V Deme z toho majú kopec „študijného materiálu“ na to aby sa stali lepšími, ja im k tomu želám veľa zdravia a síl . Ja mám ponaučenie, že to čo je zadarmo môže nakoniec byť veľmi drahé.


Len v Deme sa majú stať lepšími? Ty sa nechceš pozrieť zo zrkadla?
Nechcem tu robiť podrobnú analýzu kauzy, ale len tento postreh:
-Rám na reklamáciu zasielal predajca z kamennej predajne bez popisu a ako odosielateľa zrejme uviedol seba.
-Popis problému si posielal mailom pod svojím menom.
Predpokladám, že tieto dve veci došli do Demy v rôzny čas.

Nuž ja si viem veľmi dobre predstaviť, že sa mailový popis nepriradil k správnemu rámu. Ak toho majú technici viac, nebudú predsa robiť ešte aj detektívou. Priložiť riadne vyplnený reklamačný protokol je nielen vec zákona, ale hlavne logiky a slušnoasti. Tu vidím veľký komunikačný problém z tvojej strany respektíve zo strany toho nešťastného predavača, čo ti "pomáhal".

Mýlim sa? Bolo to ináč?
10.12.2013 - 18:20:28
00
Úsmevné, alebo hrozné (?) na tom celom prípade je to, že aj v druhom kole reklamácie sa na ráme robilo kadečo iné, len nie to čo bolo treba a to aj napriek tomu že som do firmy poslal mail, kde som uviedol čo chcem opraviť. Pochopenie písaného textu a následné posunutie informácie ďalej asi nebude u každého samozrejmosťou..


A prilozil si tento vytlaceny email k tomu ramu v druhom kole?
Ci myslis, ze im chodi jeden email za mesiac?
Alebo si myslis, ze v Deme robi len jeden technik a caka len na tvoj ram? Alebo da do pozoru celu firmu aby slavnostne cakali tvoj ram na opravu?

Pytal si sa v druhom kole co bude stat oprava kedze sa jedna o opotrebenie a reklamacia ti nebola uznana?
Kolko ta teda stala ta oprava a doprava?

Chudak ty a ludia co musia zit okolo teba a s tebou - lutujem ich


Naposledy upravil joeblack dňa 10.12.2013 - 18:47:48, celkovo upravené 1 krát.

10.12.2013 - 18:42:04
00
Kaslite uz na to. Je to vyriesene a hotovo. Toto uz nikam nevedie.
10.12.2013 - 18:43:13
02
Kaslite uz na to. Je to vyriesene a hotovo. Toto uz nikam nevedie.


Nesúhlasím. Je tu mnoho mladých bajkerov možno až detí. Pre nich by toto mohlo byť dobré poučenie, ako správne reklamovať, či komunikovať s predajcom/servisom. Chápem, že aj toto sa treba niekde naučiť. A jasné, že najlepšie na cudzích chybách.
10.12.2013 - 18:59:52
00
Pri nejakom probléme najlepšie napísať Raverovi a určite bude daná vec vybavená k max. spokojnosti. Teda keď to už chce niekto silou mocou riešiť cez fórum a nechce zo seba zbytočne robiť s prepáčením debila.
10.12.2013 - 19:09:11
03
Martinux :nod:
10.12.2013 - 19:22:13
00
Tak toto sa mi páči jaro1 vas chce len upozorniť na určite praktiky či reklamačne alebo len opravarenske a miesto toho po ňom utočite. že Kice a joeblack. Martinux on nerobil zo seba debila ale iba sa posťažoval. Na to ten forum je čí? mýlim sa. Aj s takych forov sa dá poučiť a možno to aj DEMA pochopí.
Joeblack napísal citujem : Ci myslis, ze im chodi jeden email za mesiac? NIE tych mailov majú tak vela jak veľa maju reklamácií. A kedže sa asi stratil tak tých reklamácií majú vela.
10.12.2013 - 19:36:13
01
fofo050 Nic sa nestratilo, ved mu reklamacny technik nan odpisal.

Avsak pri druhom doruceni ramu bol pripojeny dopis, ktory je vsak iny ako ten zverejneny email na predchadzajucej strane a bola v nom uvedena aj ina zavada ako v tom emaile.
Nasledna oprava samozrejme prebiehala podla tohto prilozeneho dopisu a servisny technik vymenil zadny cap, kedze v dopise stalo "vola zadneho capu".
10.12.2013 - 20:05:15
00
Ak tam teda bolo napísané čap, tak som potom za blbca a aj zodpovedný za celé toto nedorozumenie?? Asi áno.
Koľko miest je na zadnej stavbe kde sa môže vyskytnúť vôľa?? V čape vôľa byť nemôže, jedine v púzdre. Pomenoval som teda niečo o milimeter vedľa. Sorry. Mea culpa.
@Kice - zbytočne sa rozhorčuješ, druhykrát som už reklamáciu riešil priamo , bez spoluúčasti predajcu pod svojím menom
@joeblack - nie email som nepriložil, narýchlo som spísal akožereklamačny protokol v ktorom som asi neuviedol vôľu v púzdre zadnej stavby ale vôľu v čape zadnej stavby. Rám som na reklamáciu odovzdal s obnaženými vybitými púzdrami a v nich zasadenými čapmi.
Stálo ma to dva mesiace bez bicykla a 0 €.
@palo1707 - na zadnej stavbe sú štyri miesta, kde sa môže prejaviť vôľa, ak nerátam dva čapy tlmiča (jeden na ráme, druhý na vahadle )
A aj ja si myslím, že to už ďalej riešiť nemá zmysel.


Naposledy upravil jaro1 dňa 10.12.2013 - 20:51:37, celkovo upravené 1 krát.

10.12.2013 - 20:27:00
00
Ak som na tom rame správne narátal tak vola "zadnej stavby" moze byt na troch miestach.
10.12.2013 - 20:35:08
00
Ja mám ponaučenie, že to čo je zadarmo môže nakoniec byť veľmi drahé.

@joeblack - nie email som nepriložil, narýchlo som spísal akožereklamačny protokol v ktorom som asi neuviedol vôľu v púzdre zadnej stavby ale vôľu v čape zadnej stavby. Rám som na reklamáciu odovzdal s obnaženými vybitými púzdrami a v nich zasadenými čapmi.
Stálo ma to dva mesiace bez bicykla a 0 €.


Takže nakoniec ty si kúpil rám na eshope, riešil to predajca ktorého sa to netýkalo, potom ty si poslal nesprávnu informáciu výrobcovi, resp. v druhom prípade si poslal e-mail. Výrobca závadu odstránil napriek zjavnému viacnásobnému pochybeniu zákazníka, výrobca uhradil všetky s tým spojené náklady a ty zhodnotíš že to môže byť "veľmi drahé" a nakoniec výrobca si z tohto prípadu má zobrať ponaučenie.

Jediné z tohto plynúce ponaučenie pre výrobcu je že nemá brať na seba riešenia problémov doslova "na dobré slovo", pretože sa to obráti voči nemu (viď názov témy).
10.12.2013 - 21:49:26
01
"veľmi drahé " je pre mňa byť dva mesiace bez bicykla
10.12.2013 - 22:05:25
00
Jediné z tohto plynúce ponaučenie pre výrobcu je že nemá brať na seba riešenia problémov doslova "na dobré slovo", pretože sa to obráti voči nemu (viď názov témy).

Pre výrobcu by som mal doporučnie, ktorým sa snažím riadiť: Dobrých zákazníkov si treba udržať a zlých treba poslať ku konkurencii.
:-)
10.12.2013 - 22:09:58
00
.. Ale Skoda....


Naposledy upravil michal22919 dňa 07.10.2014 - 18:49:09, celkovo upravené 1 krát.

06.10.2014 - 11:07:46
06
Kaktusáci, taký prístup od vás je pre mňa nemilým prekvapením. "Únava materiálu" nie je dôvod na reklamáciu ???
06.10.2014 - 11:12:51
00
keyboard_arrow_up