Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.

Počas nej si bude možné vyskúšať, ako jazdia bicykle Corratec, či otestovať novinky najstaršej cyklistickej značky sveta. Od testovaciaho dňa nás delí už len pár dní, preto neváhajte a rezervujte si voľný termín.

Zoznam testovacích bicyklov Bianchi:

• Methanol CV (XT 2x11) veľ. 48 (L)
  • Methanol SX (eagle 1x12) veľ. 43 (M)
  • Methanol FS (SRAM GX) veľ. 48 (L)
  • Sprint 105 veľ. 53 - novinka na 2020
  • Oltre XR4 Ultegra veľ. 57 cm
  • Infinito CV Ultegra veľ. 55 a 57
  • E-allroad veľ. 57 cm

Zoznam testovacích bicyklov Corratec:

• E-power RS LTD veľ. 46 a 51
  • E-power X-vert 27,5 Plus veľ. 44
  • E-power Expert 29 - veľ. 54
  • Revolution iLink LTD - veľ. 48 (L)
  • Allroad A1 Ultegra veľ. 52 cm
  • Life S Uni

Rezervácie

Voľné termíny pre testovacie dni si môžete pozrieť na tomto odkaze. Rezervácie je možné spraviť mailom na testday@mtbiker.sk, pričom uveďte aj konkrétny deň a hodinu, na ktorú si budete priať zapožičať bicykel.

Na mieste nebude chýbať ani náš redaktor Martin Imrich (Imroman), ktorý je taktiež majiteľom bicykla Bianchi Infinito CV Disc. Rád vám zodpovie na otázky a povedie aj spoločný výjazd.

Cena za testovanie

Tešíme sa na každého, ale po skúsenostiach z minulých rokov, kedy sa na vážnejších kupujúcich záujemcov o bicykle nedostal priestor, pristupujeme k zopár novým opatreniam. Každý testovací termín má špecifické podmienky, lebo testovacie bicykle sú rôzne a ich cena siaha aj cez hranicu 5 000 €.

Podmienky sú uvedené v online dokumente, ktorý slúži na rezerváciu termínov. Ak si našim verným zákazníkom, pre testovacie dni získaš viacero výhod a v mnohých prípadoch bezplatné testovanie bicyklov. Viac o vernostnom systéme a zľavách v MTBIKER shope sa dozvieš na tomto odkaze. Do piatku 10. 5. 2019 si môžu bicykle rezervovať len zákazníci z kategórie VIP a Premium. Po tomto termíne bude možná rezervácia dostupných modelov a termínov aj pre ostatných záujemcov.

Kategória zákazníka vo vernostnom systéme ťa oprávňuje pri testovacom dni na:
  • VIP – 2x bicykel bezplatne
  • Premium – 1x bicykel bezplatne a následne ďalší 5 € zapožičanie

Zrušenie rezervácie je potrebné ohlásiť najneskôr v stredu v týždni, kedy sa testovacie dni uskutočnia. Tvoju kategóriu vernostných zliav v MTBIKER shope si môžeš pozrieť v sekcii Tvoje objednávky, alebo na tomto odkaze.

Ak si ešte nenakupoval v MTBIKER shope, samozrejme testovanie bicyklov je dostupné aj pre teba, pričom je každý bicykel spoplatnený sumou 5 €. Tešíme sa aj na tvoju účasť.

Objavte svet MTB s Bianchi 2019

Čo ak by ste mohli mať kúsok svetového poháru v cross-country aj vy doma? Pritom vôbec nemusíte mať také vysoké ambície, len chuť jazdiť na Bianchi.

Methanol CV

Methanol ako top model hardtailu je dodávaný po novom v 2 verziách. RS je najvyššia rada akú používajú aj pretekári vo svetovom pohári s rámom, ktorý váži 940 g. Nový rám je tvarovo skoro identický so starším, rozdiel je iba v tom, že sa nedá kombinovať s dvojprevodníkom ale je kompatibilný iba s jednoprevodníkovými sadami.

Methanol FS

Celoodpružená verzia modelu CV je určená pre náročné trate, v ktorých je potrebná pomoc bicykla pre docielenie rovnováhy medzi výkonom a komfortom. 100 mm zdvih zadnej stavby s prispením karbónového rámu s pevnou osou v rozmere 12x142 sú toho zárukou. Špecifikom FS je jeho asymetrická zadná stavba, zlepšujúca prenos sily na strane prevodníkov. Hlavová trubka súčasne s oblasťou stredového zloženia je zosilnená špecifickým uložením karbónových vlákien, čím jej bola pridaná tuhosť. Dodávaná je len vo verzii s jednoprevodníkom od SRAM-u.

Viac sa dočítate v článku na tomto odkaze.

Video: Súčasné trendy na cestných bicykloch a ich význam

Za posledné roky sa vzhľad a rovnako ponúkané vlastnosti cestných bicyklov výrazne zmenili. Pozrime sa na niektoré hlavné trendy a čo vedia priniesť.

MTB Corratec 2019 - novinky aj osvedčené technológie z Bavorska

Corratec je nemecký výrobca bicyklov sídliaci v bavorskom Raublingu. Ich výrobe sa táto značka venuje už takmer 30 rokov. Poďme sa pozrieť bližšie, čo si pre nás v Raublingu pripravili na rok 2019 v segmente MTB.

Revolution iLink – novinka pre náročné XC a maratóny

Do segmentu celoodpružených karbónových bicyklov vstupuje Corratec do sezóny 2019 vynoveným modelom Revolution iLink. K dispozícii bude v štyroch modifikáciách (LTD, Pro, SL Pro Team, SL Factory).

Viac sa dočítate v článku na tomto odkaze.

Video: Corratec E-Power RS 150 29 CX - bavorský All Mountain univerzál

Zaujímavá výbava, veľkorysý zdvih a priaznivá cena sú hlavnými prednosťami tohto krásavca, ktorý sa nezľakne žiadneho terénu a tak si právom zaslúži trochu pozornosti.

Video: Dvojica FS od značky Corratec - na maratón aj celodenný výjazd

Dvojica modelov od bavorskej značky Corratec má jedno spoločné - virtuálne zavesenie zadnej stavby a vlastnú kinematiku odpruženia pod názvom Inside Link. Corratec Inside Link Y120 sa bude cítiť ako doma na celodenných výjazdoch v horách, pričom karbónový s prívlastkom 10 HZ zase na všetkých náročných maratónskych tratiach. Karbónová je aj zadná stavba, pričom technológia 10 HZ prináša zaujímavé vlastnosti.

Program testovacieho dňa

Prvé zápožičky bicyklov sa v sobotu uskutočnia o 10:00 h v MTBIKER centre (obec Hrádok). Testovanie môže prebiehať na pumptracku za MTBIKER centrom alebo na značenom cyklistickom okruhu, ktorý trvá približne hodinu a vedie okolo hradu Tematín a cez MTBIKER trail. Prípadne si môžete na bicykli spraviť výjazd podľa vlastného uváženia. Pre cestné bicykle sú vhodné destinácie pre testovací výjazd hrad Beckov (trasa) alebo Bezovec či obec Nová Lehota známa z TV seriálu Horná Dolná (trasa).

O 14:30 h sa uskutoční spoločný výjazd s redaktorom na Tematín, počas ktorého sa pôjde turistickým tempom a kedy sa tiež dozviete zaujímavosti o konkrétnych modeloch bicyklov. Na výjazd je možné ísť na svojom bicykli alebo na zapožičanom z testu, pokiaľ ste si ho vopred rezervovali. Náš fotograf zhotoví fotky, ktoré sa budú dať na vyžiadanie zaslať mailom. Po príchode zo spoločného výjazdu sa môžete tešiť na občerstvenie v podobe grilovačky, ukážky zo servisu alebo na nazbieranie cenných rád v oblasti výbavy na bikovačku. Testovací deň ukončíme o cca 18:15 h.

Dĺžka zápožičky a trasy

Jeden bicykel je možné zapožičiavať maximálne na 1 hodinu + úvodné nastavenie, aby ste stihli MTBIKER trail absolvovať v pohode. Bicykle sa tak budú striedať v jeden a pol hodinových cykloch, prípadne skôr, to podľa účasti a časových možností. Elektrobicykle sa budú testovať maximálne 20 minút a spoločne s naším redaktorom, aby sme sa vyhli prípadnému vybitiu batérie.

Jeden účastník môže testovať najviac 2 bicykle v plných časových intervaloch, ďalšie iba medzi zápožičnými termínmi, ak budú tie dostupné. Na dohodnutý termín rezervácie je potrebné prísť včas, v prípade, že budete meškať viac ako 10 minút, vami rezervovaný bicykel môže byť poskytnutý ďalšiemu záujemcovi. O vašu pohodu a dôkladné informácie o bicykloch sa postarajú členovia MTBIKER tímu.

Užitočné informácie

• V priestoroch MTBIKER centra bude k dispozícií sprcha, WC a zabezpečenie stráženia vlastného bicykla počas testovacej jazdy.
  • Nezabudnite si občiansky preukaz a prilbu.
  • Ak používate SPD pedále a pod., pokojne si ich zoberte so sebou a na testovaciu jazdu vám ich na bicykel radi nasadíme.
  • Bicykle sa požičiavajú iba osobám starším ako 18 rokov alebo ich zákonným zástupcom.

Kde vás nájdem?

MTBIKER centrum je v obci Hrádok, v okrese Nové Mesto nad Váhom. Predajňa je dostupná z diaľnice D1 (výjazd Lúka/Hrádok), z ktorej vám to bude trvať 3 minúty. Hrádok je dostupný za 45 minút z Bratislavy, 10 minút z Piešťan a Nového Mesta nad Váhom, 15 minút z Trenčína a za hodinku zo Žiliny.
Lokalitu sme si vybrali kvôli prístupu z diaľnice, krásnym trasám a terénom v Považskom Inovci, ktoré budú okamžite dostupné z MTBIKER centra – a bez prechádzania cez mesto a hlavné cesty.

Testovacie dni 2019 – termíny a značky
  • 11. – 12. 5. 2019 – Testovacie dni Canyon
  • 18. 5. 2019 – Testovací deň Bianchi a Corratec
  • 25.5.2019 - Testovací deň Wilier
  • 8. 6. 2019 – Testovacie dni Superior a Marin

Tešíme sa na vašu účasť a veríme, že si užijete testovačky, ktoré vás zaujímajú.

Testovací deň Bianchi a Corratec

calendar_today 18.05.2019
format_list_numbered 5. kolo - Testovacie dni
label Nesúťažné podujatie
place MTBIKER centrum, Hrádok 225 (Slovensko)