Akurat ze to lacnejsie
koleso je prave galuskove, plastove su vzdy drahsie a tazsie (ked porovnavame zrovnatelne modely ktore sa robia v oboch prevedeniach), kedze galuskove koleso je konstrukcne jednoduchsie - uzavrety profil, bez nutnosti vystuzenych stien ktore musia udrzat tlak
duse v plasti. Plastovky k tejto vahe navyse este pridavaju tazsie obutie, je to asi naozaj len pre ludi, ktori nechcu kupovat galuskove kolesa, pripadne sa nechcu babrat s lepenim a pritom sa boja defektu v nebezpecnej situacii (comu uplne rozumiem, to je hlavny dovod preco jazdim galusky).
Bezdusak na cestu vobec nemusi byt zly napad, technologia postupuje, najnovsie Schwalbe One bezdusaky su uz lahsie ako skoro vsetky kombinacie plastov a dusi, nebezpecenstvo vyzutia plastu pri defekte nie je o nic vacsie ako pri klasickom plasti s dusou, skor mensie, kedze vdaka tmelu bude vzduch pri defekte z plasta unikat aspon o nieco pomalsie.