Najnovšie články z kategórie Corratec

Video: Výpredaj bicyklov v MTBIKER shope

Ako dosiahnuť zaujímavú zľavu? Riešením môže byť výpredaj alebo obstaranie testovacieho biku a niekoľko takých kúskov máme aj u nás.
Test: Corratec ALLROAD A1 ULTEGRA - gravel do každej nálady

Už dlhšiu dobu som túžil zajazdiť si na nejakom cesťáku. No do testu mi nakoniec prišiel gravel a pomerne výrazne mi rozšíril obzory. Viac o tom, prečo to tak je, sa dozviete v teste.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
MTB Corratec 2019 - novinky aj osvedčené technológie z Bavorska PR článok

MTB Corratec 2019 - novinky aj osvedčené technológie z Bavorska

Corratec je nemecký výrobca bicyklov sídliaci v bavorskom Raublingu. Ich výrobe sa táto značka venuje už takmer 30 rokov. Poďme sa pozrieť bližšie, čo si pre nás v Raublingu pripravili na rok 2019 v segmente MTB.
Rozhovor: Elektrobicykle Corratec na Slovensku - keď koníček prerastie do práce

Elektrobicykle v poslednej dobe zažívajú boom hlavne v západoeurópskych krajinách, kde nie je problém stretnúť za pár minút doslova masy cyklistov na e-bikoch. Niet preto divu, že sa výrobcovia snažia nasýtiť hladný trh. Tento trend sa pomaly dostáva aj na naše malé Slovensko. Poďme sa preto porozprávať s Norom z PRO CYCLING, ktorý pre náš trh dováža bicykle nemeckej značky Corratec.
Video: Prehliadka elektrobicyklov CORRATEC 2019, Eurobike

Ani nemecký Corratec sa nechcel na výstave Eurobike zahanbiť, čoho dôkazom je aj nový e-Allroad. Perfektný spoločník pre všetkých commuterov, ktorý si chcú skrátiť cestu do práce po nespevnených cestičkách.
Video: Corratec E-Power RS 150 29 CX - bavorský All Mountain univerzál

Model spája v sebe overenú klasiku pohonu Bosch spolu s integrovanou batériou a tak vám na prvý pohľad tento bicykel ani ako ebike nepríde...
Test: Corratec E-Power RS 150 29 CX LTD - elektrobicykel z Bavorska

Spojenie elektromotora a celoodpruženého bicykla ma veľmi baví a vždy mám rád, keď príde na test práve táto kombinácia. Ak sa k tomu pridajú aj 29-palcové kolesá a zvučné meno, akým nemecký Corratec bezpochyby je, tak je o zábavu postarané.
Video: Dvojica FS od značky Corratec - na maratón aj celodenný výjazd

Ak máte radi náročné maratóny a XC, alebo výjazdy na obľúbený trail, máme pre vás výbornú ponuku v rámci MTBIKER shopu.
Pozvánka: Testovacie dni elektrobicyklov Corratec a Bianchi - program na víkend je jasný

Ak zvažujete kúpu elektrobicykla a radi by ste si vyskúšali, aké je to jazdiť s pohonom, máme pre vás skvelú príležitosť.
Pozvánka: Testovacie dni Bianchi a Corratec už tento víkend v MTBIKER centre

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, obohatené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšieho pestrého víkendu v našom centre.