Najnovšie články z kategórie Testovaci Den

Pozvánka: Testovacie dni Haibike, Marin, Orbea, Giant a Julbo

Leto a teplé počasie nám prinášajú ďalšie testovacie dni – a tentokrát s naozaj bohatou ponukou modelov.
Pozvánka: Testovacie dni BMC - dostupné aj „redaktorské“ modely

Prvé testovacie dni tohto roku nám prinášajú prémiovú značku bicyklov, BMC. Vyskúšať si môžeš rôzny mix modelov vrátane tých, na ktorých momentálne jazdia aj naši redaktori, Imro a Cepo.
Novinky Superior pre sezónu 2020 - prvé dojmy z testovania na Liptove

Do redakcie sme dostali pozvánku od Superioru na testovanie modelov 2020, ktoré sa odohralo v malebnej Liptovskej Osade. Čo sme mali možnosť vidieť a odskúšať priamo v teréne, sa dozviete nižšie.
Reportáž: Testovací deň Shimano Steps - nielen ebike sobota

Séria testovacích dní bicyklov síce už skončila, no ešte stále máme tromfy v rukáve. Jeden z nich bol aj testovací deň pohonu elektrobicyklov Shimano Steps (22. 6. 2019).
Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Pozvánka: Testovací deň SHIMANO STEPS - príď si užiť poriadnu dávku zábavy v našom MTBIKER centre

Moderný a rýchlo rastúci segment elektrobicyklov si vyžaduje nové technológie a prispôsobenie sa trhu. Značka SHIMANO túto úlohu zvláda skvele a ich technológia pokrýva značnú časť trhu s elektrobicyklami.
Reportáž: Testovací deň Wilier 2019 - krásne bicykle a počasie k tomu

Posledný májový víkend sa už tradične konal v MTBIKER centre testovací deň, tentokrát pod taktovkou talianskej značky Wilier. Ako to tam vyzeralo, uvidíte v našej galérii, aj s pár slovami k tomu.
Pozvánka: Testovací deň Superior a Marin - odskúšajte si na vlastnej koži

Druhú júnovú sobotu (8.6.) sa môžete tešiť na testovací deň špičkovej českej značky Superior a kultovej kalifornskej značky Marin.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Pozvánka: Testovací deň Wilier - koncom mája v MTBIKER centre

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.