Ifko...ano vybit sa ti môže dnes vsetko,baterka zrazu odide a konec,ale baterie su dnes vsade...Ale pokial ti na tom zalezi tak sa ti to nestane,lebo ked uz chodievaš  na dlhe vyjazdy tak presne ako  Matkough napisal,nahradna baterka do sramu je malinká(aj ta do paciek) a nie je problem ju mat zo sebou...proste tvoj prispevok nie je ze nepravdivý,lebo stat sa moze vsetko,ale skor zbytocne vzbudzuje strach z niecoho "nového "...tiez som mal najprv auta s manualnou prevodovkou a nechcel som automatiku,lebo...teraz by ma ani nenapadlo kupit auto s manualom.
Aj keď sa to môže zdať jednoduché, možno práve tomuto sa ľudia na mechanike snažia vyhnúť. Skrátka nemusieť myslieť na nabíjanie, výmenu bateriek, nosiť so sebou stále náhradné (pričom aj u tých treba sledovať kapacitu). Nafúkam plášte a padám z domu.
Na mtb mám 1x12 gx eagle, na cesťáku 2x12 SR a na časovke 2x11 Duru. Mechaniky.
A to som prešiel rôznymi elektro sadami a nejaký výrazný komfort alebo výhodu som nepocítil.
Na prvý 
cesťák elektriku ok, ak sa to oplatí. Teda z pohľadu hodnoty a budúceho predaja. Ale priplácať tučnú sumu rozhodne nie, to radšej neskôr investovať 300-500e do karbón kolies.
Inak automat v aute mám a nejak mi uniká tvoja pointa a analógia nech sa snažím ako viem 

 Automat zvlášť tankuješ alebo nabíjaš? Alebo ti di2 radí na 
bicykli samé? ??♂️