bbbcycling.com

Články v kategórii 'Testovaci Den' (55 článkov)

Reportáž: Testovací deň Shimano Steps - nielen ebike sobota

03.07.2019 1 410

Séria testovacích dní bicyklov síce už skončila, no ešte stále máme tromfy v rukáve. Jeden z nich bol aj testovací deň pohonu elektrobicyklov Shimano Steps (22. 6. 2019).
Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

12.06.2019 2 022 2

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Pozvánka: Testovací deň SHIMANO STEPS - príď si užiť poriadnu dávku zábavy v našom MTBIKER centre

05.06.2019 1 472

Moderný a rýchlo rastúci segment elektrobicyklov si vyžaduje nové technológie a prispôsobenie sa trhu. Značka SHIMANO túto úlohu zvláda skvele a ich technológia pokrýva značnú časť trhu s elektrobicyklami.
Reportáž: Testovací deň Wilier 2019 - krásne bicykle a počasie k tomu

30.05.2019 1 561

Posledný májový víkend sa už tradične konal v MTBIKER centre testovací deň, tentokrát pod taktovkou talianskej značky Wilier. Ako to tam vyzeralo, uvidíte v našej galérii, aj s pár slovami k tomu.
Pozvánka: Testovací deň Superior a Marin - odskúšajte si na vlastnej koži

28.05.2019 1 491

Druhú júnovú sobotu (8.6.) sa môžete tešiť na testovací deň špičkovej českej značky Superior a kultovej kalifornskej značky Marin.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

23.05.2019 1 896 2

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 5 247 13

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Pozvánka: Testovací deň Wilier - koncom mája v MTBIKER centre

14.05.2019 1 970 1

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

09.05.2019 2 127 1

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

07.05.2019 2 634

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon - odskúšajte si nemeckú kvalitu

02.05.2019 7 844 16

Značka Canyon je už tradične veľkým lákadlom, pretože sa k jej bicyklom bežne v predajni nie je možné dostať. Preto sú testovacie dni mimoriadnou príležitosťou, ako si ich vyskúšať na vlastnej koži.
Pozvánka: Máj, cyklistiky čas

30.04.2019 2 879 4

Máj je znamením, že cyklosezóna je už v plnom prúde a nezaobíde sa bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.

1. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 730)
  2. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 303)
  3. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (6 142)
  4. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 629)
  5. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 187)
  6. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (5 077)
  7. Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne (4 893)
  8. Servis a údržba – čo sa môže hodiť? (4 675)
  9. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 665)
  10. Test: Grand Canyon AL SL 7.0 – parťák na XC za dostupnú cenu (4 602)