Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No ked sadnes na bicykel, tak by sa mala vidlica zanorit na 25%. Ta tabulka tlakov co je nakreslena na vidlici nie vzdy pomoze, mal som 3 sidky (vsetky dual air) a kazda bola ina, treba teda fukat podla potreby. Tlak vzduchu na vrchu a spodku by mal byt takmer rovnaky, ale kazdy to fuka inak. Je to vyhoda toho systemu.


ešte by som doplnil, tlak v oboch komorach je ROVNAKY, su to predsa dve komory proti sebe. Na čo treba dávať pozor je, aby po nastavení na "vhodnú výšku SAG a tlak" nedošlo k situácii, kedy pri zatlačení vidlice a rýchlom uvolnení cítiť čo i len jemný náraz. Je to málo objemu vzduchu v negatívnej komore. Trochu treba doplniť a v pozitívnej komore odpustiť. Správanie sa vidly aj v dolnej úvrati musí byť jemné.
Zobraziť komentár 05.11.2013 - 09:40:29
00
to by som netvrdil... v pozitívnej musíbyť vždy o kúsok viac ako v negatívnej, na to upozorňuje aj RS.. a to jemne buchnutie je len gumený doraz pod hlavičkou piestu. Iný výrobcovia majú toto zabezpečene pružinkou namiesto gumičky.táto nahradzuje aj negatívnu komoru.
Zobraziť komentár 05.11.2013 - 14:50:03
00
to by som netvrdil... v pozitívnej musíbyť vždy o kúsok viac ako v negatívnej, na to upozorňuje aj RS.. a to jemne buchnutie je len gumený doraz pod hlavičkou piestu. Iný výrobcovia majú toto zabezpečene pružinkou namiesto gumičky.táto nahradzuje aj negatívnu komoru.


kde na to RS upozornuje?
Zobraziť komentár 05.11.2013 - 19:59:03
00
No to neviem ani ja, ale vyssie postovane servisne dokumenty vyslovene povoluju 15psi navyse v negativke...
http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/D5hRenbegXS4xEH5WL3DZ5wKwIz5t0BlBwewfkjXrWM/mtime:1372788148/sites/default/files/techdocs/2001-2012_dual_air_tuning_guide_gen.0000000004160_rev_a.pdf

strana 12
For a more supple ride with better small bump absorption:
Pressurize the negative spring 5 to 15 psi more than the positive. Reference the positive air pressure
setting you recorded during sag setup.
Zobraziť komentár 05.11.2013 - 20:56:16
00
to Axel

Dakujem
Zobraziť komentár 05.11.2013 - 21:15:30
00
tak isto je podtým aj toto..
For a firmer, more efficient ride:
Pressurize the negative spring 5 to 15 psi less than the positive. Reference the positive air pressure setting
you recorded during sag setup.
takze mi to pride nezmysel.... tlakovať viac dole, aby si stratil zbytočne zdvih, ked aj pri vyrovnanom tlaku je dotatočne citliva vidlica a neprepadáva sa do zdvihu.... naco maš potom 100mm zdvih keď pri tlakovaní stratíš 10mm a sagom dalších 25mm.... čiže mas z toho ledva 65mm rezervy do terenu


Naposledy upravil zihadlo 5 dňa 06.11.2013 - 07:11:38, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 05.11.2013 - 22:09:57
00
lebo jazdis ako babicka a radsej budes mat vidlu, co ti berie nielen fazulu, ale aj sosovicu a vymenis to za polovicu chodu. Nie je v prave v tom caro reby, ze si ju nastavis ako chces?
Zobraziť komentár 06.11.2013 - 01:16:02
01
:D určite nie.... skor ako dedko..
ano preto som ju kupoval :)
Zobraziť komentár 06.11.2013 - 07:10:57
00
On nemyslel ze ty jazdis ako babicka :lol: Aj ked pouzitie druhej osoby v jeho prispevku bolo trochu zvlastne.
Zobraziť komentár 06.11.2013 - 08:45:07
00
tak isto je podtým aj toto..
For a firmer, more efficient ride:
Pressurize the negative spring 5 to 15 psi less than the positive. Reference the positive air pressure setting
you recorded during sag setup.
takze mi to pride nezmysel.... tlakovať viac dole, aby si stratil zbytočne zdvih, ked aj pri vyrovnanom tlaku je dotatočne citliva vidlica a neprepadáva sa do zdvihu.... naco maš potom 100mm zdvih keď pri tlakovaní stratíš 10mm a sagom dalších 25mm.... čiže mas z toho ledva 65mm rezervy do terenu


For a more supple ride with better small bump absorption
Zobraziť komentár 06.11.2013 - 17:22:36
00
nebudeme predsa chodit po dorazoch v zjazde len koli citlivosti na malie kamienky :D ..ale to už je každeho vec ako si nafuka
Zobraziť komentár 06.11.2013 - 19:00:07
00
V pondelok som tu svoju vidlu rozobral a vycistil, oleja bolo v nohe s tlmenim akurat, v nohe s piestom velmi malo, molitany boli pomerne dost suche a velmi nerovnomerne napustene olejom. Na pieste olej nebol, len kusok cervenej vazeliny. Po poskladani je to citelny rozdiel, ide ovela ochotnejsie do zdvihu, nafukal som na povodne tlaky, sag mam vacsi a celkovo sa mi zda maksia :) Vdaka vsetkym za rady.
Zobraziť komentár 07.11.2013 - 22:21:16
01
Idem kupovať oleje pre svoj prvý servis RD Recon SL solo air. RS na molitany niekde na stránke doporučuje Redrum a v manualy píšu, že tam mám dať 15wt suspension oil.
Ako teda? Je to kritické? Kupovať aj redrum, či mi postačí 15wt olej (ten treba tak, či tak)
Na čo ešte využijem Redrum, okrem molitanov?
dík
Zobraziť komentár 02.12.2013 - 20:19:26
00
redrun sa používa len na piest 2ml. inač stačí 15ka na mazanie a 5ka na tlmenie.
Zobraziť komentár 02.12.2013 - 20:58:28
00
Kurna, nejak sa v tom strácam. 2 ml na piest tu nenachádzam : http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/xbxuQEpdkBmJdQ16n0Kpua0zxa-NELqa05ZWhJA-6wc/mtime:1372788148/sites/default/files/techdocs/tm_my102.pdf
Zobraziť komentár 02.12.2013 - 21:20:23
00
keyboard_arrow_up