www.cannondalebikes.sk

Články v kategórii 'Testovaci Den' (55 článkov)

Reportáž: Testovací deň Shimano Steps - nielen ebike sobota

03.07.2019 1 492

Séria testovacích dní bicyklov síce už skončila, no ešte stále máme tromfy v rukáve. Jeden z nich bol aj testovací deň pohonu elektrobicyklov Shimano Steps (22. 6. 2019).
Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

12.06.2019 2 109 2

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Pozvánka: Testovací deň SHIMANO STEPS - príď si užiť poriadnu dávku zábavy v našom MTBIKER centre

05.06.2019 1 563

Moderný a rýchlo rastúci segment elektrobicyklov si vyžaduje nové technológie a prispôsobenie sa trhu. Značka SHIMANO túto úlohu zvláda skvele a ich technológia pokrýva značnú časť trhu s elektrobicyklami.
Reportáž: Testovací deň Wilier 2019 - krásne bicykle a počasie k tomu

30.05.2019 1 647

Posledný májový víkend sa už tradične konal v MTBIKER centre testovací deň, tentokrát pod taktovkou talianskej značky Wilier. Ako to tam vyzeralo, uvidíte v našej galérii, aj s pár slovami k tomu.
Pozvánka: Testovací deň Superior a Marin - odskúšajte si na vlastnej koži

28.05.2019 1 540

Druhú júnovú sobotu (8.6.) sa môžete tešiť na testovací deň špičkovej českej značky Superior a kultovej kalifornskej značky Marin.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

23.05.2019 1 955 2

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 5 379 13

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Pozvánka: Testovací deň Wilier - koncom mája v MTBIKER centre

14.05.2019 2 046 1

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

09.05.2019 2 195 1

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

07.05.2019 2 741

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon - odskúšajte si nemeckú kvalitu

02.05.2019 8 207 16

Značka Canyon je už tradične veľkým lákadlom, pretože sa k jej bicyklom bežne v predajni nie je možné dostať. Preto sú testovacie dni mimoriadnou príležitosťou, ako si ich vyskúšať na vlastnej koži.
Pozvánka: Máj, cyklistiky čas

30.04.2019 2 931 4

Máj je znamením, že cyklosezóna je už v plnom prúde a nezaobíde sa bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 033)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 351)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 004)
  4. Cestné kolesá - ako sa nestratiť v ponuke (4 801)
  5. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 782)
  6. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 701)
  7. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 261)
  8. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 232)
  9. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 137)
  10. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 056)