lto, Palo TT - yep, to je ono :) Takze znama chyba, len preco pre taku prkotinu treba celu komoru? Dobre zvoleny biznis model? :D
08.08.2014 - 10:44:59
00
It's a Fox :) .. ale komora ak som spravne pochopil, je kriva, alebo nieco v nej je zle vyrobene. Pondelkova varka :lol:
08.08.2014 - 11:03:25
00
Aj ked je to vyrobna vada, tak je to moja chyba, lebo som im kazdy rok nenalial 80 eur, ci kolko stoji ta prehliadka :P
08.08.2014 - 11:05:21
00
Tak to ano :lol:
08.08.2014 - 11:19:09
00
Ahojte!

Chcel by som sa spýtať (hlavne by ma zaujímal názor Lapierre, ale všetky príspevky sú vítané) na údržbu/servisné intervaly vidlíc FOX.
Prvý krát v živote vlastným vzduchovú vidlicu, takže žiadne skúsenosti s tým nemám.

Konkrétne sa jedná o model (2013) Float 32 CTD Evolution (open bath, nie FIT patróna).
Mám na mysli rozobratie, čistenie, výmena oleja - prachoviek atď...

Vďaka ;)
08.08.2014 - 19:39:34
00
K tej komore: jediné logické vysvetlenie je asi také, že sa to poškodenie zrejme dialo pri skladaní tlmičov vo výrobe, ak boli nejako strojne nasadzané vzduch. komory. Počas výroby je to menej pravdepodobné. No a už som takýchto tlmičov videl viac. Pri používaní tlmiča to podľa mňa vzniknúť nemohlo, pretože tlak v - komore pri stláčaní tlmiča klesá, čiže najvyšší je keď je tlmič v kľude.

Čo sa týka výmeny oleja, ja odporúčam servisný interval jeden rok a cca 3000km. Ale všetko závisí od podmienok v akých je vidlica počas týchto km. Napr. dosť zabíjajú vidlice 24 hodinové preteky. Dobrým riešením je podľa mňa marsh guard blatník, kt. chráni vnútorné nohy pred blatom.
Dôležité je aby bol olej v mazaní čistý a aby ho bolo dostatok (aspoň 10ml na nohu). Olej sa po čase znehodnotí drobnými pilinkami kovu, kt. vznikajú pri používaní vidlice (trenie).
09.08.2014 - 12:35:49
02
Lapierre odkiaľ sa do mazania dostanú kovové čiastočky? Či stačí trenie na guferách a vnútorné nohy sa jemne odbrusujú? Pýtam sa, lebo som do vidlice minulý týždeň dolieval mazací olej, ale zbytky starého (vyzeral pekne čistý) som tam nechal, len som poutieral nohy a guferá, vyčistil penové kružky a premazal. Robil som to bez vymontovania vidlice, len som stiahol vonkajšie nohy a trocha starého oleja zostalo kde do vnútorných nôh vchádzajú "shafts" (ako sa to povie po slovensky?)
09.08.2014 - 13:19:45
00
Čaute, viete mi niekto poradiť ako docieliť aby bol tlmič progresívnejší? jedná sa o DHX 4 Air
09.08.2014 - 15:31:02
00
majo2 vyvložkovať vzduchovú komoru. Potom sa dá dofúkať komora v expanzke plus na dhx sa tuším dá aj bez rozoberania tlmiča zmeniť veľkosť tej komory. Ale to by malo ovplyvňovať len koniec zdvihu.
09.08.2014 - 21:03:49
00
Lapierre odkiaľ sa do mazania dostanú kovové čiastočky? Či stačí trenie na guferách a vnútorné nohy sa jemne odbrusujú?


Samozrejme. Rovnako aj v motoroch, prevodovkách. Všade kde sú trecie plochy, z nich sa odlupujú odierajú jemné čiastočky. ;-) Najviac v zábehu a potom pred koncom životnosti...
10.08.2014 - 20:15:39
00
Lord Klaymen Jasne, lenže práve to mi nejak nejde do hlavy, že by sa anodizovaný hliník odbrusoval o gumu a penové krúžky, to skôr naopak....a trecie plochy kov-kov by tam byť nemali, či? :) Vždy som si myslel, že výmena mazacieho oleja vo vidlici je čisto vecou toho, že sa doň popod guferá naťahá prach a podobne.
10.08.2014 - 20:49:45
00
asi pozabudas na puzdra...
10.08.2014 - 21:28:44
00
cawte chlapci nemate nahodou doma pruzinu do FOX 36 van 160mm mekku bolby som poštastny :) keby nieco SS :)
10.08.2014 - 21:36:34
00
Na zadnej stavbe sa mi objavil vakel, podla servisaka co mi pozeral patku a pri tom pozrel aj toto, je to vymlatene puzdro na tlmici Fox FLOAT RP2 Boost Valve. Spominal, ze niekedy treba vymenit aj nejaky teflonovy kruzok. Odkial najlepsie brat diely, respektive ake narocne je to na vymenu? (narocnost "odskrutkovat a zaskrutkovat" alebo "posli do servisu cele"). Vdaka. :)
11.08.2014 - 10:12:23
00
komponenty/vydrz-klznych-puzdier-reducerov-fox-t21787.html
11.08.2014 - 10:16:23
00
keyboard_arrow_up