www.fujibikes.com
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2018 – víkend plný výziev

karinka 01.08.2018 36 fotografií   Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Reportaz Stupava Trophy Preteky Maraton

Tieto preteky patria k tým akciám, ktoré si rozhodne nemôžem nechať ujsť. Zaručuje vysokú dávku športovej aktivity a horúce počasie k tomu ako bonus. A inak tomu nebolo ani tento rok.

Jeho letná aj zimná verzia patria zväčša k mojim jediným počinom na horskom bicykli v sezóne, iba tentokrát som pridala aj ŠKODA Svätojurský MTB maratón, keďže som chcela otestovať nového tátoša. Z výsledného času som bola vcelku milo prekvapená, a tak už vtedy mi skrsla v hlave myšlienka, že v Stupave by som konečne mohla vyskúšať niečo náročnejšie ako strednú 42 km trať, ktorú som absolvovala už pomerne veľakrát. A tak som sa s malou dušičkou prihlásila na trať dlhú 76 km a pre istotu aj na nedeľný 8 km beh. Keby náhodou v tých nohách po sobote ešte predsa niečo zostalo . Na trať sa postavilo 1 273 bikerov, ktorí si mohli vybrať z 5 variantov trás.

Najviac som bola zvedavá na to, či dokážem aspoň ako tak zužitkovať tréning z posledných týždňov, ktorý bol zameraný na stredne dlhý triatlon a koľko mi „naložia“ súperky, ktoré sú v teréne ako doma. Predsa len, v kopcoch trénujem veľmi málo, na horáku vôbec a moje technické zručnosti sú viac ako mizerné. Najväčšie obavy neboli ani tak z porcie kilometrov, ktoré ma čakajú, ale skôr z posedu, na ktorý som nebola úplne zvyknutá a z prípadných nepríjemných zjazdov.

Zlý začiatok...

Súťaže štartujú piatkovým Eliminátorom, ktorý radšej vynechávam. V rámci podvečerného rozjazdenia vyrážam na biku na prezentáciu, kde obdržím pripravené balíčky so suvenírmi a predovšetkým so štartovnými číslami. Hodím do batohu a fičím domov. Po ceste sa mi podarí chytiť defekt, a tak je o večernú zábavu postarané. Predštartový stres musí predsa byť .

V sobotu už ráno cítiť, že nás čaká opäť riadny výpek. Niečo pred 10-tou hodinou sa radím do koridoru a pretláčam sa dopredu k štartovej čiare. Aby som dievčatá videla aspoň chvíľu... Výstrel a je odštartované. Začíname tradične po asfaltovej ceste do susednej dediny Borinka, kde sa snažím šetriť sily v balíku. Na rozdiel od štartov na strednej trati, je tempo veľmi rozumné. Nasleduje strmé stúpanie po panelke, ktoré vôbec neobľubujem, navyše som nervóznejšia ako zvyčajne, neviem sa upokojiť a chytiť si tempo. V prvom zjazde zisťujem, že pružinky na ľavom pedáli som nedotiahla tak, ako treba, a tak mi noha tancuje, ako sa jej zachce. Mám pocit že každú chvíľu sa svojvoľne „vycvakne“ z pedálu. Vedela som, že vyťahovať nové pedále a tretry v predvečer pretekov nebude dobrý nápad...

Od Malého Slavína je kratučký strmší výšľap a dostávame sa na širokú lesnú cestu, kde sa dá riadne tlačiť do pedálov. Konečne niečo pre mňa . Radím na ťažší prevod, užívam si, ako to na novej 29-ne ide a postupne začínam obiehať pretekára za pretekárom. Jednej skupinke pánov sa asi veľmi nepozdáva, že sa len tak ľahko nechali predbehnúť babou, lebo vzápätí ich počujem za zadným kolesom. Nedajú mi nič zadarmo, a tak sa predbiehame až po kamenistý zjazd vedúci na Železnú studienku. Hneď prvú zatáčku som neodhadla a dobrzďovala na poslednú chvíľu, a tak ich púšťam pred seba, nech nezavadziam. Dlhší kamenistý výjazd na Kamzík síce poznám naspamäť, ale aj tak mi nie je veľmi po chuti a ani poznámka okoloidúceho kamaráta: „Karinka, čo je, veď trošku pridaj!“, nie je tiež zrovna povzbudivá. Ale ešte sa neopúšťam. Míňame prvú občerstvovačku a spúšťam sa pekným zjazdíkom na šliapavý singletrack zakončený ďalším kamenistým výšľapom, kde to vďaka nie 100% pozornosti nezvládnem a už tlačím bike. V duchu si nadávam, že horšie to už snáď ani nemôže byť, veď toto sa mi tu ešte nestalo.

... žeby dobrý koniec?

Výšľap na Biely kríž prichádza ako spása, mierny sklon mi vyhovuje a ja sa konečne dostávam do tempa. Na vrchole už zastavujem aj na občerstvovačke, pýtam od slečny ionťák do fľaše, hádžem do seba kúsok melónu a presúvam sa ďalej k pánom z Kolieska, ktorí poskytujú technickú pomoc. Poprosím o imbusový kľúč na dotiahnutie pedálu, našťastie sú veľmi pohotoví a promptní. Ešte o niečo sfukujem zadné koleso, lebo mi to v točkách uchádza viac ako sa mi páči a môžem sa vydať stíhať všetkých, čo ma za ten čas obehli. Už nasledujúci zjazd mi ukázal, že krátka zastávka sa oplatila, idem ako vymenená a začínam si to užívať. Veď, stále je viac ako polovica pretekov pred nami.

Nasledujúce kamenisté úseky nepoznám, ale keď sa napojíme na červenú značku – turistickú magistrálu „Cesta hrdinov SNP“, srdce mi zaplesá. Túto časť mám naozaj rada. Lesnú cestičku pomedzi stromy strieda široká šotolinová zvážnica tiahnuca sa ponad dedinku Limbach, na konci ktorej ma s milým pozdravom obieha Mišo Straka a ja si uvedomujem, že už sa spájame s tou najdlhšou, 105-kilometrovou trasou. Čaká nás dlhší, niekoľko kilometrový zjazd k priehrade v Lozorne, zakončený strmou pasážou označenou tabuľkou s výkričníkom. Prežijem to s malým zošuchnutím sa z bicykla, počas ktorého ma stihne obehnúť zo šesť cyklistov, ale slušne sa nezabudnú spýtať, či som v poriadku.

V Lozorne stretnem opäť toho istého kamaráta, tentokrát je už na mňa milší a odpustí si svoje poznámky , podáva mi plnú fľašu a ja sa vydávam na posledných 25 km. V kamenistom stúpaní, ktoré mi naozaj nejde, prichádza prvá kríza, a tak v snahe zachrániť, čo sa dá, vyťahujem gél. To ma už obieha Imro z dlhej, aj od neho počujem pár povzbudivých slov, na moje počudovanie zaberajú a ani sa nenazdám a spúšťame sa na asfaltku vedúcu na Košariská. Naskytne sa mi dobrý výhľad na jazdcov predo mnou: pohľad je to zábavný, väčšina prevesená cez riadítka, úplne evidentne majú dosť . Chytám druhý dych, na asfalte som predsa doma a predbieham asi troch pánov.

Už len cez kopec a sme doma

Nad Košariskami sa riadne zmráka a hrmí, búrka je len otázkou času. Čaká ma posledná náročnejšia pasáž, kde sa striedajú strmšie výšľapy s krátkymi zjazdmi, v ktorých sa dá trošku vydýchať. Čo ma teší je fakt, že v tejto záverečnej časti sa doťahujem na ďalších pretekárov, ktorí by so mnou najradšej trošku pokecali, ale ja len jednoslovne odpovedám a funím ďalej, keďže cítim, že môžem ešte zo seba niečo „vymačkať“. Trať vedie popod zrúcaninu hradu Pajštún a vyúsťuje priamo v dedine Borinka. „Fuu, som dole“, môžem si vydýchnuť.

(Osobný odber na maratón série ŠKODA BIKE OPEN TOUR zdarma)

Zvládla som to, už len si zopakovať „obľúbenú“ panelku, keďže záver sa zhoduje s úvodom trate, a už sa pripájame na posledný singletrack spoločný pre všetky trasy. S časom 4:24 som v podstate spokojná, nebyť úvodných problémov, mohlo to byť lepšie, ale aspoň mám čo zlepšovať. Víťazom sa na 105-kilometrovej trati stal Martin Kostelničák s časom 4:20:55. Medzi ženami bola najrýchlejšia Andrea Juhásová s časom 5:38:57. Kompletné výsledky nájdete na tomto odkaze.

V cieli sa dostaví už značná únava, ale na moje prekvapenie ma z celého tela najviac bolia tricepsy . Poteší ma dobre vychladený nápoj pripravený pre vysmädnutých pretekárov, prehodím pár slov s moderátormi celej trojdňovej akcie Tomaggiom a Romanom Barényim a už sa presúvam k umývacím boxom, kde vysprchujem najprv bicykel a potom aj seba . Žiadne rady, miest na umývanie naozaj dosť a keby som nebola taká lenivá, môžem využiť aj slušne pripravené sprchy.

Posledné chvíle do vyhlásenia výsledkov si krátime sledovaním priameho prenosu z časovky Tour de France, ktorú premietajú na veľkoplošnej obrazovke. Tretie miesto v kategórií poteší a spolu s ním aj kvetinky, ktoré mi to doma pekne oživia a aspoň pár dní budú pripomínať tieto príjemné chvíle.

Keď jeden deň nestačí

Zatiaľ, čo večer som bola ešte pevne odhodlaná štartovať aj na nedeľných bežeckých pretekoch, ráno sa mi to nezdá už taký dobrý nápad a hodnú chvíľu sa nútim vstať z postele. Už cítim, že najviac si to odniesli kríže. Dopujem sa dobrou kávičkou, zvažujem pre a proti, až nakoniec vyhodnotím, že na tréning by som mala ísť tak či tak, aspoň to budem mať rýchlejšie za sebou .

Novinkou v tomto ročníku bol zabezpečený odvoz autobusmi zo Stupavy, teda miesta registrácie a cieľa, na ranný štart v Záhorskej Bystrici. Keďže práve tu mi bývajú rodičia a na tento víkend ma prichýlili, stačí mi zbehnúť pár sto metrov a som na štarte. V diaľke vidím, ako to hneď od začiatku poriadne nakopli bežci z dlhej, 17 km trate, ktorí vyrážajú pol hodinu pred nami. Presne o 10:00 zaznie výstrel a dav sa vyrúti vpred. Som pevne rozhodnutá, že dnes to neprepálim tak, ako sa mi to zvyčajne stáva a pridávať budem v druhej polovici. Ak nejaké sily zostanú...

Od začiatku si držím svoje tempo a nenechám sa vyviesť z miery, ani keď ma obiehajú nejaké dámy. Prvé tri kilometre sú najhoršie, vedú po asfalte na už poriadne pečúcom slnku, navyše v Marianke začíname stúpať do nie zrovna príjemného kopca. Ledva lapám po dychu, ale som odhodlaná, že dnes nebudem kráčať ani na chvíľu, ani v lese v strmom „stupáku“. Proste za žiadnu cenu. Pľúca dostávajú po včerajšku zase poriadne zabrať, ale čo ma prekvapuje, nohy sú absolútne v pohode. Na občerstvovačke polapím pohár s vodou a vydávam sa stíhať bežcov pred sebou. Zostávajú štyri kilometre, prevažne rovina a záverečný zbeh. Postupne predbieham všetkých, ktorí ma obehli v stúpaní a že idem, čo to dá, rozhodne počujú všetci na okolo, keďže už „pištím“ z posledného .

V behu už sa nie je na čo šetriť, naťahujem svoje dlhé nohy, nech ich aspoň niekde využijem, poriadne si to púšťam, dupem ako slon, ale aspoň páni uhýbajú z cesty sami. Na záver brod cez potok a nekonečná cieľová rovinka, okorenená prekážkami ešte z piatkového Eliminátora, ktorá bolí asi najviac. Šieste miesto medzi ženami nie je nič, čím by som sa mohla chváliť, ale prvé miesto v kategórií do 29 rokov aj tak poteší. Viem, že som zo seba vydala maximum a momentálne na viac nemám. Ako bonus ocenenie za kombináciu 76 km bike + 8 km beh a do obývačky ďalšie dve kytice . Výsledky z behu nájdete na tomto odkaze.

Preteky opäť nesklamali

ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN mňa osobne opäť nesklamal, mám rada jeho výbornú atmosféru a bohatý sprievodný program, vďaka ktorému si tento víkend užijú nielen pretekári, ale aj ich rodiny. Dala som si poriadne do tela a všetko prežila v zdraví a bez zranení. Takže, o rok určite opäť!

ŠKODA STUPAVA TROPHY - 4. kolo

Stupava (Slovensko)

Propozície, Súťaž, Pozvánka, Výsledky, Reportáže, Foto
Zúčastnených bikerov (252)
59011469brunius6ivannovotny6adkunikadriana21ajetoAK47_TRMalbi07alenagsAlex2002andrej21andrejtoth84andrejvavrikandrejxcxannapagacova740Babubacik.jaroslavbajobbbakojanBalajkabaronebasbartkopeterBatkaMichalbirelblazoBlejstilbmartinBonisekBorislavborisobusekBorsobozikandrej18brunicekbukasencorky70CraObscripoDal_bordaniel.peralightdaryldavid987ddusan03dominik81drenaiDudeldupan1duribieldurmiDyonexeborisElgringoelvilaemsiennioErdoganericzemerik078fabkofederer1Gabriel08hanouseklukashartmannrodoHazardhfs1000HOLMENKOLhucko237ipc422ivano777Ján KováčJanka18jano636Jano82JanoTrnovejanovargajaro180jaroslav_hjazzbassjelo520johny29jojo1970jojoAUTHORJPtrekjulo93jura24juraj.broszJuraj2JurajMTVJuuurokacerik577kaliKamikamilovickellysbikekoiv1001kokodrilkoKopkokucoflyLacoBlacobrLajcy_XClegiLechuLIGRlubos73LubosMeciarLuboSRHCluckLukas8700LukyKm.kadorikmacekdmrmahonymachalajmailamajcikmajkoMajky5MajkyFMajlooosssmali6MameluchManoComarccinMarechekmarekburanmarekoleksakmargavMarin1mario155Marki007markom2maros.hrobarMartin-Bikermartin.sviniakMartin1411matej.gubismatej.kristinmatej12345matejicekfilipmatejslobodaMatelomato58matuko249Matuska11MeggistiMentalCoachmfratermicmic7777michal-EMSI-hornakMichal26michalgrajciarmilan-68milanvrMilenamilkyonemiloš.h636milsuMiSmisko_hraskomiskokovacikMispuldomodrakmotiiMP18mreziariknickjankovitsninofureknorecsknoro79oko77ondrej81ondrokoxa1p2ppagi182bfpalqopatrikchromiakPatrikMpatrikmurckopavoldugovicpdroppaPenacekpeter bertapeter_peter1976peter75peterinkopeterm19petermikolaspeterpjPeto661pipistabenoPjadopollakstanleypompyponynkoportoPupokR.A.W.E.R.2.0RaddySVKrado88kradovichralive5rastislav.balockorastislav.galikRastyS9RaztikeRichard1706richtoškarobin182Robo87robo96Roman74RomanksRomanOrigosromchaosrudolfdubajsakinoSamuelllsandrakomaromysantacruz1Sigorsiso33SMECAKsoldzoSpecialmanStano2233starosta.uhorskestarsidurcovsteve4straka.michalStrenkiThomasKaytimotejtimotejmatakToasttomasmincaktomaspauerTondo6Tono26SCviktor_gc_2015vladino9vladkyxxxWaileanWeXoNTXaeroifbbxbikerxdado32xfuksajyurykzidekjack

Prejsť do shopu (Komponenty ~ Kľuky a prevodníky ~ Prevodníky)

Strenki 01.08.2018 (23:03)

Ej Karin velka skoda, ze nemas MTB ovela radsej a vlastne vobec nejazdis teren. Vysledok toho je, ze nemas pojazdene aj ine preteky a potom tvoj pohlad na vec je velmi malilinkaty a obmedzeny. Chod sa pozriet ako to robia Dohnany, Sulov (ten je asi top), alebo Kosice, Topolcianky a kopec inych malych dedinskych maratonov s dobrym ohlasom, co to robia pre lasku k MTB a mozno pochopis, co je to vydarena akcia, skvele znacenie a hlavne skvela trat! Lebo zo Stupavy sa ako vyborne napisal jeden chalan na fore stala "nemastná - neslaná PR show s hlavným dôrazom skôr na sprievodný program ako na samotné preteky"

AndyP 02.08.2018 (07:30)

Mne sa report pacil, dakujem. Reporty nie su predsa iba hodnotenie trate a zazemia, ale aj subjektivny pohlad jazdca, ako sa mu islo, co na trati zazil a podobne. Mne Karin pekne priblizila 76km trat, kedze som ju nikdy nesla a teraz si ju viem predstavit. Pekny report.

karinka AndyP 02.08.2018 (07:54)

Super AndyP, to ma teší Aj to je tak trošku mojim cieľom, priblížiť veci nám, ženááám. A možno sa na tej 76tke o rok stretneme

karinka 01.08.2018 (23:55)

Je to pisane z mojho pohladu, ja som isla 76 a nikde som nezabludila ani nezavadzala. Keby som isla inu trat, zle odbocim, alebo viem o tom ze sa to dialo tak to napisem. Ospravedlnujem sa, ze som pisala report tak 3 dni do zadu a nemala som cas preskumay forum predtym

hogermajster 02.08.2018 (07:10)

DOBRE SI TO NAPISALA. Je to Tvoj pohlad na vec. Nemusis studovat forum kto co napise aby si mala vlastny nazor. Dakujem, veeelmi dobre sa to citalo.

karinka hogermajster 02.08.2018 (07:21)

Dikes Ale aj Strenki za pripomienky Možno začnem jazdiť viac a získam lepší nadhľad

desertfremen 02.08.2018 (08:48)

Karinka, píšeš super reportáže a určite si aj super baba. , to sa mi páči že sú také dievčatá . Na akcii som nebol, lebo ja som "gravelista" a "cestný", horské bicykle mi nič nehovoria, a bicykel ktorý nemá "barany" ani nemám. Ale V minulosti som mal Krossový bike s odpruženou prednou vidlou a pár takýchto pretekov som si odskúšal.

A Gratulujem, super výsledok, klobúk dole.
(Páni , ktorí by chceli mindžovať o nejakom "zavadzaní" na trati, to je jedna z tých dievčat čo na slovakiaringu išli v balíku priemerkou 42 km/hod na čo som napríklad ja nemal a 90% z vás tiež nie.)

karinka desertfremen 02.08.2018 (08:55)

To sťažovanie sa na pomalých / rýchlych a predbiehanie je obojstranné. Bola som svedkom rozhovoru dvoch kamošov: jeden išiel so svojou babenkou 25ku a bola dosť vyplašená z toho, ako ju obiehali makači z inej trate. Na to mu kamoš odpovedá, ktorý išiel na bedňu na neviem akej trase už, že jemu je to jedno, ide o výsledok, obieha čo najrýchlejšie ako sa dá. Takže... no, aj on by mal byť viac ohľaduplnejší, aj tie časy štartov nie sú asi z tohto pohľadu úplne ideálne vyriešené.

santacruz1 02.08.2018 (12:28)

Presne tak. Každému vyhovuje niečo iné a každý si vie nájsť to svoje a preto má každý iný iný pohľad na vec. Mne najviac vyhovuje trať v Stupave a v Jure čo sa týka trati okolo 40 km maratónov na SK nakoľko je tam pomer stúpanie klesanie a rovina pre mna vo vyváženej forme. Taký Súľov už je náročnejší ide sa tam viac do kopca a z kopca a nepovedal by som že 40 km trate sú len pre hobbikov. Keď chce každý si nájde svoje odhliadnuc od vedľajších nežiaducich elementov. Je to hlavne o športovaní a že niečo človek robí pre svoje telo a zdravie

karinka 01.08.2018 (23:17)

Je to úplne možné, je to len môj "obmedzeny a nerozhľadený" názor. Možno pre skúsených bikerov nie je trasa dostatočne technická, náročná a podobne, na druhej strane, možno pre mnohých hobby, neskúsenejších jazdcov, ktorí si chcú užiť víkend s celou rodinou práve tá "PR show s hlavným dôrazom na sprievodný program" vyhovuje.

Strenki karinka 01.08.2018 (23:35)

Vsak to, ze si chcu uzit vikend. Ale to si chcu uzit vsetci na to zober jed, aj ty aj ja
Potom tu zrazu mame plne zazemie a forum pretekarov, co zle odbocili pre nedostatocne znacenie. Alebo si chtiac nechtiac skratili trat (na 42jke a veru boli povodne aj ovplyvnene vysledky kvoli tomu). Alebo rychlejsim sa pod nohy plietli ti menej zdatni, nesikovni hobbici a naopak vela menej skusenych bajkerov co si to prisli uzit, tak ohrozovali niektori arogantni, bezohladni rychlejsi majstri svetla lebo casy startov roznych trati su nestastne nastavene. Alebo v cieli nedostali jedlo aj ked zaplatili sialenych 30e na startovnom, pritom ine preteky to robia za lacnejsie peniaze a sokujuco ... aj tak ovela lepsie.
Uz vies, co som mal na mysli?!?

Strenki karinka 01.08.2018 (23:44)

To ako keby som ja dosiel na jeden z tych horsich triatlonovych pretekov (zavidim, ak take nie su a vsetky su organizacne super). Na tom preteku by strasne vela veci nefungovalo, ale nevidel by som nic z toho, lebo tomu nerozumiem a nemam prehlad a napisal som reportaz (len tak mimochodom v nej spomeniem, ze triatlon nerobim) ako som si pretek velmi uzil

milsu 02.08.2018 (08:20)

Karin, pekný report.
V sobotu si nepočkala do vyhlasovania Župného pohára. Vyhrala si svoju kategóriu. Máš u mňa pohár a dres pre víťaza.

karinka milsu 02.08.2018 (08:50)

Župný pohár? Veď som bola dva preteky iba

milsu karinka 02.08.2018 (09:17)

Bola si tri: Zimný Stupavský, Svätojurský a teraz Stupavu. Máš najviac bodov v kategórii. Ozvem sa Ti a donesiem Ti pohár a dres víťazky

fleury 02.08.2018 (16:23)

Velmi dobre urobeny report, prijemne sa to citalo az mam lepsi den

Za mna velky obdiv za vyber 76 km trate... a v podstate uspesny pretek, gratulacia

karinka fleury 02.08.2018 (16:43)

fleury Tak to mám radosť

peteropavsky 03.08.2018 (08:50)

Výborný článok, ja som šiel hobby 42ku, organizačne by som vytkol len dve veci, ten posledný single bol hlásený 2 min pred štartom druhej vlny niekým, kto stál asi 3m od mikrofónu a nič sme mu nerozumeli (na rozdiel od sprievodných akcií, ktoré boli mega hlasné a s deťmi vlastne na nevydržanie, nepočkal som preto ani tombolu), takže trochu chaos a nepotešila ani tyčinka s dátumom spotreby 07.2014, čo je naozaj hanba.

karinka peteropavsky 03.08.2018 (09:59)

peteropavsky Ja som zjedla obidve hned na druhý deň po preteku. A datum spotreby som si všimnúť nestihla...

strieza 04.08.2018 (08:59)

Pekný článok, ktorý mi spríjemnil moje trápenie so zlomenou nohou .Chcela som ísť tiež kombináciu, tešila som sa, ale tento rok to nevydalo . Škoda, že nie je viac článkov na tejto stránke od nežnejšieho pohlavia. Nech sa darí.

karinka strieza 04.08.2018 (10:30)

strieza čo nie je môže byť 😉. Som rada, že potešil.

iron.hide 06.08.2018 (14:29)

pekny clanok a mas tiez super bajk na to, ze mtb nejazdis, tak mas fakt paradnu raketu s takou by som daval ine casy

fezoj55 02.08.2018 (08:28)

Zatial jediny Skoda Trophy maraton kde nedavali vodu v cieli v tom horucom pocasi, mineralka v stankoch za 1e - dakujem, zjedol som rizoto a siel do Jura po modrej a doplnil vodu z nedalekej studnicky. No a ako pisete, 42ka sa stava pomaly uz vsade vhodna skor pre rekreacnych bikerov. A na konci ta vodna priekopa, neviem co tym mal autor na mysli - aby sme mali drsne fotky? cely maraton v suchu a na konci sa zmacam, keby mam 3 roky tak skacem radostou ...

ThomasKay fezoj55 02.08.2018 (08:46)

....ak ti išlo o to aby si prišiel do cieľa čistý, tak si si asi pomýlil šport alebo môžeš ďakovať bohu, že nepršalo. Navyše neviem akú trať si išiel, ale na 25-ke som prechádzal cez vodu aj cca 5 Km pred občerstvovačkou a 1km po nej.

karinka fezoj55 02.08.2018 (08:52)

Počula som od viacerých nadávať na to, že musia umývať bicykel len kvôli tomu záverečnému potoku Mne osobne je to jedno. Ale k tej vode, ja som v cieli vodu dostala. Tam kde davali z chladniciek nápoje bola hned vedla cisterna vodárenskej spoločnosti a čapovali do pohárikov.

janovarga fezoj55 02.08.2018 (10:24)

v cieli mi dali na výber medzi okenou a inými farbami - tak si tam premenovali tie gatorady a hneď vedľa a aj v areáli bola ďalšia cisterna s vodou. Čo sa týka toho brodu na konci, tak ten tam nebol 1. a ani 2. krát. Netuším, ktorú trať si išiel, ale ja som mal bicykel od blata tak či tak. Kľudne si mohol zoskočiť, vyzuť sa a prebrodiť bez toho, aby si si zašpinil bicykel..

astro fezoj55 02.08.2018 (14:55)

fezoj55 ako dlho chodíš na maratóny Škoda série? Na takom Horalovi vo Svite by si sa ešte pred pár rokmi zmáčal dvakrát v tom istom potoku, teraz už len raz :P

AndyP astro 03.08.2018 (11:21)

Tiez mi hned pri tych komentaroch napadol Horal 🙂 ake by asi boli reakcie na ten uvodny potok na zaciatku, voda v tretrach hned po starte ako bonus 🙂 no, ludia, nezabudajte, ze jazdite MTB a obcas aj vodicka aj trosicku spinky sa pritrafi 😂

romanx astro 06.08.2018 (14:38)

niektori si v tom potoku aj zaplavali