To byva dnes casto problem, vyrobcovia zacali dost setrit , pocitajuc, ze 95% ludi najazdi za rok par kilometrov a teda im to vydrzi (relativne) dlho. A tym par ludom to proste vymenia. Akurat, ze je to otravne, a niektorych nemenovanych krajinach casto problemove .
nechcem vyvolavat zbytocny flame, ale to nemozes mysliet vazne
predstav si ze si vyrobca.. vazne by si umyselne nieco "usetril" ak by hrozilo ze sa znizi zivotnost ramu resp. ze by mohol praskat ?
spravis to najlepsie ako budes vediet.. ak praskaju anthemy tak to asi bude chyba konstrukcie.. ak sa im to stava casto tak na dalsiu sezonu zvacsia priemer hornej ramove, alebo tam spravia ypsilonove zakoncenie navarenim dalsej trubky.. osobne myslim ze to bude to riesenie.. esteticky by mu to aj prospelo.. znizit ukotvenie hornej ramovej a dovarit na ypsylon dalsou peknou trubkou..
kazdopadne aby som naviazal na povodnu temu.. som prekvapeny ako malo bikov ma na vidle remote lockout.. dat za
bajk 2000+ a nemat na vidle remote tak im to asi hodim do usmevu..