Lokalizácia
Formulár sa odosiela
bohuzial to nedostavam/e od nasho HR ale je to skor ako global/local market reward od distributora alebo zastupenia nejakej znacky ako promo a pod.
z nasej firmy som rad ze pride vyplata :D
mozno by bolo riesenie ze by to neplatilo na VIP ceny, ale len na bezne ktore ma clovek ktory pride do predajne. VIP ma aj tak na vacsinu 10% a to neverim ze az tolko pytaju.
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 08:10:05
00
arrow_leftRachela napísal:
Ahoj, romanca, sledovanie bazarovych kategorii som ti obnovil (bolo ich 7).
Niektore mailove klienty ten missclick ludom aj dost ulahcuju tym, ako Unsubscribe tlacitko pridavaju do UI kadetade, ale to potvrdenie odhlasenia zrejme dorobime tak ci onak.


ahoj Rachela ja len, že dnes ráno nič neprišlo, tak sa pre istotu pýtam, či to má taký očakývaný nábeh.
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 08:53:38
00
Zdravim. Preco neviem zmazat otazku na predajcu pri produkte? Napr. z dovodu, ze je uz neaktualna a pod...
Zobraziť komentár 18.09.2024 - 11:11:52
00
Zdravim, opakovane sa mi stava, ze mi pride email s informaciou, ze moja objednavka bola odoslana a mozem ju trackovat.
V skutocnosti ale caka u vas na sklade, kym po nu pride kurier. Vedeli by ste prosim prehodnotit tento proces?
Zobraziť komentár 26.09.2024 - 13:54:01
00
Zdravím, len tak ma zaujíma, či nebudete v blízkej dobe spolupracovať/dodávať aj pneu od HUTCHINSON?
Zobraziť komentár 26.09.2024 - 14:19:55
01
mat Proces je nastavený tak, že u nás sa zabalením objednávky vygeneruje štítok a tým pádom aj číslo trackingu. Tracking sa aktivuje prvym scanom na depe prepravcu, My ale nevieme kedy sa ten tracking zaktivuje, kedy bude prvy scan takže toto sa automaticky robiť nedá. riešením by bolo asi jedine globalne posunúť odoslanie mailu na neskôr. My sme to ako problém nevnímali, resp. je to relativne zvykom aj v inych biznisoch, že tracking sa posiela po vygenerovaní. Ono jediný problém, resp. zásadnejší posun kde sa bavíme o viac ako 12 hodinách od vytvorenia po prvý scan nastáva pri zahraničných balíkoch, ktoré zabalíme popoludní po tom ako sa pickujú kurierskymi firmami.

Truhlik50plus nooo dávno sme to robili ale na SVK to robi garažova firma, za nas uplne nedava zmysel robiť taketo spoluprace. A teda za druhé ani v zahraničí zatiaľ nerobíme s partnerom, ktorý by tie gumy ponúkal.
Zobraziť komentár 26.09.2024 - 16:24:57
00
Boo_boo tak potom by som navrhol upravit spravu v emaili lebo sa v nom pise nieco, co nie je skutocnost. Emaily sa daju poslat aj neskor, predpokladam, ze kurier ku vam chodi priblizne v rovnaky cas.

Kazdopadne ja ako zakaznik to vidim takto:
O 9:21 mi pride mail: Máme dobré správy! Tvoja objednávka bola dnes odoslaná.
Číslo zásielky je 123456789 a jej pohyb môžeš sledovať na tomto odkaze.

Link na sledovanie zasielky samozrejme nefunguje. A nefunguje az pokial mi nepride info z DPD. V tomto pripade mozem 7 hodin klikat na trackovanie, bezvysledne.

O 16:46 mi pride z DPD: dňa XXXX Vám doručíme Vašu zásielku. Trackovanie sa spusti.
Zobraziť komentár 27.09.2024 - 13:18:09
00
U mňa podobne. Ani druhý deň ešte nevidím prevzatie zásielky u DPD
Zobraziť komentár 27.09.2024 - 13:37:57
00
Ja teda nakupujem veľa cez internet, a toto mi príde ako štandard v rovnakom režime ako tu na Mtbikeri asi u 90% mnou navštevovaných e-shopov.
Zobraziť komentár 27.09.2024 - 14:31:57
01
Neviem ci rozumiem spravne tomu co napisal Boo_boo, ale ak ano, tak mi z toho vychadza, ze zasielka je sice uz pripravena/zabalena a ma vygenerovane sledovacie cislo (to sposobi automaticke odoslanie e-mailu zakaznikovi), ale pritom stale este len caka v MTBikeri na vyzdvihnutie kurierom. Ak je to tak, tak netreba posuvat cas odoslania e-mailu, ale staci zmenit text v e-maile z

"Máme dobré správy! Tvoja objednávka bola dnes odoslaná. Číslo zásielky je 123456789 a jej pohyb môžeš sledovať na tomto odkaze."

na

"Máme dobré správy! Tvoja objednávka je pripravená a čaká na vyzdvihnutie kuriérom. Číslo zásielky je 123456789 a jej pohyb budeš môcť čoskoro sledovať na tomto odkaze."

Je to zasadna zmena vyznamu, pricom povodne znenie nie je pravdive a zbytocne vyvolava ocakavania na strane zakaznika. Dokonaly priklad pre zlepsenie CX. :)
Zobraziť komentár 27.09.2024 - 15:18:57
18
Aké zbytočne očakávania? Že to kuriér vezme hneď ráno keď pride mail a čaká doručenie ešte v ten deň?
Tak snáď je každému normálnemu človeku jasne, že balík príde najskôr zajtra, a netreba 7 hodín zbytočne sledovať trackovanie.

Takto funguje drvivá väčšina obchodov a v živote by mi nenapadlo im písať nech to zmenia.
Zobraziť komentár 28.09.2024 - 21:22:59
00
Pozrieme na ten wording, myslím, že by sme to mohli upraviť aby to bolo jasnejšie. Myslím, že by aj k tejto téme stačilo. ;)
Zobraziť komentár 28.09.2024 - 22:56:34
12
Od Box components budete mať len to jedno radenie 11s?
Zobraziť komentár 01.10.2024 - 11:24:24
00
Chválim odbornosť , ústretovosť a pomoc v Mtbiker Žilina pri riešení môjho problému so stredovým zložením - závitom, kde najmä Janči F. mi pomohol vyriešiť problém a opravil mi závit so závitníkom na BSA stredové zloženie. Navrhujem mu odmenu a vyšší plat Boo_boo ???
Zobraziť komentár 01.10.2024 - 18:35:21
11
"Skladom posledný 1 (2) ks" text robi dojem ze po dopredani uz do buducna nikdy nebude. (ukoncenie predaja)
Zobraziť komentár 03.10.2024 - 09:11:08
02
keyboard_arrow_up