Minule (max 3 mesiace) som si s PatrikL písal o rozdielnom chode vidlíc Fox a Rock Shox - vtedy som chod vidlíc Rock Shox popísal ako mastnejší. Ani som netušil, že som trafil klinček po hlavičke. Dôvod pískania mojej vidlice je ale od Foxu čistá nezodpovednosť. Nemal som v ľavej nohe olej - čiže môj chod bol suchší. Ďakujem za vaše výborné produkty, ktoré napriek tomu, že majú prestrelenú cenu treba hneď po kúpe dať skontrolovať do servisu. Vy to očividne nedokážete.
10.09.2013 - 15:03:54
00
Podobna skusenost... Zo zaciatku prvych 100km ok, ale potom zacala ako keby suchat/dret sa... Sla do servisu a oleja nikde :(
Po servise uz chodi dobre, mazem pripravkom Fork Juice- odporucam :)
10.09.2013 - 15:46:14
00
Fox zaspal na vavrínoch...problémy od výroby,prestrelená cena,nič "extra" ...nevidím jediný dôvod prečo by som sa mal nad nimi vôbec pozastaviť keby som vyberal čisto odpruženie...
10.09.2013 - 17:19:28
04
Chalani na predošlej strane ste písali o mazaní silikónom. Ale v tomto prípade ide skôr o nalepenie a vytiahnutie špiny čo je na vrchnom brite gufera. No každopádne sa mi aj po vyutieraní zdá, že vidlica má hladšie vnútorné nohy, akoby sa olej zažral do pórov na tom eloxe. A aj prvé kilometre mám pocit že vidlica je neskutočne citlivá a ľahšie chodí.
10.09.2013 - 18:49:52
01
áno,presne ten pocit ostal aj mne,ako keby sa trenie nastálo zmenšilo alebo podobne...uvidime ako dlho to ostane
10.09.2013 - 19:05:01
00
Mne to vždy vydrží len pár km, potom to prestanem vnímať a po výjazde je ajtak vždy tá vidlica zasratá. Čistím to len občas, keď sa mi chce. Keby som to mal robiť po každom výjazde tak nerobím nič iné len čistím.
10.09.2013 - 19:09:44
00
ja zvyknem streknut silikonovy olej uz cely zivot pri vsetkych doterajsich vidlach. prvu vidlu som kupil tusim v 96om. pred kazdou jazdou utrem nohy a prachovky, streknem trochu oleja, parkrat zapruzim a bordel utrem. mne sa to osvedcilo. ale je to otazka vierovyznania, poznam chalanov, co pouzivaju kvapku oleja na sijacie stroje a rovnako takych, co nepouzivaju nic.
11.09.2013 - 16:22:44
00
Nemá náhodou niekto skúsenosť s prepúšťajúcim ventilom IFP patrony- tým ktorý sa fúka s "ihlou" ? Chcel by som ho nejak rozobrať a vymeniť tam tesnenia, trosku možno napnúť pružinku,potom by to už malo fungovať ale neviem ako sa vyberá valček ktorý to celé drží v "Talas top cap" ...
12.09.2013 - 16:01:07
00
Čo ti ten ventil nedrží tlak?
Celé sa to rozoberá tak, že od "topcap"-u odskrutkuješ tú piestnicu po ktorej behá IFP piest. Potom vypadne von valček pružinka a gulička.
16.09.2013 - 09:43:22
00
Diky za radu, uz sa to podarilo vybrat, pravdepodobne tam bola nejaka spina co blokovala tu gulicku,pre istotu som aj viac napruzil pruzinku co tu gulicku tlaci na tesnenie... :-)
16.09.2013 - 14:46:25
00
Niekto ma skusenost s Brainom, konkretne na co sluzi na spodku brainu, tam kde sa dofukava dusik to sroubovanie,co je mozne tym ovplyvnit a aky to ma funkcny zmysel?

Prílohy:

fob-fsr-brain.png
fob-fsr-brain.png 75.76 KiB thumb_up0thumb_down

18.09.2013 - 21:45:54
00
na to aby si tam ten dusik natlacila cez ventyl...
18.09.2013 - 21:53:41
00
ale da sa to zasroubovavat, to ma zaujima
18.09.2013 - 22:11:33
00
eeeee nic nesrobovat
18.09.2013 - 22:24:29
00
precoooo? zasroubovat by som chcela mozno preto, ze aby som zmensila objem komory a tym dostala do systemu viac oleja, zda sa mi ze uz je ho tam menej ako na zaciatku a jemne sa pohupuje
18.09.2013 - 22:31:08
00
keyboard_arrow_up