Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Áno, šipka dovnutra, strapčeky zostanú vonku. Na youtub si daj vyhladať Stans Dart Tool.
Zobraziť komentár 30.08.2025 - 19:15:32
01
arrow_lefttotti7210 napísal:
Prvykrat po 3 tis. km som chytil defekt na sirsom cestnom plasti, ale uz na miestr som mal podozrenie, ze plastom to nebude. Tak to aj je, diera v paske. DT v potrebnej sirke nikde nemaju, objednal som Schwalbe, otazka je ci nexhat jednu vrstvu, alebo ma vyznam dat dve. Tlak 3.5 bar.


Pri tomto tlaku urcite treba dat dve vrstvy pasky.
Zobraziť komentár 31.08.2025 - 17:42:35
00
Ahojte, má niekto skúsenosť ako vyriešiť únik cez bočnicu ?
Kúpila nahodil som 2 bezdušové plášte S-Works Mondo 2BR.
V oboch sú rovnaké ventily Schwalbe, rovnaký tmel Cafelatex, rovnaký tlak.
Zadný bez problémov drží ale predný kontinuálne sfukuje - za dva dni zo 4,5 baru na takmer nulu.
Pod vodou som nakoniec zistil mikrobublinky cez bočnicu, na oboch stanách.
Riešil to niekto ? Čo s tým (okrem reklamácie s pochybným výsledkom) ?
Vďaka za pomoc.

Prílohy:

Untitled.jpg
Untitled.jpg 170.73 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 08.09.2025 - 12:18:29
00
Daj koleso vodorovne a nechaj do druhého dňa. Možno mikrodierky utesní tmel. Za pokus to stojí.
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 13:33:55
03
No za mna uplne zly tmel.mne nič poriadne nezalepil neutesnil...na mtb ani pri nizkom tlaku....
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 14:13:55
00
Presne tak, zvykne to pomôcť, ako písal GaliPet. Od večera do rána stačí, predtým doplniť tmel a potočiť vodorovne. Zopakovať na druhej strane. Potom už iba reklamácia, je dosť možné, že výrobná chyba. Preto sa odporúča nechať nové bezdušáky aspoň deň bez tmelu. Ale tento je taký, všelijaký.
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 14:23:13
01
arrow_leftcasko napísal:
Ahojte, má niekto skúsenosť ako vyriešiť únik cez bočnicu ?
Kúpila nahodil som 2 bezdušové plášte S-Works Mondo 2BR.
V oboch sú rovnaké ventily Schwalbe, rovnaký tmel Cafelatex, rovnaký tlak.
Zadný bez problémov drží ale predný kontinuálne sfukuje - za dva dni zo 4,5 baru na takmer nulu.
Pod vodou som nakoniec zistil mikrobublinky cez bočnicu, na oboch stanách.
Riešil to niekto ? Čo s tým (okrem reklamácie s pochybným výsledkom) ?
Vďaka za pomoc.

Caffélatex doesn’t contain ammonia
v prvom rade tu je problem
syntetik latex sa vo vode rozmoci, a netuhne ked vyjde von. funguje len mechanicke upchavanie, ty potrebujes na mikro diery aj chemicke. kam sa dostane len tekutina.
na vysoke tlaky len latex s amoniakom. napr stans
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 14:46:39
02
Vďaka, skúsim ich nechať do rána naležato. Na MTB používam Cafatex bez problémov všetko drží. Pätky na cestných kolesách utesnil v pohode tiež, aj niple keď niekde cvrklo pod pásku. Mätie ma to že zadný plášť rovnaký problém nemá, ak by sfukovali oba, tak ok beriem že tmel má príliš hrubé zrno a neprejde. Uvidím čo mi povie servisák z Velosvetu, kde som gumy kupoval, vraj sa mi ozve.
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 14:54:37
00
Update : Nedalo mi a napísal som aj výrobcovi Cafelatexu do švajčiarska. Odpoveľ blesková, a v podstate odporúča to isté čo vravia chlapi vyššie :
I assume Caffélatex is well and active inside your tyres (no CO2 inflation... ).
Sometimes sidewall porosity is simply very high and the sealant has a hard time repairing all those small holes.
A common fix to seal "stubborn" sidewall porosities is the following:
- make sure the sealant inside the tyres is well spread by spinning the wheel for 30 seconds, holding it vertical;
- rotate the wheel 90° and make it spin horizontally for 30 seconds. Without changing its position, let it lay flat for some hours;
- after the time has passed, re-inflate the tyre (if needed) and repeat the process described above for the other side;
- if you see an improved pressure stability but tyres still loose air faster than you'd like, repeating the process will progressively increase air-tightness for the tyre.
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 15:59:39
01
Takže aj posvätenie výrobcu :muscle:
Ešte drobnosť a prakticky samozrejmosť pri nových pri maximálnu príľnavosť tmelu - odmastiť zvnútra, aby sa odstránili výrobné oleje a čierny gumový prach. Isopropyl je ok, lepší je však čistič bŕzd (ja používam Wurth Rapid, je parádny)
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 19:46:51
01
praveze nechces aby to lepilo zvnutra, ked to budes zaschnute cistit dolu
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 19:54:32
00
No napr. pri Muc Off, ktoré sú na báze vody, je to štandard. Aby zalepil aj maličkú dierku, lebo kebyže je mastnota okolo nej, tak ju obíde. Klasika ako na hocičom mastnom.
Zobraziť komentár 08.09.2025 - 20:16:01
00
peter120 Nechces... kym nedostanes defekt, potom uz chces. Minuly rok som to riesil. Na novom plasti, dierka pod milimeter a tmel si ani neskrtol. Na starom, kde uz tmel pekne chytal na vnutro plasta - bez problemu. Urcite odporucam nove plaste zvnutra odmastovat.
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 13:21:01
01
Odmastovat? 🤔 to ma este nenapadlo…
Zobraziť komentár 09.09.2025 - 15:06:51
00
No ja vsade mam stans a zistujem ze na cestaku mi moc nefunguje. Hlavne pri vyssom tlaku. Tak rozmyslam nad inym tmelom alebo mozno navrat k dusiam?
Zobraziť komentár 10.09.2025 - 21:34:29
00
keyboard_arrow_up