Ahojte,
vo februari sme kupili manzelke
ebike CTM Ruby Pro v kamennej predajni v Kosiciach.
Az doma som zistil, ze
baterka sa vybera velmi tazko (mne s velkym usilim, manzelka sama ani nedokazala vybrat). Preberanie bolo rychle a ked som sa na to pytal,
servisak ma presviedcal ze to tak musi byt kvoli tesnosti.
Nasledne mi v predajni dali na skusku
baterku z ineho kusu, no nepomohlo, tak som priniesol uplne novy bike na reklamaciu.
Predajca prijal reklamaciu prijal ochotne a o par dni vravel, ze dostaneme novy kus v priebnehu tyzdna. Aj som sa cudoval a pytal ci fakt novy, kedze to bol vypredajovy model 2022 a viaceri ini predajci mi pred kupou povedali, ze uz nie je na centralnom sklade, teda neda sa zohnat...
Z tyzdna boli vyse 2, ozval som sa co je s tym, tak ze clovek v CTM ma covid. Potom sa to stale natahovalo, ze uz o par dni, stale som ja volal co sa deje a den pred 30-dnovou lehotou ked som volal mi povedali, ze zial este
bicykel nemaju, ze mi vedia vratit peniaze alebo dat 50€ zlavu ako kompenzaciu za omeskanie, ale ze bike je uz v preprave a dorazi kazdym dnom.
Ja som potreboval bike, nie naspat peniaze, tak som povedal, ze pockam.
Presiel dalsi tyzden (uz je cca 37.den), nikto sa neozval, tak volam a ze bike nedosiel, ze to prezistia. Volali naspat , ze zial mi vratia peniaze, lebo ze mali v CTM viac ramov a vsetky maju tento problem.
Pritom od zaciatku bolo komunikovane vymena kus za kus a najma pred tyzdnom uz bol na ceste na predajnu...
Vysvetlil som, ze peniaze nechcem, lebo sice v januari som si za ne mohol kupit aj iny podobny ebike ked boli vypredaje, medzicasom sa ale vsetko v danej velkosti vypredalo.
Tak predajca kontaktoval vyrobcu CTM a ze mi vedia dat uz len novsi model 2023 ale az koncom maja. Co ma nepotesilo, hovorim si ze zvazim, no potom dodali, ze s mojim doplatkom, lebo je to novsi model a stoji viac.
To ma uz dost vytocilo, ze mam byt vinou vyrobcu 3 mesiace bez uplne noveho bicykla (ani kilometer na nom manzelka nepresla) a po dlhej reklamacii a cakani este doplacat za novsi model, ktory pre nas ani nema ziaden realny benefit.
Vysvetlil som predajcovi ze toto pre mna nie je akceptovatelne, nakolko to nie je moja vina a problem, ze nemaju rovnaky, zo skusenosti a pokial sa nemylim aj podla zakona musi byt vymena za rovnaky alebo lepsi kus (v rodine tak bez problemov reklamovali Leader Fox za novsi aj Trek za novsi a dokonca o rad vyssi samozrejme bez doplatku).
Som negativne prekvapeny z postupu CTM, cakal som, ze slovenska firma bude v tom flexibilna... no namiesto ospravedlnenia ze prepacte, ze budete 3 mesiace bez bicykla ziadat doplatok? Nastudujem si to, ale nezda sa mi to ani v ramci zakona, kedze zakaznik si pri uznani reklamacie ma pravo vybrat ci chce vratenie penazi alebo vymenu tovaru.
Ocakaval by som pristup ze ok, tak si nechajte ten povodny zatial, kedze sa pouzivat s obmedzenim da a a potom vam ho zamenime za novy bezproblemovy ked pride.
Mate s niecim podobnym skusenosti? JA to povazujem za non-sense a maximalne neprozakaznicke.
Navyse cely cas zavadzanie, ze je na ceste, keby hned povedali ze nemaju, mohol som medzicasom kupit vo vypredaji za 1999 Radon s Bosch motorom a lepsou vybavou...