ked ste to naozaj dotiahli ako je mozne ze sa misky povolili?? lebo dobre dotiahnute hhollowtech misky sa same urcite nepovolia ked su dobre dotiahnute..... ;-)
10.06.2013 - 22:16:15
00
teoreticky, ak dotiahli to zle nasrobovane...

život škodí zdraviu...:-)
obujem "traktory",vyrazim na hory...

11.06.2013 - 23:15:46
00
na tom videu to bol chudák a sedlák... jozef ak chces poradit co mas spravit tak mi napis ss.
12.06.2013 - 00:02:44
00
kvakob napísal:
teoreticky, ak dotiahli to zle nasrobovane...

nic zle nasrobovane byt nemohlo...na garancke bol predsa po mesiaci cize este pred navstevou ineho servisu.... :-)
12.06.2013 - 06:50:25
00
sledujes, ako "rychlo" sme sa dostali k POINTE celej veci ;) :)

život škodí zdraviu...:-)
obujem "traktory",vyrazim na hory...

12.06.2013 - 07:19:52
00
ja to myslim tak ze ak by mu to naozaj dotiahli na garancke spravne tak sa mu to nepovoli....


ale ano k pointe celej veci sme sa dostali neuveritelne ''rychlo''
12.06.2013 - 08:56:58
00
S kamerou by som siel riesit reklamaciu snad iba v pripade ze sa budem snazit skor o eskalaciu nez nejake riesenie. Cize Tazko sudit co tomu konfliktu predchadzalo.

Ja mam s tymto obchodom iba najlepsie skusenosti. A to uz som aj jednu bundu musel reklamovat. Vsetko prebehlo hladko a rychlo s usmevom na tvari.

It would hurt more to stop

12.06.2013 - 09:25:54
00
S tou kamerou si tam isiel prvykrat ked si to reklamoval ? Bezne chodis reklamovat s kamerou alebo si tam uz bol predtym a nepochodil si ?
12.06.2013 - 09:42:12
00
Dymino napísal:
S kamerou by som siel riesit reklamaciu snad iba v pripade ze sa budem snazit skor o eskalaciu nez nejake riesenie. Cize Tazko sudit co tomu konfliktu predchadzalo.

Ja mam s tymto obchodom iba najlepsie skusenosti. A to uz som aj jednu bundu musel reklamovat. Vsetko prebehlo hladko a rychlo s usmevom na tvari.

Presne tak,tieto eštebacké spôsoby mi tiež vadia
12.06.2013 - 09:43:30
00
Dostal som pozvanie na obhliadku priamo od KELLYS.Potom sa ozvem ako sme to poriesili
12.06.2013 - 19:54:35
00
prečítal som si celú túto diskusiu a premýšľam,prečo si išiel jozef007 reklamovať ten bicykel i keď si vedel že ti záruka padla.to sám priznávaš.
12.06.2013 - 22:45:11
01
To si sa registroval kvoli tejto otazke? :-)
12.06.2013 - 22:48:06
00
Ved musi sa aj majitel obchodu zapojit, no nie? :P

“If you worried about falling off the bike, you’d never get on.”

13.06.2013 - 15:51:06
00
chicago napísal:
prečítal som si celú túto diskusiu a premýšľam,prečo si išiel jozef007 reklamovať ten bicykel i keď si vedel že ti záruka padla.to sám priznávaš.

:lol:

Ovál letí svetom, kruh nechajme deťom!
Your worst day on a bike is better than your best day in an office.
tracklogs: http://bit.ly/1sR9qtr | http://bit.ly/gps-tour-tmax

13.06.2013 - 17:12:55
00
Uff, zbadal som toto vlakno len v praci kde si neprehram video a uz som sa zlakol ze sa tu jedna o Cyklo Servis Smatana a bolo mi to velmi divne...ten je nastastie o kusok vedla:-) Asi najlepsi obchod a v nom najochotnejsi ludia akych som kedy stretol. Pre biky sa mi oplatilo ist z BA.(V BA neochota a vyssie ceny). Nasledne problemy na cisto novych bajkoch vyriesne expresne k uplnej spokojnosti.

A co sa tyka pripadu s videa. Ten majitel je turbo *****, este prvych 10 minut hovorim OK bavi sa s tebou ze si tykate a poznate sa z piva ale potom to zabil na konci. Aj ked mal v podstate pravdu ze oni nic nepokazili a taka vec sa reklamovat asi neda(ten zavit sa urcite sam nepovoli tak aby sa strhol, kluky ho dos tran nepustia, ale nesudim, asi je vsetko mozne). Ale da sa to vzdy nejak vyriesit aby boli obe strany spokojne, tak ze si tam prides este v buducnosti aspon dusu kupit.. teraz uz nie.
18.06.2013 - 21:35:52
00
keyboard_arrow_up