Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ale tak zase aj ja ako elektrohejter poznám chalanov zo žiliny, ktorí vďaka ebajku dajú tie svoje smrtiace traile 2-3 krát po práci namiesto ledva raz ... a oni teda pre úsporu času hore kopcom naozaj makajú čo to dá, nie len, že batéria vez ma ... a v Ba som stretával hore kopcom makača na ebiku ako dupal do toho jak taký pogačar, tepy 200 + ktomu motor a šiel hore kopcom rýchlejšie ako ja dolu

stále to nepovažujem za dobré riešenie ale snažím sa ich chápať
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 11:11:08
00
Neber moj prispevok v zlom, ale nad 25 km/h sa vypina podpora, tak bud zjazdujes tak pomaly, alebo ten "dupac" bol v skutocnosti motorkar. O tom, ako si zistil jeho tep, uz ani nehovorim.
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 11:17:21
01
bol to básnický prepis ... makal ako keď som chodieval bike maratóny, tak asi tak do toho dupal ako tí najlepší v závode ... aneb viac ako na biku sa nenamakajú, ale rovnako sa asi vedia ... tých pár čo chce

A samozrejme, že zjazdujem pomaly. Ja som ten ten typ čo "hore kopcom nevládzem, dolu kopcom sa bojím a po rovine ma to nebaví"
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 11:21:27
00
Na benzíňákov nikto nenadáva, že podvádzajú, iba ak majitelia lesných pozemkov a hájnici. Elektro je ale úplne iná kategória kde sa hrušky miešajú s jablkami a strašne by chceli k bicyklom, ktoré prirodzene jazdia po chodníkoch a na červenú. Sadajú na ne deti, ženy, nedokážu to ovládať, jazda cik cak, sedlo dole, nohy do O, do kopca zosadajú, lebo im to neťahá, z kopca tiež, nepozerajú pred seba, ale kdesi na bok, alebo sa vyklopia na malom kamienku, či pri zastavení, samozrejme bez prilby. Obísť chodca je pre nich zložité. Prilboví sú podľa môjho odpozorovania trochu skúsenejší a ohľaduplnejší. Aj podľa oblečenia sa dá predpokladať ich zručnosť. Hlavne že ich ebike na ceste je ako traktor, ruky rozpažené ako na traily, pritom sú na chodníku a nevedia zoskočiť na cestu, alebo vyhupnúť na chodnik. Žiletkári normálne po ceste cez križovatku, ešte ma pozdravili, odbočovali doľava a 8 ebikerov vedľa na chodníku, ako pri parkinsone triasla riaditkami, tetka vrazila dieťaťu do zadného kolesa a spolu sa vysypali na bok. Smutné bolo na to pozerať. Bežne nejazdia, v nadšení si ich požičajú, bez prilby, nevedia ako nasadnúť a potom zamestnávajú HS. Auto požičajú len ľudom s vodičákom a požičiavajú si ho tí, čo majú prax. Nie že si spraví len tak tak vodičak, 20 rokov nejazdí a potom by si požičal auto.
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 13:11:10
01
btw o kolko klesa e-ckarom dojazd v tychto "zimnych" dnoch?
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 13:56:12
00
Veľa ich z lesa zmizlo, tak týmto na nulu.
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 13:58:37
01
Asi o 10%
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 14:35:37
00
arrow_leftAlphafly napísal:
Ved to sa tu ani nedeje. My si robime srandu iba z ebajkerov :D

Ale deje.
Odignoroval si prvú časť vety, tak sa ťa opýtam znovu:
Z čoho podľa teba i ostatných hejterov vychádza potreba robiť si srandu z tých cyklistov, ktorí bez ohľadu na vek využívajú ebicykle pre svoje zdravie?

arrow_leftAlphafly napísal:
A nebud taky utlocitny, ked ti vadi tema tak sem nelez, nahod paperku a chod ,,sportovat" :)

Odísť, prečo? Nerozumiem.
To fakt nechápeš, že práve takáto výzva je jedným z najväčších nezmyslov v otvorených debatách?



Teoretická otázka pre ehejterov.
Keď budem do biobicykla 3 hodiny tlačiť 100w v priemere, prejdem 40km, 500 výškových, a potom to isté do e-bicykla, ale už prejdem 70km a 800 výškových, tak v čom vidíte nevýhody ebicykla?
Tep a kalórie budu totožné.
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 19:33:00
01
Sice bola otazka smerovana ehejterom, ale odpoviem. Pre mna osobne by bola najvacsia nevyhoda vo vysokej hmotnosti a horsej ovladatelnosti v terene. A nechcel by som byt obmedzovany kapacitou baterie.
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 19:40:27
02
arrow_leftPetoLov napísal:
Teoretická otázka pre ehejterov.
Keď budem do biobicykla 3 hodiny tlačiť 100w v priemere, prejdem 40km, 500 výškových, a potom to isté do e-bicykla, ale už prejdem 70km a 800 výškových, tak v čom vidíte nevýhody ebicykla?
Tep a kalórie budu totožné.


V tom ze tych 100W na e-cku tlacit nebudes, lebo nebudes musiet.
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 20:29:10
00
arrow_leftPetoLov napísal:
Teoretická otázka pre ehejterov.
Keď budem do biobicykla 3 hodiny tlačiť 100w v priemere, prejdem 40km, 500 výškových, a potom to isté do e-bicykla, ale už prejdem 70km a 800 výškových, tak v čom vidíte nevýhody ebicykla?
Tep a kalórie budu totožné.

Motorček ti dá 250 W, takže pulz a kalórie nemôžu byť totožné... Aj keď nedáš žiadny výkon, tak motorček ti dáva 2,5x väčší výkon, takže za tri hodiny by si mal prejsť 40x2,5=100 km a nastúpať 500x2,5=1 250 m.
A keď si trochu mákneš a pridáš vlastných 100 W aby si si zamakal ako cyklista, tak tie čísla si vynásob číslom 3,5...
Úplne blbý príklad si vymyslel. Vlastne si si strelil do vlastného kolena, dokázal si, že elektrikári sa flákajú...
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 20:45:28
04
Hlavne so 100w neprejdes ani prd ak nie si 50kg spunt
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 21:10:05
00
Tieto wattové teórie od motorizovaných leňochov nikdy nesklamú :D
Zobraziť komentár 22.10.2025 - 21:21:14
06
podľa mňa so 100w prejde toho dosť ... ja síce nemám watmeter ale podľa strava watov som posledne do haunburgu a nazad poľňačkami mal 168 watov v priemere ... cca 40 km za cca 1 a 3/4 hodiny ... takže prepočtom by som sa za tie jeho 3 hodiny určite dostal na tých 50 km a to vážím trochu viac ako 50 kg :)
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 07:34:14
00
Obcas mi neda a vstupim do debaty. Svet e-bikov je pestry tak ako aj svet bio-bikov. Namiesto pocitania si radsej sadnite na hocico (co samozrejme neublizuje okoliu) a vyrazte do prirody, pokial ju este mame. Obcasne posmesne sem tam aj ponizujuce hejty ... nezabudnite, ze ich mierite aj na take legendy, hodne ucty ako je Viktor Beranek, ktory asi nepouceny touto temou si tutok sadol na e-bike https://www.facebook.com/reel/745643348470903. :P :P :P
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 07:43:16
03
keyboard_arrow_up