vytlačil som to tým novým a ten kúsok som chytil kombinačkami a vybral som ho, ale aj tak diki
03.06.2014 - 18:21:45
00
zdravim idem si spravit servis vidlice :Fox 32 Float Rl 15qr , vymena gufier , a oleja len neviem kde zohnat gufera a aky olejtam mam dat a kolko ho tam mam dat vopred dakujem :)
03.06.2014 - 22:32:21
00
ja som guferá objednával v piatok zo stránky http://www.spoke-store.sk/fox-32-mm-seal-kit/
Sú to SKF, takže skoro ako originál. Myslím, že aj cena je prijateľná :)
03.06.2014 - 22:57:07
00
zdravim idem si spravit servis vidlice :Fox 32 Float Rl 15qr , vymena gufier , a oleja len neviem kde zohnat gufera a aky olejtam mam dat a kolko ho tam mam dat vopred dakujem :)


ak nemá vidlica vela najazdené,guferá meniť netreba,stačí vyčistiť,namazať,vymeniť olej,prípadne sa dá spraviť jednoduchou úpravou zníženie odtrhu
04.06.2014 - 09:12:41
00
no gufera si myslim ze by sa mali vymenit lebo ked zaprasim jazdenim vidlu tak pri silnejsom prepruzeni vidlica nierne akokeby piskne a po vycisteni vidlica je tichucko , len ked budem menit gufera tak neviem aky w olej tam mam dat a kolko ho tam mam dat
04.06.2014 - 13:47:04
00
tu sú tabuľky pre vidlice FOX, ale len do roku 2012.
Tak možno tam nájdeš aj tú svoju :)
http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/oil_volumes.htm
04.06.2014 - 13:58:14
00
Pokial ti gufera nepustaju olej von je zbytocne ich menit...staci vycistit a premazat.
04.06.2014 - 16:09:26
01
Čaute bajkeri, v sobotu moju drahú postihlo nešťastie - vytiekol RP23 tlmič na jej bajku (mal už tak 5 rokov). Neviem, čo to mohlo spôsobiť, jazdili sme jemný terén. Olej vytiekol vrchom, niekde okolo reboundu. Samozrejme prestal fungovať rebound aj propedal.
Ešte som ho nerozoberal, tak sa dopredu pýtam: Je niečo, čo to mohlo spôsobiť s vysokou pravdepodobnosťou? Ak sa to napríklad často stáva uvoľnením tesnenia, tam to má zmysel repasovať. Na druhej strane mám ponuku na podobný tlmič za nejakú stovku a ak je vnútri niečo zlomené, moc sa mi repas neoplatí...
Čo by to teda mohlo byť, resp. po čom sa mám pri rozoberaní pozerať?

Dík
09.06.2014 - 15:11:16
00
odpovedal si si sam : mal uz 5 rokov... ak ti po 5 rokoch streli tesnenie, je to myslim absolutne akceptovatelne...
09.06.2014 - 15:22:55
00
za 5 r mal byť tak 5x na očite a kontrole :) ak málo jazdí takj aspon raz za 2roky... ignorovanie sevisu končí tvojou skusenosťou
09.06.2014 - 16:42:07
01
zihadlo 5
Pred troma rokmi presiel kontrolou v Slovkolexe a tento rok som ho uz ani nejazdil. Nakoniec som ho ale dal drahej na bike, prekontroloval vzduchovu cast a na servis olejovej casti som uz pozabudol. Mimochodom by ma zaujimalo, ci si v ramci "kazdorocneho servisu" rozoberas olejovu cast tlmica a pozeras kvalitu tesneni?
A nedivim sa, ze rupol...skor by ma zaujimalo, co by to mohlo byt. Podla internetu to vyzera na "zhnite" tesnenie. V lepsom pripade.
10.06.2014 - 08:16:49
00
Fox predpisuje:
- kazdych 30 hodin servis vzduchovej komory (vymenit float fluid, skontrolvoat tesnenia a pripadene vymenit)
- kazdych 100 hodin alebo raz rocne velky servis (co je v podstate generalka, menia sa vsetky tesnenia a ano robi sa aj tlmiaca/olejova cast).

Tie intervaly su mozno trochu extremne, ale treti rok je proste moc.Tesnenie bolo stare, nic ine za tym nehladaj.
10.06.2014 - 11:15:45
01
Na vine je tesnenie medzi ihlou reboundu a propedalu. Dávnejšie sa tam používalo silikónové ktoré sa zvyklo po čase zdeformovať a tak tlmič vytiekol veľmi rýchlo von. Takže treba spraviť repas, nič viac. ;)
11.06.2014 - 22:33:09
00
mam na cannondale scalpel zadny tlmic fox float RL, na riaditkach je ovladac ze bud (teda mal by) stvrdne hore kopcom alebo prepnes a zmakne v zjazdiku
skutocnost je taka ze tento proces nefunguje,je furt makky
myslite ze ked slovkolex urobi repasik ze to bude vsecko ok?

Prílohy:

DSC_0696.JPG
DSC_0696.JPG 73.69 KiB thumb_up0thumb_down

11.06.2014 - 22:42:55
00
Toto by zvladnut mohli...
11.06.2014 - 22:44:42
00
keyboard_arrow_up