly. alebo ja mam overene challenge pro tie rucne lepene, maju viac dezenov. pripadne najlespi drzak do lesa je maxxis rambler.
24.05.2024 - 21:49:43
00
wawrik napísal:
Podo mnou neuhla, no nutné dodať, že som váhová kategória závodný komár. Ani pod mojím synom, ktorý ju má na Treku Checkpoint a váži o 15 kíl viac :D Len raz v rýchlej zatáčke mi bike zaplával, ale to bola veľmi hrboľatá šotolina a mohol to byť zlý nájazd a hrboľ/kameň. Po čase si už nemyslím, že to bolo o Laufe, podobný pocit som potom párkrát zažil aj na Giante Revolt s pevnou vidlou.

Ja som veľmi spokojný, mimo asfaltu je ten bajk o parník istejší. Vlastne, na hrboľatom či rozbitom asfalte tiež.
Príloha:
20240518_140320.jpg

Príloha:
20240518_145217.jpg


fuu, tak to krasna raketa. Lauf, specialne tieto posledne modely su v top3 gravel bajkoch pre mna a to aj bez ohladu na cenu. vyborne navrhnuty ram. a ta ich flexi-vidlicka je uz ceresnicka na torte.
ak sa smiem spytat, na viac podrobnosti ohladom ako si ho kupil? v cene okolo 2000-3000 je to bezkonkurencny stroj.

zaujmavy poznatok ohladom transition. radikalna zmena sposobu radenia (bez straty prenosu sily) ale na ukor krokoveho radenia. na papieri to vyzera super ale ci to neprebije realna skusenost.
24.05.2024 - 21:56:42
00
tu dam bajk mojho brata.
som taky kvazi-spravca toho bajku. postupne menil vsetky komponenty okrem kluk. Vzdy som mu daco fajn nasiel.
Vybava:
Ram Focus Paralane M - vyborny ultra lahky hlinik ram
Vidlica Focus Paralane
Kolesa Hunt 4 seasons x-wide
Brzd. paky Sram Force eTap AXS
Brzdy Sram Force AXS HRD
Kluky Sram Apex 1x
Predna pila Hope NW 40T
Kazeta AXS 10-44t
Zadny salter Sram Force AXS 2x s Garbaruk ramienkom pre rozsah kazety
Retaz Sram 12s
Pedale Shimano XT xpd
Sedlo EC90
Sedlovka EC90
Predstavec Pro 100mm
Riadidla Ritchey WCS Venturemax V2 Di2 Handlebar 440mm
Omotavka Lizard Skin najhrubsia
Predny plast Challenge Strada Bianca - Pro TLR 40-622
Zadny plast Challenge Strada Bianca - Pro TLR 36-622
Vlozka predna Cushcore Gravel.CX
Vlozka zadna Cushcore Gravel.CX
Vaha cca 9-10kg

Prílohy:

IMG_7344.jpeg
IMG_7344.jpeg 415.03 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_7352.jpeg
IMG_7352.jpeg 405.38 KiB thumb_up0thumb_down

24.05.2024 - 22:21:08
05
Ujo-Ventilka napísal:
..tie g-one su pomale a moc nevydrzia. ..

vidíš a za mňa je g-one dozadu parádny ohľadom výdrže trakcie aj valivého odporu. Jazdím teraz tretí s nájazdom cez 3k km vzadu. Napr. také Thundero išlo po 500 km preč kvôli prerezaniu pri šuchnutí bočnice, čo sa mi na g-one ešte nestalo a ani sa toho neobávam.
30.05.2024 - 06:27:23
01
Moje G-One maju 4800km ale uz ich musim vymenit, lebo su z nich slicky.
30.05.2024 - 08:04:38
00
Thundero su vyborne plaste, ale bocnice su naozaj tenke, sekol som ich viacero krat pri patke. Vydrz vzdy nad 3k km.
30.05.2024 - 10:54:34
00
Kellys Soot 80 aktuálne na druhom sete kolies Fulcrum 6 DB a pláštami Schwalbe One 700x32C a pohode to zvláda cesty aj ľahší gravel typu prašná cesta a malé kamienky. Oproti origo kolesam som zľahčil L-ko z 10,7kg na 9,8kg.

Prílohy:

o0S8YkOpk4nRCFpoqR-LXywZp5UEqdcQuK2p70WRuCY-2048x1396.jpg
o0S8YkOpk4nRCFpoqR-LXywZp5UEqdcQuK2p70WRuCY-2048x1396.jpg 427.12 KiB thumb_up0thumb_down

30.05.2024 - 21:20:43
08
Pekný bicykel. 👌
30.05.2024 - 21:34:41
10
Dikes :) Nie je to žiadna topovica ale zvládne všetko čo očakávam od neho :)
30.05.2024 - 21:37:39
02
mars napísal:
vidíš a za mňa je g-one dozadu parádny ohľadom výdrže trakcie aj valivého odporu. Jazdím teraz tretí s nájazdom cez 3k km vzadu. Napr. také Thundero išlo po 500 km preč kvôli prerezaniu pri šuchnutí bočnice, čo sa mi na g-one ešte nestalo a ani sa toho neobávam.


Suhlasim, kazdy ma osobnu skusenost.

Hlavne co sa tyka prerezania. Je to dost o stasti. Mozno nejaka vacsia statistika… ideal z nejakych pretekov… neviete o niecom?

Valivy odpor to sa da zmerat: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews
A tam g-one Allround su na chvoste tabulky.

Grip tam si myslim ze jedna vec je durometer gumy a to ma vplyv hlavne na mokre povrchy, dan za to moze byt vydrz a valivy odpor. Tam je dobry priklad ten maxxis rambler. Inak gravelplaste su skor z tvrdsej gumy.

A druha vec je dezen, ten pomaha pri posmyknuti/presmyknuti. Vpredu to moze byt aj o drzku. Tie jemne dezeny mne moc nefungovali na blate. Ak tak musi to mat ake take bocne stupliky.

Teraz skusam skor ze hladky plast ale s velkym objemom a co najnizsi tlak. Hlavna vyhoda je komfort ale ma to prekvapivo dobry grip aj na blate. Zistiel som s tym uplne blatovy premoceny zliaty strmak pod kontrolou. Nefungovalo to ked vo vysokej rychlosti nabehnem na nejaky blatisty kus cesty na rovinke. Tam to zaplava skrz ten velky objem ale je to ovladatelne.

Ako som pisal. Z toho co som skusal dobre boli hociktore Panaracer gravelking (a maju aj vela rozmerov, dezenov, bocnic a zaroven su lacne). Ak cena nehra rolu Challenge pro HTLR. Ak mokry teren Maxxis Rambler.
02.06.2024 - 12:36:23
01
Roman98 napísal:
Kellys Soot 80 aktuálne na druhom sete kolies Fulcrum 6 DB a pláštami Schwalbe One 700x32C a pohode to zvláda cesty aj ľahší gravel typu prašná cesta a malé kamienky. Oproti origo kolesam som zľahčil L-ko z 10,7kg na 9,8kg.


Pekna farba. To bola vzdy slabina Kellysov.
Bajk pod desat kg to je taky zlaty stred.
02.06.2024 - 12:38:24
10
Ujo-Ventilka napísal:
Valivy odpor to sa da zmerat: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews
A tam g-one Allround su na chvoste tabulky.

Áno, ten test poznám a len ma utvrdil v tom, že jedna vec sú "laboratórne podmienky" a iná vec je reálne porovnanie plášťov. Preto napr. išiel GravelKing SK po čase zozadu preč - prišiel mi príliš pomalý. Ale vpredu ho vozím rád.
02.06.2024 - 17:41:39
00
Tak tak, gravelking bol neskutocne pomaly, stale som pozeral ci nemam defekt. Este to tak divne plavalo na asfalte.
02.06.2024 - 17:56:39
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Gravel a cyklokros)
keyboard_arrow_up