Tak som to bol dnes testnut. Porovnaval som Ghost ERT 160/150 s Giant XTC 80/0. Vybral som si kratke prudke stupania s roznym povrchom, jazdil som zaradene tie iste prevody. Nepouzival som ziadne vychytavky typu propedal, na vidlici som taktiez nepouzil moznost znizenia zdvihu.
Suchy asfalt, sucha, az jemne vlhka tvrda dorovna udupana zemina - XTC slo lepsie. Asi preto, ze je lahsie, inu vyhodu som nenasiel.
V ostatnych pripadoch - suche kamene, mokra az blatista lesna cesta, mokre kamene, korene a ine nerovnosti su pre FS lahkym terenom. XTC mi na kazdej nerovnosti v prudkom stupani podklzavalo, castokrat som kopec nezdolal. V mojom citeni klady FS daleko prevysuju jeho zapory (ma ich?
). FS ma zdnu stavbu v stupani viac zatazenu (posed), nepodskakuje na prekazkach (pruzenie, tlmenie), s terenom ma lepsi kontakt.
A kedze som jazdil aj po rovine a dolekopcom, viem, ze cesta spat k HT je nadabro zarubana.