Lokalizácia
Formulár sa odosiela
a čo sa týka tlmičov tam sa nevyznáte ? :D
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:18:11
00
O aké tlmiče ide? ;)
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:28:27
00
FOX float ctd performance BV konkretne
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:31:57
00
No základné rozdelenie tlmičov a vidlíc u Foxu je: Evolution, Performance, Factory.

U vidlíc je Evolution najlacnejšia varianta s open bath tlmením, Performance má kvalitnejšie FIT patróny (tlmenie) a Factory má FIT tlmenie + Kashima povrchová úprava.

U tlmičov je to obdobne. Evolution sú tlmiče bez BoostValve = menej kvalitný systém tlmenia, Performance sú tlmiče ktoré majú tlmenie s BoostValve no a Factory majú ešte navyše aj Kashimu.

Takže tento tlmič je v podstate "top" Float bez Kashimy. Ja osobne vozím tiež Float CTD (factory) a som nadmieru spokojný. Myslím, že tam nie je veľmi čo vymýšľať. Ešte by stálo za zmienku, že každý tlmič má rôzne úrovne ReboundTune, VelocityTune (Light, Medium, Firm) a BvTune (tlak zvyčajne od 175 do 250-300 psi). Avšak tieto parametre by mal mať nastavené výrobca na svoj rám a mali by byť teoreticky ideálne pre konkrétny rám. Vždy sa však dá s nimi niečo vymyslieť. ;)
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:42:27
02
DAKUJEM konečne v tychto pre mna komplikovanych veciach mam trocha jasnejšie :)
Zobraziť komentár 29.10.2013 - 21:44:09
00
ešte mám otázku je velka chyba ked tlmič nemá bv ?
Zobraziť komentár 30.10.2013 - 10:58:44
00
Hodilo by sa porovnávať konkrétne bicykle. Možno vyberáš nejaký model ktorý ani BV nezachráni a bude to chodiť v nejakých ohľadoch mizerne :)
Možno by ani Fox 32 vidlice nesadli, ak to bude bicykel s vyšším zdvihom a ty by si mal vyššiu hmotnosť a požadoval by si vysokú tuhosť aj v náročnejšom teréne...
Zobraziť komentár 30.10.2013 - 11:14:44
00
sú to dva rovnake biky len ina vybavova rada a vážim 70 kg. Ale inak dobrá pripomienka. sú to tie iste biky len hovorim jeden je slx s float a druhy xt s talas tlmiče majú rovnaké .
Zobraziť komentár 30.10.2013 - 11:31:48
00
U vidlíc je Evolution najlacnejšia varianta s open bath tlmením


Nie open bath O/B ale open cartridge O/C si asi myslel, ci? :)
Zobraziť komentár 30.10.2013 - 19:11:44
00
to znamena ze je to zlý spôsob tlmenia ked to nieje napr. to fit ale iba to o/c ?
Zobraziť komentár 30.10.2013 - 20:56:23
00
Áno od 2013 roku je to O/C a zmenila sa čiastočne konšturkcia ale myslel som presne to.

Zlý spôsob by som to nenzaval no potrebuje viac oleja (vyššia hmotnosť) a olej sa môže viac peniť v takomto systéme, keďže vo FIT patrónach je oddelený od vzduchu. Akurát zvykne mať takáto OC patróna o niečo zhoršené funkcie oproti tej FITke. Takže skôr sa hodí slovo horší systém tlmenia a nie zlý. ;)
Zobraziť komentár 01.11.2013 - 17:26:10
01
ešte mám otázku je velka chyba ked tlmič nemá bv ?


pre osvetu:

fox pouziva vo svojich vzduchacoch na pieste (kompresia) bud predpruzene planzety (tie sa staraju o aku taku "platformu"), vid nacrt starsieho modelu R http://faqload.com/faqs/bicycle-components/suspension/fox-float-r-rear-shock-2010-model, alebo u drahsich takz. BoostValve:

brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com

je to marketingove oznacenie foxu pre tuto malu somarinku. manitou mal SPV...bol to hit pred davnou dobou. oproti predpruzenym planzetam je toto riesenie "univerzalnejsie".

treba si uvedomit: fox chrli tlmice odladene pre "masy", zlahka predupravi parametre pre odberatelov/vyrobcov bicyklov podla ich poziadaviek. su to pomerne spolahlive a seriozne tlmice a dokazu uspokojit vacsinu. akonahle zacnes posuvat seba a jazdu na vyssiu uroven, zacne Ti chybat opora, kompresia nestiha, tlmic je v strede zdvihu prilis poddajny, pri vacsom sagu prierazy. potom mozu pomoct redukcie vzduchovej komory, ajtak zistis, ze to nieje ono. uplnym nebickom je potom vyrazit BV a nahradit ho planzetami (klasicky shim-stack) odladenych na tvoj styl, vahu, bajk, atd. potom prichadza velke prekvapenie, osobne este stale nechapem z toho ako bajk dobre jazdi odkedy som tlmic nechal "preshimovat".
Zobraziť komentár 04.11.2013 - 13:04:50
00
chalani neviete čo môže spôsobovať takéto pásy na nohách ? robí mi niečo podobne, ale jednoducho keď prejdem ako napríklad včera nejakú dlhšiu trasu v blate tak mi robi takéto pásiky po nohách v zvislom smere...tak ako na obrázku ale vyzerá to skôr ešte horšie...je to gufero, alebo problém s nohami ? proste bordel nevytlačí prachovka hore v smere zdvihu, ale ostane taký pás ako keby sa dostane pod to gufero (alebo prachovka?) len mi nepovedze že to môže byť poškodená vnutorna noha...a ešte jedna vec ktorá mi nejde do hlavy...v horšiom počasí keď jazdím tak vidlica stráca citlivosť, ako keby nemazala...som z toho Daniel...dik za postrehy

Prílohy:

images.jpg
images.jpg 5.03 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.12.2013 - 16:15:41
00
Je to poškodená anodizácia na povrchu vnútorných nôh z dôvodu zanedbania servisu. Blato sa dostalo pod gufero do púzdra, ktoré má v sebe presne takéto prúžky (aby ho olej lepšie premazával) a nečistoty v tých prúžkoch spôsobujú obrusovanie povrch. úpravy. Rovnako sa môže stať aj z nedostatku mazacieho oleja resp. jeho znečistenia od kovových mikropilín ktoré bežne pri opotrebovávaní vidlice vznikajú.

Takže otázka skôr znie, kedy bola naposledy servisovaná a ako bolo o vidlicu za ten čas postarané.
Zobraziť komentár 29.12.2013 - 17:38:30
00
...tá vidlica je na tom bajku rok...odvtedy som mal menený už raz olej cez sezónu a celú časť kvôli najskôr pokazenému CTD systému a problém s odskok na vidlici...čo včul ? reklamácia ? ...veď to nie je možné preboha...
Zobraziť komentár 29.12.2013 - 18:19:56
00
keyboard_arrow_up