Ad Traction control - to je podla mna to, kvoli comu ma zmysel zvazovat Spark. Bez tohto systemu ponuka v podstate to iste co konkurencia, akurat teda za vyssiu cenu. Ale OK, aj ten TwinLock je lepsi ako nic (pre niekoho).
Ad tvrdy lock - uznavam, ze dupaci to vyuziju na asfaltovych horskych casovkach alebo na inom hladkom povrchu s pevnym podkladom. Tam to prinos ma. Ale s tou sotolinou nesuhlasim - na nej to je s lockom zle, nie je trakcia. Teda ak sa bavime o sotoline ako ju chapem ja (sypky povrch). A co sa tyka tvrdeho locku v terene, tak akonahle sa zamkne
bajk v terennom stupani, tak to zacne doslova spomalovat - kazdy naraz na prekazku berie energiu, nejde to. Proste cele zle.
Mozno mam averziu voci tomu locku aj preto, ze sa mi to nechce stale prepinat a riesit - je to taka mala schizofrenia stale nieco zapinat/vypinat. Uz ma serie aj ten ProPedal a pomaly ho prestavam pouzivat. Najlepsie je, ked clovek nic prepinat nemoze a jednoducho len jazdi.
lagonda si urcite nieco z toho co sme popisali vyberie, rozhodnut sa musi podla svojich preferencii. Myslim, ze jemu ten tvrdy lock bude sediet a ked bude moct naraz zamknut vidlu aj
tlmic jednou packou, tak to sa mu bude pacit.