www.canyon.com
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

adam.milo111 15.05.2019 36 fotografií   Horsky Bike Mtbiker Centrum Horska Cyklistika Canyon Testovaci Den Test Reportaz

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.

Počasie ukázalo všetky svoje tváre...

Sobota nám dopriala priam “gýčove” počasie a teplúčko. Traily za pár hodín prášili a účastníci si užili svoje testovačky. Nedeľa už bola na tom horšie, prehánky ale neskazili chuť bikerov otestovať si svoje vytypované modely Canyon.

Takmer celá flotila Canyon

Na výber bolo z každého segmentu cyklistiky a dokopy bolo k dispozícií 26 bicyklov.

V sobotu ste mali možnosť stretnúť aj mňa (adam.milo111) či už s fotoaparátom v ruke alebo na MTBIKER traile.

Na našej umývarke ste si mohli umyť okrem Canyonu aj svojich miláčikov, spolu s kvalitnou kozmetikou.

Záujem otestovať Canyon bol veľký, no ušlo sa aj pár testovačiek tým, čo nestihli rezervačku a prišli skúsiť šťastie.

Abus - “ochranka” vášho bicykla

Na testovacích dňoch bol aj stánok značky Abus, kde ste mohli vidieť novinky v oblasti ochrany bicykla a rovnako aj cyklistu.

Nechýbali ani najmenší bikeri a k dispozícií bol aj náš pumptrack, na ktorom sa dá solídne vyblázniť.

Koniec dobrý - všetko dobré

Víkend hodnotíme ako veľmi podarený a aj keď už nedeľné počasie nevydržalo slnečné, pokladáme ho za pozitívne, pretože koho by bavilo jazdiť stále v rovnakých podmienkach?

Pokiaľ vám nestačila fotogaléria, môžete si pozrieť aj video z testovacích dní

Veríme, že sa vám táto akcia páčila a kto nestihol prísť alebo ho zaujímajú iné značky bicyklov, má najbližšiu príležitosť si zajazdiť už tento víkend na Testovacom dni Bianchi a Corratec, kde bude aj náš Imroman.

Testovacie dni 2019 - termíny a značky:

Hrádok (Slovensko)

Pozvánka, Reportáže
Zúčastnených bikerov (89)
abacamAdamus1979AndobikerBadoTTBGPF1BorsoBranus6buggyclxno1dislukasdon281EdisEgorErolerszoeugenffifo33gesogioktm7Glancehighichlebcokigi.vraboigorbubenkojardofjurozizokeskinenKomjathyKyleLajcy_XCLamboLeon3luky64MajkyFmardur327mareknemcekmarenkoMarianNRmartin24matejiskomatomutMatus11mijatmikeedmikemo38miko02Mirec_Kmiroslav.bielickymkompikMmichalmsolovicoli111peozPeter0608peter3PeterKovacicPetrMazuraPistuliakpm24porvaznikmPravoslavRaatradoslav.zamiskaRakinekirastokurtoRicharddrobertvittekRockmanZeroromancaromanPBsano7SanSebisantacruz1Shaggyshiwi300slavostankomtarpontirovafToastTomasmTriliwyrtvarovacunderkovasohhVierka76VoRoNWernerSaulwulstar

wulstar 15.05.2019 (21:17)

Ja osobne som bol spokojný. Veľkostí bolo dosť a modelov, tak by som si predstavoval služby pred kúpou bicykla. Mal som Neuron a Spectral na roztrel trial bike ktorý už hľadám rok. Osobne som vyberal už viac menej medzi Neuron cena výkon ktorý mi sadol a Meridov one twenty podobna geo a aj za menej sa dal kupiť ale nesedel som na ňom. Ale po testovačke som včera vyplatil Spectrala.
Bola to moja 5 testovačka a som nadmieru spokojný

Picho12 wulstar 16.05.2019 (08:52)

Zdravím, mám v hladáčiku rovnako trail bike, rozmýšlam dlhodobo nad neuronom (cena/výkon; testovačku som bohužiaľ nestihol). Mohol by si napísať, čo ta presvedčilo o Spectrale? Díky

roleta Picho12 16.05.2019 (09:46)

Za tyzden budu este na bikefeste v Kalnici https://www.bikefest.sk/bike-testy
Treba ist o odskusat a spravit si vlasny nazor. Ja som bol na tejto skusacke najma kvoli Neuronu XL. Namotivovany som bol dostatocne. Este aj maleho diviacika som videl a tak som pelasil ako uz davno nie Akcia fpoho (snazili sa, aj mtbiker.sk boli ochotni potom ked som nieco v obchode kupoval) ale ten testovaci okruch mi viac sedi v kalnici - je to viac trail ako tu ta zvaznica hore dole. Ten novy karbonovy neuron ma ale po pravde neocaril, zdal sa mi ze ma kratky reach a keby tu dam fotku ako som na tom sedel tak by ste iba smiat zacali ako moji bikebudies - ako osa na bombone. Hlinikovy neuron par rokov dozadu sa mi zdal ale viac fpoho - najma geo. A to bolo jedine co tam mali v XL. Ale ako som pisal, treba ist do Kalnice a odskusat. Inac musim uznat ze canyon aj ked je direkt sales tak umozni zakaznikom tie bajky vyskusat na rozdiel od kopca kamennych predajni.

wulstar Picho12 17.05.2019 (20:01)

Dosť ma prekvapil v zjazde, a ovládateľnosti. A prehodnotil som použitie bicykla keď že mám i gravela.

phobus 16.05.2019 (08:21)

Skoda, zmeskal som. A skoda ze aj YT nespolupracuje s vami tak ako Canyon.

Glance 15.05.2019 (21:05)

Bolo super. Mal som strive, tiež trošku vrzgal, ale týpek ho vrátil presne kedy som mal vyraziť (možno jemu sa stalo to isté takže peace).

Peter0608 15.05.2019 (21:20)

Chodím tak nejako pravidelne na testovanie Canyon....na základe tej prvej som si kúpil Aeroad a po roku používania max.spokojnost...

bakersson 16.05.2019 (09:57)

Bol som s bratom. Bohuzial sa nam na spolocny vyjazd usiel v nedelu az posledny termin 17:00 - 18:00 co je v tych blatistych podmienkach na okruh cez Tematin naozaj malo. Kym "kluci z Canyonu" ako tak nastavil vidlu, sedlo, nahodil pedale, bolo 17:10. Brali sme si Spectral CF 7.0 velkost M a CF 8.0 velkost L. Moj kratky review:
Spectral CF 7.0 velkost M - kedze viaceri aj na youtube hodnotili L-ko ako dost velke, chcel som vyskusat rozdiel pri mojich 180 cm. M-ko bolo nielen na reach ale aj na pocit naozaj malo. Co bolo na jazdu podstatne horsie, tak ten 7.0 bol v otrasnom stave. Brzdove packy uplne vykrutene, ovladac teleskopky volny a pretlaceny dolu, cely bike spinavy, hlavne pohyblive mechanicke casti, uz pri trosku silnejsom zasliapnuti vsetko vrzgalo a skripalo, GX preradoval tak po 3 sekundach, kym nasla retaz vhodny zub, kopec misshiftov. Takisto z vidly Pike RC som mal velmi zmiesane pocity. Neviem, v akom bola stave, ale zdvih jej isiel tak do 2/3 a ovladac kompresie nemal ziadny vplyv na zmenu tuhosti vidlice, stale sa ponarala rovnako. Pri zjazde to uz bolo o nieco lepsie, ale stale hodnotim tak na 70%. S tlmicom som ziaden problem nemal. Rovnako aj Guide R ma nepresvedcili ani 4-mi piestikmi. Porovnal by som ich brzny ucinok a vadnutie so Shimano Deore 6000.
Spectral CF 8.0 velkost L - neprisiel mi nijak extra cistejsi, avsak na XT-cku (ci uz brzdy alebo radenie) to bola ina muzika. Brzdy tiez neboli v najlepsom technickom stave, hlavne zadna bola evidentne zavzdusnena, nakolko na svojom biku mam XT-cko a doverne poznam, ako sa ta brzda ma spravat. Radenie slo ako hodinky,nemal som s nim najmensi problem. Odpruzenie bola takisto ina muzika. Sice nie som velky fanusik FOXu, v tomto pripade to bolo ako ist na aute so vzduchovym podvozkom. Krasne pohlcoval nerovnosti, vidlica sa dala prefektne zamknut, vyslap oproti tej 7.0 takisto podstatne vacsi luxus.Zjazd som si uz len vychutnaval. Kolesa pekne drzali stopu, urcite aj kvoli Minionom, hoci na niektorych blatistych usekoch to uz nebola najlepsia volba, ale to je urcenim plastov (Magicka Maria by si s tym poradila urcite lepsie). Celkovo mi prisiel tento bike idealny tak velkostou ako aj svojim charakterom. A aj napriek velkosti L som mal stale rezervu so zasunutim sedlovky, co mnohi kritizuju, ze ma prilis dlhu sedlovu trubku a nie kazdy vyuzije plny zdvih sedlovky.
Celkovo hodnotim testovacku kladne, aj ked cas na jazdu bol prilis malo, poveternostne podmienky tiez nie idealne a technicky stav tychto dvoch bikov prave z predchadzajuceho dovodu tiez nie idealny. Koniec koncov kazdemu to doporucujem, pokial ma moznost ist na nejaku testovacku, ak stihate, skuste aj bliziaci sa bikefest. Chceli sme si este na druhu jazdu vziat na porovnanie Neuron a Strive, ale bohuzial pri tohtorocnom systeme bookovania bicyklov nebola sanca si nakombinovat terminy. A kedze sme to mali 100 km od domu, vyuzili sme, co sa dalo. Povodne som bol rozhodnuty pre Spectral CF 7.0, kedze moj strop na novy bike bol teraz 3k. Po tejto testovacke ale pozeram po inych alternativach. Mozno to bolo len stavom konkretneho biku, ale naozaj ma to odradilo od jeho kupy. A do verzie 8.0 s cenovkou 3,5k uz investovat nechcem. Alternoval som s verziou AL 6.0, ktora uz vyhrala jeden tohtorocny test trail bikov na 27,5-kach, ale na tom osadeni som nesedel a obavam sa, ze by ma nutil viacero komponentov menit. Preto si v sobotu pojdem vyskusat nieco domace, sice so stitkom "enduro", ale za mensi balik penazi mam moznost noveho biku komplet na XT-cku, s Lyrik RC, Super DeLuxe na DT Swiss E 1900-kach. Tak preco nie, ak mi sadne. A servis ci reklamacie mam v pripade potreby takmer poruke...
Kratky zostrih z tohto testday-vyjazdu pridam coskoro na youtube, mozno este aj nejaky ten shot na insta, tak ak by niekto chcel, najdete pod @emteebiker rovnako ako pridam urcite aktualizaciu v pripade noveho biku
vdaka za precitanie

martinlokyloksik 15.05.2019 (18:37)

Ja som testoval aeroad a endurace. Bicykle fine, aeroad drzal speed, endurace žehlil cesty ale oba biky vrzgali stredove zlozenia pri vacsom torque, aeroad sedlovka padla po 5 km az na dno a endurace neuveritelne kvičala. Nova 105 radi pekne ale vzdy s prstom na pačke, pretoze dost hrkoce. To bude asi na vrub canyon boys. Bola to moja 1. testovacka, skusim este inu znacku. Mna to skor odradilo, a to som na canyon ,,value for money,, celkom naskakany.

kimlo martinlokyloksik 15.05.2019 (19:13)

tak to bol problem skor v zanedbanom servise.. nemoze sa predsa stat, aby ti sedlovka padala, alebo aby si musel ist s prstom na radeni...

PetoPeto21 martinlokyloksik 16.05.2019 (04:53)

Ja mam Canyon 4 roky a nič s toho co píšeš mi bike nerobí a to som dosť citlivý na zvuky

celo4 15.05.2019 (20:09)

Tiež to bola moja prvá testovačka. mám pocit že to bolo zo strany “canyon boys” take ako by tam boli za trest. Mal som ultimate - sedlo bolo posunuté dosť vzadu. Ísť sa na tom dalo, keď som som sa ale vrátil o cca 30 min skôr a požiadal pána či mi ho dá dopredu, odmietol - že on to nebude zas ďalšiemu prestavovať. Tak som ho vrátil...

Lost celo4 16.05.2019 (08:35)

treba voziť vlastný multikľúč tiež som mal nízko sedlo na Bianchi testovanom minulý rok