...Tým nemyslím Optimusa, on je len loajalný k obchodu, lebo si tam vždy dobre nakúpil a bol spokojný. To ale neznamená že má chladnú hlavu ale je zaujatý.
Nie som zaujatý,mňa kupkolo neplatí,nie som ich zamestnanec,preto nemám byť dôvod loajálny,som len spokojný s ich službami.Čo sa týka chladnej hlavy,môžeš posúdiť-včera mi prišla objednávka z nemenovaného slovenského e-shopu,kde som objednával už viackrát a vždy som bol spokojný.Prišiel som si na poštu pre balík a na moje prekvapenie bola na boku diera asi 5 cm,krabica bola premočená(pošta to zabalila do igelitu a spísali zápis)Bol tam prípravok na čistenie(1l)ktorý zrejme neopatrným zaobchádzaním napenil a cez uzáver začal vytekať a premočil krabicu.Podľa mňa je toto oveľa vážnejší prešľap ako upozornenie na to kde platí dopravné.Možné riešenia-1.držím sa do bodky obchodných podmienok a hneď na pošte to nepreberiem,a balík by bol vrátený majiteľovi(ktorý by to musel znovu zabaliť a poslať ešte raz.Ale keďže som na 100% presvedčený,že majiteľ eshopu to zabalil správne(mnohonásobná skúsenosť)a chyba bola podľa mňa na strane pošty(neopatrné zaobchádzanie)balík som na pošte ešte pred zaplatením otvoril,a presvedčil som sa či nič nechýba a či sa niečo tým že tam vytieklo trochu toho prípravku nepoškodilo.Keďže nič nechýbalo,a nebolo nič poškodené,zvolil so 2.riešenie-zdravy rozum a balík som si prevzal,hoci keby som sa držal striktne zákona a obchodných podmienok,tak by som balík neprebral,vrátil by sa predajcovi ktorý by závadu musel odstrániť na vlastné náklady.Ale keďže mám s týmto predajcom len dobré skúsenosti, a pokladám ho za seriozneho,riešil som to miesto hystérie s chladnou hlavou,pretože niekedy veci prospeje pokial sa uprednostní zdravý rozum,pred nejakým striktným predpisom.Ato nemá s vysokým prahom tolerancie nič spoločné, nie som nejaký ťuťmák,ktorý sa nevie ozvať vtedy,keď cíti neseriozne jednanie,ale z toho e-shopu mi prišiel tovar vždy včas a presne taký aký som si objednal,aj preto som zaujal k tomu takýto postoj....