Najnovšie články z kategórie Lapierre

Test: Lapierre XRM 8.9 - bonbónik na záver sezóny

„Život je ako bonboniéra, nikdy nevieš, čo ochutnáš.“ A na záver sezóny som na test dostal teda poriadny bonbónik.
Video: Rovnaký model, ale iný ebike - Lapierre OVERVOLT TR 4.6 a 3.5

Ako odlišné môžu byť rôzne prevedenia jedného modelu elektrického bicykla? Aké komponenty sú iné a ako menia určenie ebiku?
Unboxing: Lapierre Zesty TR 5.9 - na zábavu veľa netreba

Značka Lapierre dnes už oslavuje 76 rokov. Vývoj, napredovanie a výroba bicyklov je stále ich vášeň a my zistíme, či to tak je pri unboxingu modelu Zesty TR 5.9.
Unboxing: Lapierre XR 5.9 – nadupaná XC novinka

Francúzsky výrobca si pre rok 2022 pripravil úplnú novinku v podaní pretekárskeho XC bicykla. A jeho silnou stránkou bude najmä nízka hmotnosť, rýchlosť ale aj schopnosť zvládnuť technický terén.
Video: Ako jazdí Lapierre Overvolt AM 7.6

Pri práci a natáčaní pre kanál MTBIKER veľmi často využívame pomoc ebiku, stal sa doslova pevnou súčasťou našej tvorby.
Biky Lapierre - nová kolekcia francúzskeho šarmu na sezónu 2022 PR článok

Biky Lapierre - nová kolekcia francúzskeho šarmu na sezónu 2022

Dnes sa pozrieme na ponuku tohto ostrieľaného francúzskeho výrobcu, ktorý si pre nás na rok 2022 nachystal viacero zaujímavých kúskov.
Video: Decentný pomocník pre dámy - Lapierre e-Sensium 3.2 W

Ak je chuť začať s cestnou cyklistikou, ženy ocenia primeranú pomoc motora. V kopci bude energia na kochanie sa, na objavenie čakajú nové miesta ďalej od domu.
Video: V kopcoch zdravým tempom  - Lapierre e-Sensium 3.2

Video: V kopcoch zdravým tempom - Lapierre e-Sensium 3.2

Totálne sa zničiť v stúpaní nie je pre cyklistu zdravé a ani príjemné. Pomoc takmer nevideteľného motora a batérie predĺži jazdu a ustráži zdravú mieru záťaže.
Test: Lapierre Spicy 6.9 – enduro na steroidoch, ktoré vám prinesie nielen zábavu

O tom, že Lapierre Spicy vyzerá najmä v červenej farbe naozaj spicy, sa myslím nemusíme baviť. Enduro bike však nemá iba dobre vyzerať, ale hlavne skvelo jazdiť. Tento model má na to všetky predpoklady.
Lapierre 2021 - horské modely do každého terénu PR článok

Lapierre 2021 - horské modely do každého terénu

Francúzsky výrobca počas dlhých rokov získal množstvo dát, ktoré každoročne zakomponúva do inovovaných verzií obľúbených a súčasne legendárnych modelových radov.
Unboxing: Lapierre Sensium AL 200 - vstupenka do cestnej cyklistiky

Ak máte chuť začať s cestnou cyklistikou a v pláne je aj športovejšia jazda, zložili sme dostupný bicykel, ktorý dobre poslúži.
Test: Lapierre Overvolt TR 5.5 - ukáž mu smer a viac nerieš

Lapierre vedel vždy robiť dobré bicykle a elektrika mu rovnako ide. Do testu som dostal Overvolt TR 5.5 a hneď, ako som ho vybral z krabice, spomenul som si na prvý ebike, ktorý som testoval.