má vybraté? :D
09.06.2011 - 21:08:24
00
http://www.skvarka.sk/index.php?src=katalog/bicykle/13-mtb---full/1095-specialized-epic-expert

tento je ešte o dosť lacnejší ako v česku
09.06.2011 - 21:27:38
00
má vybraté? :D

Nie je pevne rozhodnutý, asi mu budeš musieť vybrať konkrétnu Meridku.
09.06.2011 - 21:34:02
00
Tomáš neni problém ja mu určite s Meridou rád odborne poradím :D
09.06.2011 - 22:24:55
00
Ja som z toho co lagonda napisal pochopil, ze ide do Scotta. Snad nemusim objasnovat. :) No, v podstate nemam nic proti...
09.06.2011 - 22:27:21
00
...
A mna poznas, vies ake trate jazdim najradsej ...

Napr. T.Lomnica - Malá Svišťovka - Zelené pleso - brod - salto - Plesnivec? :lol: Rád na to spomínam.
09.06.2011 - 22:40:06
00
A nové Scotty sa už nelámu?
10.06.2011 - 07:09:04
00
a ktoré sa lámali? ;)
10.06.2011 - 08:12:56
00
Ale Katko, zas sa netvar, ze nevies o com kiri pise. ;) Ved sme to tu na fore riesili. Na Sparkoch praskala zadna Al stavba hned za hlavnym capom - Iceovi dokonca 2 razy. Snad lagonda uz dostane tu upravenu verziu. Len neviem, ako to zisti - Ice by mohol napisat, ci je nejaky vizualny rozdiel, podla ktoreho sa da ta vadna a upravena seria rozlisit.
10.06.2011 - 09:44:29
00
no len bavime sa tu o trošku iných modeloch ako má Ice však... ;) na druhej strane je pravda, že Spark 30 2011 a dokonca aj Spark 20 2011 má zadnú stavbu Alu...navyše Spark 30 už nemá DT Nude tlmič s traction control páčkou, 20-tka ho má...takže ja osobne by som Lagondovi doporučil skôr ten Giant, i keď na 2011 sú všetky biky o dosť drahšie ako 2010 :(
10.06.2011 - 09:53:58
00
Tému som si akosi nevšimol, inak by som sa určite zapojil :P Čo sa týka praskania Sparkov, tak to sa jedná len o ročník 2009 a len hliníkových modelov. V nasledujúcich ročníkoch po tom, ako som im odhalil chybu to poriešili :D A myslím, že už nebude dlho platiť, že som zlomil 2 rámy :$
Čo sa týka úplného locku, tak to je podľa mňa super vec. Ideálny je ešte twin lock, ktorý je na Sparkoch teraz. Ja mám len lock zadnej stavby a vidlu musím lockovať z korunky. V asfaltových výšlapoch je to super a s plným lockom jazdím aj výšlapy po šotolinových zvážniciach a troška hladšom teréne. Geometria na Sparkovi mne vyhovuje, celkovo myslím, že je dobre vychytaná. Vyhovuje mi aj nižšia citlivosť zadnej stavby, predsa len to je dá sa povedať "racerský" bajk.
10.06.2011 - 10:02:02
00
Ad Traction control - to je podla mna to, kvoli comu ma zmysel zvazovat Spark. Bez tohto systemu ponuka v podstate to iste co konkurencia, akurat teda za vyssiu cenu. Ale OK, aj ten TwinLock je lepsi ako nic (pre niekoho).

Ad tvrdy lock - uznavam, ze dupaci to vyuziju na asfaltovych horskych casovkach alebo na inom hladkom povrchu s pevnym podkladom. Tam to prinos ma. Ale s tou sotolinou nesuhlasim - na nej to je s lockom zle, nie je trakcia. Teda ak sa bavime o sotoline ako ju chapem ja (sypky povrch). A co sa tyka tvrdeho locku v terene, tak akonahle sa zamkne bajk v terennom stupani, tak to zacne doslova spomalovat - kazdy naraz na prekazku berie energiu, nejde to. Proste cele zle. :shake: Mozno mam averziu voci tomu locku aj preto, ze sa mi to nechce stale prepinat a riesit - je to taka mala schizofrenia stale nieco zapinat/vypinat. Uz ma serie aj ten ProPedal a pomaly ho prestavam pouzivat. Najlepsie je, ked clovek nic prepinat nemoze a jednoducho len jazdi. :)

lagonda si urcite nieco z toho co sme popisali vyberie, rozhodnut sa musi podla svojich preferencii. Myslim, ze jemu ten tvrdy lock bude sediet a ked bude moct naraz zamknut vidlu aj tlmic jednou packou, tak to sa mu bude pacit. :)
10.06.2011 - 10:34:05
00
Propedal by ma obťažoval, ak by som ho mal prepínať na tlmiči. Lock/traction z rajdov je úplne iná liga.
10.06.2011 - 10:43:17
00
A co sa tyka tvrdeho locku v terene, tak akonahle sa zamkne bajk v terennom stupani, tak to zacne doslova spomalovat - kazdy naraz na prekazku berie energiu, nejde to.

v tom priapde su vsetci HTckari tvrdo spomaleni a neraz to spomalenie hranici s cuvanim dozadu a ciel sa im vzdaluje a nikdy cez neho neprejdu.. tvrdy to osud :P

no proste ti co maju radi sviznejsiu jazdu ale dopraju si komfort na zjazdikoch a trailoch maju radi full s lockom ktory si pri dlhsom vyslape zamknu a ti co si to radi len tak odvaluju krajinkou bez reflexneho pocitu "ist rychlejsie" neriesia nic :) a tak by ich lock akurat tak otravoval..

a ti co idu na stotiny a hlataju energetaky si locknu twinom vzdy ked sa cesta naklopi "dovrchu" :) a rejsuju s casom :)
10.06.2011 - 10:44:17
00
Plný súhlas ;)
10.06.2011 - 10:47:17
00
keyboard_arrow_up