Články v kategórii 'Testovaci Den' (13 - 24 z 56 článkov)

Pozvánka: Máj, cyklistiky čas

30.04.2019 3 250 4 7

Máj je znamením, že cyklosezóna je už v plnom prúde a nezaobíde sa bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - široká škála elektrobicyklov

25.04.2019 740 0

Česká značka Rock Machine nezanevrela ani na elektrobicykle a o tom svedčí aj ich široký výber. Vyskúšať si ich na vlastnej koži môžete v našom MTBIKER centre počas testovacích dní už tento víkend!
Pozvánka: Testovacie dni Ghost a Lapierre – príďte si vyskúšať svojho favorita

23.04.2019 4 434 3

Prvý májový víkend sa môžete tešiť na testovacie dni kultových značiek Ghost a Lapierre v našom MTBIKER centre. Príďte si „ochutnať” najnovšie modely bicyklov a urobte si o nich obraz priamo na vlastnej koži.
Nový parťák za zvýhodnenú cenu - výpredaj modelov Rock Machine 2018

18.04.2019 5 496 1 1

Už o necelé 2 týždne (27. a 28. apríla) sa s niektorými z vás stretneme na testovacích dňoch bicyklov Rock Machine v MTBIKER centre v Hrádku. Bonusom budú testovacie a jazdené modely 2018, na ktorých sa domov môžete odviesť aj vy.
Reportáž: Testovací deň ORBEA 2019 je úspešne za nami

16.04.2019 4 790 3 13

Máme tu apríl a s ním prichádzajú k nám do MTBIKER centra aj testovacie dni. Ako prvé k nám zavítali na odskúšanie bicykle od španielskej značky Orbea.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

04.04.2019 4 788 2 5

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

29.03.2019 3 212 7

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: Testovací deň Orbea - vidíme sa už v polovici apríla

20.03.2019 3 950 5 5

S modelmi od značky Orbea ste sa na našich stránkach už neraz stretli, no teraz máte možnosť si ich vyskúšať na vlastnej koži, a to priamo u nás v MTBIKER centre.
Pozvánka: Testovací deň Wilier už budúcu sobotu 30.6. v MTBIKER centre

22.06.2018 2 738 1

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Pozvánka: Testovacie dni elektrobicyklov Corratec a Bianchi - program na víkend je jasný

06.06.2018 648 -1

Ak zvažujete kúpu elektrobicykla a radi by ste si vyskúšali, aké je to jazdiť s pohonom, máme pre vás skvelú príležitosť.
Pozvánka: Testovacie dni Bianchi a Corratec už tento víkend v MTBIKER centre

05.06.2018 3 537 2 7

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, obohatené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšieho pestrého víkendu v našom centre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon už tento víkend – „last call“

09.05.2018 6 152 5

Kamenné predajne značky Canyon by ste hľadali márne. Nemci stavili na priamy predaj, vďaka čomu sú ich modely dostupné v priaznivých cenách. Testovacie dni 12.5.-13.5. v našom MTBIKER centre tak ponúkajú jedinečnú možnosť, ako si tieto bicykle vyskúšať priamo v akcii.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 910)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 639)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 181)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 110)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)