Najnovšie články z kategórie Testovaci Den

Pozvánka: Testovacie dni Bianchi a Corratec už tento víkend v MTBIKER centre

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, obohatené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšieho pestrého víkendu v našom centre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon už tento víkend – „last call“

Kamenné predajne značky Canyon by ste hľadali márne. Nemci stavili na priamy predaj, vďaka čomu sú ich modely dostupné v priaznivých cenách. Testovacie dni 12.5.-13.5. v našom MTBIKER centre tak ponúkajú jedinečnú možnosť, ako si tieto bicykle vyskúšať priamo v akcii.
Pozvánka: Testovací deň Pinarello už v sobotu 28.4. v MTBIKER centre na Považí

Príležitosť zajazdiť si na modeloch absolútnej špičky cyklistického rebríčka, neprichádza každý deň. Práve preto si nenechajte ujsť túto jedinečnú možnosť a príďte si vyskúšať na vlastnej koži, aké to je jazdiť na bicykloch legendárnej značky Pinarello.
Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program PR článok

Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program

Začiatok mája sa bude niesť v znamení testovacích dní bicyklov značiek Giant a Liv v spolupráci s vybranými oficiálnymi predajcami na Slovensku. Sú pre vás pripravené modely bicyklov, ktoré si budete môcť vyskúšať vo vami zvolenej predajni, prípadne na testovacej akcii.
Pozvánka: Testovací deň Pinarello už v sobotu 28.4. v MTBIKER centre na Považí

Elektrobicykle nesúce meno svetoznámej značky Pinarello sú už samy o sebe veľkou špecialitou. A mať dokonca možnosť odskúšať si ich na vlastnej koži, to už je naozaj mimoriadna vec…
Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už 21.4. v MTBIKER centre na Považí

O značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentokrát si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži počas testovacieho dňa v našom MTBIKER centre v sobotu 21.4.2018.

Popularita elektrobicyklov neustále rastie, a preto máme k dispozícii až jedenásť modelov počas testovacieho dňa 21.4. Voľných termínov je ešte dostatok, no aj tak dlho neváhajte a príďte si zajazdiť.
Pozvánka: Apríl ako odrazový mostík do sezóny

Pre mnohých je práve apríl tým pravým začiatkom sezóny, o čom svedčí aj široký výber rôznych akcií. Z čoho môžete vyberať na úvod?
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už tento víkend

Poznáme to všetci - lepšie raz vidieť, ako trikrát počuť. V duchu tejto starej pravdy vás pozývame do MTBIKER centra, kde sa máte možnosť zoznámiť s princípom fungovania elektrobicyklov a otestovať vybrané modely Lapierre a GHOST na vlastnej koži.
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už budúci víkend

S modelmi od značky Lapierre alebo GHOST ste sa na našich stránkach už neraz stretli a teraz máte možnosť si ich opäť vyskúšať na vlastnej koži, a to u nás v MTBIKER centre.
Pozvánka: Testovacie dni Wilier, Bianchi a aj Corratec už tento víkend

Už tento víkend k nám zavítajú talianske značky, a to konkrétne Wilier v sobotu a Bianchi v nedeľu a nedeľný termín doplní aj nemecká značka Corratec. Na výber bude takmer 30 bicyklov, tak len si vyberte a príďte si zajazdiť možno na vašom ďalšom bicykli.

Pozvánka: Testovacie dni Cannondale a GT 27-28.5 2017 v MTBIKER centre na Považí

Počas víkendu bude na testovanie viac ako 10 bicyklov, vrátane nového Cannondale Trigger 2 (M,L) ako aj Scalpel Si (M,L). Je toho však oveľa viac...