Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.

Počasie nás opäť potrápilo, ale to nikoho netrápilo

Síce naše testovacie dni už tradične tento rok sprevádza daždivé počasie, výhodou je skvelý povrch MTBIKER trailu, ktorý bol takmer suchý a účastníci si tak užili testovacie bicykle naplno.

Nemecká i francúzska kvalita

Široký výber a rozmanitosť, zároveň ponuka dvoch značiek. Toto bolo predzvesťou, že si príde každý cyklista na svoje.

Na mieste nesmel chýbať ani náš redaktor Marián Ľahký (bimjeam), ktorý vám poradil a viedol aj spoločný výjazd na Tematín.

O občerstvenie bolo postarané a každý účastník sa nezaobišiel bez tyčinky SiS a nápoja.

Testovať bicykle môžete aj na našom MTBIKER pump-tracku, kým sa vyberiete do skutočného terénu. K dispozícií bola aj umývarka s kozmetikou.

Potešíte nielen bicyklové srdce, ale i oči

Okolie nášho MTBIKER centra ponúka krásne traily a výhľady.

Veríme, že sa vám táto akcia páčila a kto nestihol prísť alebo ho zaujímajú iné značky bicyklov, má najbližšiu príležitosť si zajazdiť už počas tohto víkendu na testovacích dňoch Canyon, kde bude aj náš Adam.

Testovacie dni 2019 - termíny a značky:

calendar_today 04.05.2019 - 05.05.2019
format_list_numbered 3. kolo - Testovacie dni
label Nesúťažné podujatie
place MTBIKER centrum, Hrádok 225 (Slovensko)

redakcia

Reportáž: Svätojurský MTB maratón v podaní WLRMcc – v jednote je sila

Typické aprílové počasie ukázalo všetky svoje tváre a potrápilo účastníkov na každej trati. S WLRMcc tímom sme sa 20. 4. postavili na štart prvého kola Škoda Bike Open Tour 2024 vo Svätom Jure.
MTBIKER novinky – naše plány do sezóny 2024

Nové značky, nové spolupráce, nová predajňa, komunitné jazdy, ale aj jeden veľký letný projekt na východe. Pozrite si prehľad toho, čo chystáme.
Rozhovor: Ján Frátrik – keď bicykle viac opravuješ, ako na nich jazdíš

Rozbehol svoj vlastný servis a predajňu. Nakoniec sa ale rozhodol ísť inou cestou a skončil v našom tíme, konkrétne v žilinskej predajni.