V Deme z toho majú kopec „študijného materiálu“ na to aby sa stali lepšími, ja im k tomu želám veľa zdravia a síl . Ja mám ponaučenie, že to čo je zadarmo môže nakoniec byť veľmi drahé.
Len v Deme sa majú stať lepšími? Ty sa nechceš pozrieť zo zrkadla?
Nechcem tu robiť podrobnú analýzu kauzy, ale len tento postreh:
-Rám na reklamáciu zasielal predajca z kamennej predajne bez popisu a ako odosielateľa zrejme uviedol seba.
-Popis problému si posielal mailom pod svojím menom.
Predpokladám, že tieto dve veci došli do Demy v rôzny čas.
Nuž ja si viem veľmi dobre predstaviť, že sa mailový popis nepriradil k správnemu rámu. Ak toho majú technici viac, nebudú predsa robiť ešte aj detektívou. Priložiť riadne vyplnený reklamačný protokol je nielen vec zákona, ale hlavne logiky a slušnoasti. Tu vidím veľký komunikačný problém z tvojej strany respektíve zo strany toho nešťastného predavača, čo ti "pomáhal".
Mýlim sa? Bolo to ináč?