K tej komore: jediné logické vysvetlenie je asi také, že sa to poškodenie zrejme dialo pri skladaní tlmičov vo výrobe, ak boli nejako strojne nasadzané vzduch. komory. Počas výroby je to menej pravdepodobné. No a už som takýchto tlmičov videl viac. Pri používaní tlmiča to podľa mňa vzniknúť nemohlo, pretože tlak v - komore pri stláčaní tlmiča klesá, čiže najvyšší je keď je
tlmič v kľude.
Čo sa týka výmeny oleja, ja odporúčam
servisný interval jeden rok a cca 3000km. Ale všetko závisí od podmienok v akých je vidlica počas týchto km. Napr. dosť zabíjajú vidlice 24 hodinové preteky. Dobrým riešením je podľa mňa marsh guard blatník, kt. chráni vnútorné nohy pred blatom.
Dôležité je aby bol olej v mazaní čistý a aby ho bolo dostatok (aspoň 10ml na nohu). Olej sa po čase znehodnotí drobnými pilinkami kovu, kt. vznikajú pri používaní vidlice (trenie).