Neviem ci rozumiem spravne tomu co napisal Boo_boo, ale ak ano, tak mi z toho vychadza, ze zasielka je sice uz pripravena/zabalena a ma vygenerovane sledovacie cislo (to sposobi automaticke odoslanie e-mailu zakaznikovi), ale pritom stale este len caka v MTBikeri na vyzdvihnutie kurierom. Ak je to tak, tak netreba posuvat cas odoslania e-mailu, ale staci zmenit text v e-maile z
"Máme dobré správy! Tvoja objednávka
bola dnes odoslaná. Číslo zásielky je 123456789 a jej pohyb
môžeš sledovať na tomto odkaze."
na
"Máme dobré správy! Tvoja objednávka
je pripravená a čaká na vyzdvihnutie kuriérom. Číslo zásielky je 123456789 a jej pohyb
budeš môcť čoskoro sledovať na tomto odkaze."
Je to zasadna zmena vyznamu, pricom povodne znenie nie je pravdive a zbytocne vyvolava ocakavania na strane zakaznika. Dokonaly priklad pre zlepsenie CX.
