Robil som si kalibraciu pred jazdou, ale tiez by som si to rad premeral aj s normalnym powermetrom. Na rovinke pokiaľ viem držať kadenciu okolo 100-ky a krutiť pekne do kruhu, co bola vacsina tejto trasy, tak okolo tych 280-300W je takych co uz boli, ale viem tak ist dlhodobejsie, aj ked si zadam tu hodnotu do roznych kalkulaciek wattaze, tak mi to vychadza priblizne rovnako, co zvyknem jazdit aj na ceste vonku. Pokial by som mal ist, ale napriklad cez tych 300W, tak by som sa dostal do cisiel, kde by som raz dva spalil vsetok cukor a zakyslil nohy. Ono nie som najlahsi a mam natrenovane hlavne ist tempo na rovinke, pokial sa porovnam s chalanmi co s nimi jazdim, tak pokial idem v tom pasme o ktorom debatujeme, tak vacsinou maju problem vydrzat aj v haku, situacia sa vacsinou obrati, ked pride nejaky kopec
. A taktiez mozem povedat, ze dnes citim riadne nohy a rano som bol o kilecko lahsi ako bezne, takze aj zasob cukru ubudlo riadne zo svalov.