Preco ludia ktori sa az tak extra nevyznaju do bikeov maju tendencie ist do co najkomplikovanejsieho vyberu bikeu. (stevens - budes na pojazde zlomis patku co je podla mna dost bezna vec, kde rychlo zozenies novu?) Preco sa skor nepoobzerame po beznejsich znackach ktore sa riesia v kazdom vacsom meste ako je Giant, GT, Specialized, Ghost - i ked k nemcom a
bicyklom mam osobne dost vyhrady...
Ci je tlmic ,,horizontalne,, alebo ,,vertikalne,, je absolutne nepodstatna informacia. Ide vzdy v prvom rade o system pruzenia a geometriu bikeu. Ak tam mas pruzenie od top vyrobcov sveta nieje co pokazit (fsr, maestro, vpp, dw-link ...) ak sa bojis vydrze ramu ries jednoznacne
bike s dozivotnou zarukou na ram, tu su v ponuke cannondale, specialized, trek (ak niekoho napada este nieco doplnte ma prosim) Ja osobne by som po mojich skusenostiach odporucal jednoznacne specialized. Podla zdvyhov by som sa zameral urcite na Specialized Stumpjumper comp ak ho vyčihnes este vo vypredaji tak nemas co riesit. zdvihovo 130 na 130 super geometria, a velke plus ich pruzenia- vsetko ide cez loziska a nie cez klzne puzdra. Co sa vybavy tyka ak by sme sli ,,honit,, gramy nech sa paci da sa ist do vselicoho ale na bezne trailove a xc jazdenie by bez urazky 80 percentam ludi co na svk jazdia stacilo shimano SLX alebo sram X5.
Videl som ze chces uzamykanie
vidlice z riaditok, z mojho pohladu sa ochudobnis o plynule nastavenie vidlice (z riaditok si bud open alebo lock) cize ja mam radsej ovladanie z vidlice/tlmica.
Dufam ze som viac pomohol ako zamotal
PS: chalani co mate yetiho alebo Santu ( ste fajnsmakri a chcete nieco vynimocne a ochotne podstupujete riziko zdlhavejsieho postupu pri moznej reklamacii a zhanai nahradnych dielov-patky, loziska, osky, dropouty, čapy, misky...., len sa treba vzit do toho co je idealne pre bezneho cloveka
isto to nebude to iste co pre vas. )