Články v kategórii 'Testovaci Den' (32 článkov)

Pozvánka: Testovací deň Wilier už budúcu sobotu 30.6. v MTBIKER centre

22.06.2018 2 401

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Pozvánka: Testovacie dni Bianchi a Corratec už tento víkend v MTBIKER centre

05.06.2018 2 819 2

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, obohatené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšieho pestrého víkendu v našom centre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon už tento víkend – „last call“

09.05.2018 5 299

Kamenné predajne značky Canyon by ste hľadali márne. Nemci stavili na priamy predaj, vďaka čomu sú ich modely dostupné v priaznivých cenách. Testovacie dni 12.5.-13.5. v našom MTBIKER centre tak ponúkajú jedinečnú možnosť, ako si tieto bicykle vyskúšať priamo v akcii.
Pozvánka: Testovací deň Pinarello už v sobotu 28.4. v MTBIKER centre na Považí

24.04.2018 2 370

Príležitosť zajazdiť si na modeloch absolútnej špičky cyklistického rebríčka, neprichádza každý deň. Práve preto si nenechajte ujsť túto jedinečnú možnosť a príďte si vyskúšať na vlastnej koži, aké to je jazdiť na bicykloch legendárnej značky Pinarello.
Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program

20.04.2018 2 136

Začiatok mája sa bude niesť v znamení testovacích dní bicyklov značiek Giant a Liv v spolupráci s vybranými oficiálnymi predajcami na Slovensku. Sú pre vás pripravené modely bicyklov, ktoré si budete môcť vyskúšať vo vami zvolenej predajni, prípadne na testovacej akcii.
Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už 21.4. v MTBIKER centre na Považí

12.04.2018 2 337 1

O značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentokrát si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži počas testovacieho dňa v našom MTBIKER centre v sobotu 21.4.2018.
Pozvánka: Apríl ako odrazový mostík do sezóny

11.04.2018 2 841

Pre mnohých je práve apríl tým pravým začiatkom sezóny, o čom svedčí aj široký výber rôznych akcií. Z čoho môžete vyberať na úvod?
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už budúci víkend

30.03.2018 3 711

S modelmi od značky Lapierre alebo GHOST ste sa na našich stránkach už neraz stretli a teraz máte možnosť si ich opäť vyskúšať na vlastnej koži, a to u nás v MTBIKER centre.
Pozvánka: Testovacie dni Wilier, Bianchi a aj Corratec už tento víkend

07.06.2017 3 386

Už tento víkend k nám zavítajú talianske značky, a to konkrétne Wilier v sobotu a Bianchi v nedeľu a nedeľný termín doplní aj nemecká značka Corratec. Na výber bude takmer 30 bicyklov, tak len si vyberte a príďte si zajazdiť možno na vašom ďalšom bicykli.

Pozvánka: Testovacie dni Cannondale a GT 27-28.5 2017 v MTBIKER centre na Považí

21.05.2017 3 738 1

Počas víkendu bude na testovanie viac ako 10 bicyklov, vrátane nového Cannondale Trigger 2 (M,L) ako aj Scalpel Si (M,L). Je toho však oveľa viac...
Video: Testovacie dni Canyon 13-14.5. 2017

14.05.2017 6 066 2

Pozrite si malú ukážku, ako bolo v MTBIKER centre v sobotu počas testovačky Canyon. V nedeľu ešte máme zopár voľných termínov, tak ak máte čas, len príďte.
Pozvánka: Testovacie dni Kellys 29.4 - 30.4 v MTBIKER centre na Považí

22.04.2017 4 891 4

Bicykle značky Kellys netreba príliš predstavovať, najlepšie, ak prídete a rovno ich vyskúšate na vlastnej koži.
Darček pre vás na výročie MTBIKER centra

17.04.2017 9 695 25

MTBIKER centrum pred pár dňami oslávilo prvý rok svojho fungovania. Pripravili sme pre vás všetkých darček vo forme vernostného systému, nižšieho poštovného a rýchlejšieho dodania.
Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už 22. 4 v MTBIKER centre na Považí

09.04.2017 5 368

Najbližší testovací deň na vás čaká 19 testovacích bicyklov - rôzne modely od novinky Blizz cez Blizzarda s kolesami 27,5" aj 29", karbónové hardtaily Explosion, cestné modely, ebiky a ďalšie.
Pozvánka: Testovacie dni v MTBIKER centre - kto príde ako prvý cez víkend 25. - 26.3.2017?

17.03.2017 7 860

Minulý rok sa uskutočnilo 7 testovacích akcií v Hrádku pri Piešťanoch a tento rok prinášame testovačiek až 8 a ešte ku každej akcii niečo navyše.
Testovacie dni v MTBIKER centre - 7 testovačiek úspešne za nami

07.08.2016 5 877 10

MTBIKER centrum je otvorené od 2.4.2016, kedy sme začali prevádzku, dalo by sa povedať v punkerských podmienkach, ale každým týždňom sme veci doťahovali. Ani sme sa nenazdali a dva týždne po otvorení sme mali prvú testovačku, pritom na novovyznačenom MTBIKER traili len doslova uschýnali zelené cyklo značenia. Všetko podstatné sa však stihlo, počasie vyšlo na výbornú a účasťou ste nás tiež milo prekvapili. A to bol len začiatok.
Pozvánka: Testovací deň SCOTT – príďte pojazdiť a dozvedieť sa niečo zaujímavé priamo na traili

21.07.2016 3 267 4

Medzi bikermi je len málo takých, ktorým pri slove génius nenapadne ako prvé model od SCOTTu. Práve tento legendárny all-moutain prieskumník v rôznych špecifikáciách vrátane „tučnejšej“ verzie 27,5 plus je pre vás pripravený na testovanie už túto sobotu. A to nie je všetko...
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec už o týždeň v MTBIKER centre na Považí

09.06.2016 5 207

Prídite si zajazdiť alebo pozrieť výnimočné bicykle, ktoré zaujmú nielen svojou ikonickou farbou celeste. Na výber máte až z 8 bicyklov - cestných alebo MTB. Počas testovacej nedele dňa 19.6 bude k dispozícií aj 9 MTB modelov z dielne nemeckej značky Corratec. Vyberať je naozaj z čoho, tak už si stačí len pozorne pozrieť nasledujúce informácie a zarezervovať vyhovujúci termín.
Pozvánka: Testovacie dni CANYON, 21. - 22. 5 v MTBIKER centre na Považí

14.05.2016 10 146 17

V sobotu a v nedeľu bude celkovo k dispozícii až 18 testovacích bikov CANYON rôznych typov a veľkostí. Prídite si zajazdiť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu 2016. Počas oboch dní tu budú aj zástupcovia značky CANYON, ktorí radi zodpovedajú vaše otázky, alebo prípadne poradia s výberom biku.
Pozvánka: Testovací deň KELLYS už túto sobotu v MTBIKER centre na Považí

04.05.2016 5 104 5

V sobotu bude celkovo k dispozícii 11 testovacích bicyklov KELLYS v rôznych veľkostiach od 27,5 palcových DH a enduro modelov, až po 29 palcové športové „rakety“. Na svoje si tak príde určite každý, preto príďte pozrieť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu KELLYS 2016.
Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už túto sobotu v MTBIKER centre na Považí

14.04.2016 3 449

Viac ako 20 testovacích bicyklov - rôzne modely obľúbeného Blizzarda s kolesami 27,5" aj 29", karbónové hardtaily Explosion, ebike TORRENT e50, taktiež dostupnejšie hliníkové XC a krosové biky a aj zopár kúskov pre deti. Príďte sa pozrieť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu Rock Machine 2016.
Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015

08.10.2014 6 345 8

Príďte v nedeľu 12.10.2014 do Rock Machine Bikeparku Malino Brdo. Počas rozlúčky s letnou sezónou Vás okrem bohatého programu čaká testovanie enduro bicyklov Rock Machine Blizzard – modely 2015.
Testovací víkend kompletného prierezu bikovým sortimentom Specialized 2015

23.09.2014 4 633 4

Už tento víkend v dňoch 27. a 28. septembra bude v Kálnici pri Piešťanoch špeciálny. Specialized bude mať pripravených 53 bikov len pre Vaše otestovanie. Samozrejme zdarma. Jedná sa o kompletný prierez bikovým sortimentom Specialized 2015 vrátane zjazdového modelu Demo na kolesách 650b.
Big Bike Test Day 6.9.2014

27.08.2014 2 314

Navštívte v sobotu 6.9.2014 BIKE VILLAGE na Záhradkách a otestujte super modely DH a FR bikov značiek: ROCKY MOUNTAIN, SCOTT, SPECIALIZED, KELLYS a ďalších. Nebude chýbať ani široká ponuka bike doplnkov značiek DAINESSE, DAKINE, X – BIONIC.