najľahšie verzie sú jednoducho "deravšie" ako tie so spevnenými bokmi a behúňom... Neviem či je to na reklamáciu, skôr sa treba spoľahnúť na kvalitný tmel :)
16.04.2012 - 16:56:48
00
skor sa vy.. na papierove plaste :D
pekny romanik
16.04.2012 - 17:12:31
00
ja to poviem takto, u mna papierove plaste (pod 500g) + tmel fungovali..... do isteho casu :D
teraz mam 700g tubeless a je to teda kus gumy, drzia samozrejme aj bez tmelu
16.04.2012 - 17:32:17
00
ak chceš aby to rovno tesnilo tak origo UST (700-900g) alebo TNT (ktorý ale váži tak 600-700g)
a ohladne tmelu sa už dávno vie že najlepší je NoTubes :)
16.04.2012 - 18:20:44
00
Ako tak čítam tie váhy (700g), tak to sú slušné závažia. Ja som dosť výrazne cítil rozdiel medzi cca 500g a 700g plášťom. Podotýkam, že nie som žiadny "gramár".
16.04.2012 - 18:31:03
00
rozdiel cítiť je to je jasné.. otázka je kde a ako jazdíš, občas 500g plášť znamená že nejazdíš ale stále len lepíš alebo tlačíš..
16.04.2012 - 18:36:28
00
Mirec s 900g plášťom by som tlačil takisto :-) ale celu cestu
16.04.2012 - 18:49:03
00
najľahšie verzie sú jednoducho "deravšie" ako tie so spevnenými bokmi a behúňom... Neviem či je to na reklamáciu, skôr sa treba spoľahnúť na kvalitný tmel :)


Plášte boli identické, preto som bol vyvedený z miery, že sa správali úplne ináč
16.04.2012 - 19:55:28
00
Miro, tu máš vysvetlenie (potvrdenie), prečo som tak "experimentoval" s tlakmi, presne pre tento dôvod.
Opakujem sa už asi po stí krát, ale ja mám vpredu 470g dúšový plášť R Charybdis a vzadu bezdušový R Charybdis a ani po 4 týždňoch nieje badateľný únik tlaku.
16.04.2012 - 19:59:01
00
rozdiel cítiť je to je jasné.. otázka je kde a ako jazdíš, občas 500g plášť znamená že nejazdíš ale stále len lepíš alebo tlačíš..


To hej, RoRo Evo som prerezal po 50km, ale RoRo Performance drží okolo tisíc km. Už si presne nepamätám, vážil som oba plášte a nebol tam až taký veľký rozdiel.
16.04.2012 - 20:27:31
00
Tak pridám sem aj svoju story s prerábaním na bezdušáky, našťastie sa mi celkom darilo a nemal som také problémy. Klasicky som dal preč pôvodnú pásku a ráfik som vyčistil a oblepil obyčajnou elektrikárskou izolačkou(aj keď som objednal aj notubes, aspoň vyskúšam a uvidím či vydrží), dal ventilok a nahodil plášť veľkou specialized pumpou to išlo nafúkať tak rýchlo ako dušu, plášť skočil ihneď , z predného plášta trocha fučalo cez asi tri drobné "dierky" v bočnici, tak som vyfučal dal som dole jednu stranu plášta dal som 60ml No tubes mlieka plášť nahodil naspäť a znova s ľahkosťou nafúkal poriadne potrepal kým som neutesnil všetky dierky, mlieko určite nestriekalo, len trošička vytieklo a bolo. Zadný plášť je trocha viac zosilnený(nie s-works ale control), čiže cez jeho bočnice nešiel absolútne nič iba bal jedna dosť veľká diera po defekte (plášte majú najazdený 450km - 2 týždne), tak som ho musel zložiť lebo tmel to nezalepil, miesto som prešmirgloval a zalepil veľkou záplatou. Inak cez pätku som nemal absolútne žiaden únik tlaku. Cestou domov som pocítil úbytok tlaku na plášťoch a tak som ich dofúkal znova na dva bary poriadne s nimi znova potriasol a zatiaľ držia uvidím ráno. Ak by znova ubudol tlak tak ich nabombujem na nejaké 3,4 bary a nahodím no tubes pásku. Epic schudol, momentálne má 12,43 s fľašou, computerom a pedálmi. :)
Prikladám zopár foto.

Prílohy:

Komentár súboru: ja viem blbá kvalita :-(
mtbiker1.jpg
mtbiker1.jpg 411.38 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: :-)
mtbiker2.jpg
mtbiker2.jpg 580.64 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: :-)
mtbiker3.jpg
mtbiker3.jpg 466.6 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: kompresor ;)
mtbiker4.jpg
mtbiker4.jpg 386.2 KiB thumb_up0thumb_down

16.04.2012 - 21:16:24
00
1. Z návodu nie je zrejmé, ako poskladať ventil, kde dať tú tenkú gumenú podložku: navliecť na ventil a osadiť do ráfiku, /tak to mám teraz/, alebo pod matičku z vonku.
2. Utesní mlieko netesnosť v okolí ventilu bez toho, aby som použil M3 pásku a gumenú profilovanú pásku, /aspoň v mieste ventilu/?
3. Utesní mlieko prípadnú netesnosť pôvodnej pásky do ráfiku, alebo ju mám ešte prelepiť nejakou ďalšou?
Ďakujem za rýchle odpovede, chcem zajtra pokračovať.


1.Tenká gumená podložka ide pod matičku, ventil má gumené ukončenie a ide do gumenej pásky. Pritiahnutím matičky sa to celé stiahne a utesní...
2. v mieste ventilu to tmel nezatesní... musíš tam mať pásku, aj v celom ráfiku vynechať tesniacu pásku z prerábky na bezdušový systém mi príde ako blbosť keďže je to najhlavnejší komponent. Neviem prečo sa to niektorí borci z fóra stále snažia nejako vyriešiť a väčšinou to dopadne zle. :tmi:
3. Pôvodná páska do ráfiku ktorá sa dáva pod dušu, do bezdušového systému nepatrí!!! najprv lepiaca páska a potom tesniaca páska ale nie žiadna vložka do ráfika :headbang:
16.04.2012 - 21:52:18
00
Podľa mojich vedomostí, profilovaná gumená páska má za úkol uľahčiť prvotné nahodenie plášťa v ráfe, ktorý je veľmi klenutý. Proste má zmenšiť vôľu medzi ráfom a plášťom. Ja som to nepotreboval, nahodil som to bez nej. Okrem toho ak som to s ňou len tak skúšal, páska sa mi ukladala tak, že siahala až k miestu pre pätky plášťa. Mal som dojem, to len skomplikuje utesnenie pätky
16.04.2012 - 22:44:23
00
cawko co poviete na tieto plaste? Je mozne ich dat ako bezdusaky??

http://www.suncycle.sk/sk/produkt/mtb-plast-schwalbe-rocket-ron-evo-2-25/4325
17.04.2012 - 06:58:21
00
predošlá stránka príspevok od 66peter
17.04.2012 - 07:29:32
00
keyboard_arrow_up