Takže skôr ako o schvaľovaní pofidérnych vecí na schôdzach by malo ísť o zmenu legislatívy na úrovni zákonov/vyhlášok.
Nevylučujem, že určité obmedzenia na zníženie rizík v oblasti akupohonov sa môžu postupne objavovať, ale určite nebudú založené na nepodložených obavách nejakej časti spoločnosti. Alebo sa tu nájde niekto, kto stotožní svoju osobu s definíciou nepodloženej obavy?
Skutočne podložené obavy sú založené na už spomínanom riadení rizík a odbornom zisťovaní skutočných príčin vzniku ohrození.
Analýza "lebo debil" je síce ako prázdna kalória, no zato dnes široko populárna.
Pri akupohonoch si viem predstaviť napr. ich ešte väčšie softvérové obmedzenie zo strany výrobcu (periodické preventívne vypnutie a povinný servis), ale to len už s ďalším obmedzením osobnej slobody, viď. napr. zavádzanie digieura. Alebo podobne ako zákaz výroby spaľovákov, nech si EU skúsi strihnúť zakázať predaj akupohonov do vlastníctva, a nariadi ich čisté zdieľanie s nejakým rozdelením zodpovednosti. Bláznov je tam na to dosť