To byva dnes casto problem, vyrobcovia zacali dost setrit , pocitajuc, ze 95% ludi najazdi za rok par kilometrov a teda im to vydrzi (relativne) dlho. A tym par ludom to proste vymenia. Akurat, ze je to otravne, a niektorych nemenovanych krajinach casto problemove .


nechcem vyvolavat zbytocny flame, ale to nemozes mysliet vazne :) predstav si ze si vyrobca.. vazne by si umyselne nieco "usetril" ak by hrozilo ze sa znizi zivotnost ramu resp. ze by mohol praskat ?

spravis to najlepsie ako budes vediet.. ak praskaju anthemy tak to asi bude chyba konstrukcie.. ak sa im to stava casto tak na dalsiu sezonu zvacsia priemer hornej ramove, alebo tam spravia ypsilonove zakoncenie navarenim dalsej trubky.. osobne myslim ze to bude to riesenie.. esteticky by mu to aj prospelo.. znizit ukotvenie hornej ramovej a dovarit na ypsylon dalsou peknou trubkou..

kazdopadne aby som naviazal na povodnu temu.. som prekvapeny ako malo bikov ma na vidle remote lockout.. dat za bajk 2000+ a nemat na vidle remote tak im to asi hodim do usmevu..
09.06.2011 - 15:19:01
00
Mikee, nie si Ty jeden z tych, co maju fobiu aj z toho, ked prepruzuje plast? ;) Tvrdy lockout urcite nie je prinosom pri jazde v terene. Ak jazdis na MTB bajku po asfalte, tak potom tomu este ako tak rozumiem, inak nie.
09.06.2011 - 15:38:21
00
hehe :) priznavam ze som odchovanec XC ale pisal som to na margo Lagondu lebo on kladie tiez vacsi doraz na "nepohupovanie" fullu.. ja som si tiez vybral verziu s lockom lebo pri beznej jazde zamykanie vobec neriesim ale ak pride "baske" variant kopca, tak si rad zamknem a davam hore kopcokom a nic na na srdci psychicky netazi :) pri propedale mi ta moznsot zamknut v specifickych situaciach chybala.. ale tak ci lock alebo propedal to je na kazdeho chuti.. :)
09.06.2011 - 15:46:59
00
Jezusko ... pre mna osobne bude ten tvrdy lockout ideal ... zapnem ho len na asfaltovych vyslapoch a uplne najsamlepsie sa mi zda, ze sa z rajdov da zatvorit a otvorit naraz aj vidla aj tlmic ... urcite sa nebudem babrat s prepinanim RP23 pocas jazdy ... som si tak uvedomil ...

A mna poznas, vies ake trate jazdim najradsej ...

Vidim, ze Mikee bude mat +- rovnake priority ...
09.06.2011 - 15:52:27
00
Lock a nelock je pre 2 úplne rozdielne tábory jazdcov - jedni považujú zamykanie za zbytočnosť, druhí zamykajú aj z kopca. :lol:
09.06.2011 - 16:01:05
00
V nejakom nemeckom bike casopise som prednedavnom cital, ze Fox upravi logiku zapinania v RP23:
Poloha packy 1 (koleckom volis open - light propedal - medium propedal) a poloha packy 2 bude vzdy firm prodepal. Takze podla typu ramu sa nastavis resp. vypnes propedal na bezne jazdenie a do kopcov packou prepnes na firm prodepal.
Firm propedal je v podstate lock, akurat pri prudkom naraze neznicis tlmic, uplny lock je pri foxoch zbytocnost.

Na vidlu podla mna treba hlavne znizovanie a nie lockout.
09.06.2011 - 16:07:43
00
lock má význam len na asfalte pri šlapaní v stoji.. inak je to len kurvítko..
09.06.2011 - 16:17:39
00
Tak to sa ukrutne mýliš. Ale je pravda, že tunený Axon chodí zbytočne do zdvihu...
09.06.2011 - 16:25:10
00
nechcem vyvolavat zbytocny flame, ale to nemozes mysliet vazne :) predstav si ze si vyrobca.. vazne by si umyselne nieco "usetril" ak by hrozilo ze sa znizi zivotnost ramu resp. ze by mohol praskat ?

Ked to moze robit automobilka dnes pri vyrobe drahych Tuaregov v Europe, preco by si to nemohli dovolit na bajku v Cine :) ? Zijes v dobe katovania kostov (cost-cutting), tak sa necuduj :) .. a otazka nestoji tak, ze vyrobca umyselne znizi zivotnost ramu, vyrobca naplanuje , ze ram ma vydrzat tolko a tolko a podla toho sa to vyrobi s co najnizsou cenou. Ze to kedysi vydrzalo viac je vec druha :) .. tiez to bolo aj obvykle drahsie, bez dnes. Prikladov je viac nez dost. Ale uz som to tu zababral offtopicom viac nez dost :angel:
09.06.2011 - 17:58:05
00
Prasklina bola nad alebo pod hornou trubkou?

zboku cca v urovni osi hornej trubky

inak lockout z riaditok na vidlu je totalna haluz, ved nedociahnes na korunku vidlice? hlavne ked ju mienis vypnut na asfalte tak tam mas na to cas aj podmienky :lol:
no vacsinou je to len zbytocny kabel naviac, zavadzia, zasekava sa
zadny tlmic, povedzme ze ano, aj ked ja mam odpruzeny bike na to aby pruzil, a ked uz mam nejaky dlhy vyjazd do kopca po asfalte , mam dost casu locknut ho manualne packou na nom.

no a tu dilemu vypnut ci nie neriesis pri braine :lol:
09.06.2011 - 19:55:06
00
...


nesuhlasim a argumentov by som mal za vreco :) ale vadenie nikam nevedie :) takze sa zhodneme na tom ze kazdy mame na to iny nazor :)

..


silvi typujem ze si nemala moznost vidiet a hlavne pojazdit(aj ked len kratko) foxacky lockout ..
09.06.2011 - 20:46:42
00
silvi typujem ze si nemala moznost vidiet a hlavne pojazdit(aj ked len kratko) foxacky lockout ..


jasneee, mam foxacky Rp23 propedal takze som uuuuuplne mimo
:rofl:


Naposledy upravil silva dňa 09.06.2011 - 20:58:00, celkovo upravené 1 krát.

09.06.2011 - 20:55:58
00
jasneee, mam foxacky Rp23 takze som uuuuuplne mimo
:rofl:

hej chel som potom urpesnit ze remote na vidle lebo mi doslo ze to mzoe vyzniet matuco ale nestihol som :) mea culpa :)
09.06.2011 - 20:57:32
00
hej chel som potom urpesnit ze remote na vidle lebo mi doslo ze to mzoe vyzniet matuco ale nestihol som :) mea culpa :)


nuz vidlu fox som poslala papa, vratila som sa rock shoxu, poznam iba rock shoxacky remote lockout a ten eeeeee eeeeeee , nemusim, mam klasiku packu na korunke, a vyhovuje mi
09.06.2011 - 21:00:30
00
nuz vidlu fox som poslala papa, vratila som sa rock shoxu, poznam iba rock shoxacky remote lockout a ten eeeeee eeeeeee , nemusim, mam klasiku packu na korunke, a vyhovuje mi

na HTcku mam rebu a musim uznat ze ten remote robi obcas sarapatu (sem tam sa nevrati uplne) ale to bude skor nedbanlivou udrzbou lebo som nikdy ani len nekvapol olejcok do bowdenu takze musi byt dosti suchy :) kazdopadne lagonda ma vybrate, takze problem solved :d:
09.06.2011 - 21:04:02
00
keyboard_arrow_up