Najnovšie články z kategórie Testovaci Den

Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon - odskúšajte si nemeckú kvalitu

Značka Canyon je už tradične veľkým lákadlom, pretože sa k jej bicyklom bežne v predajni nie je možné dostať. Preto sú testovacie dni mimoriadnou príležitosťou, ako si ich vyskúšať na vlastnej koži.
Pozvánka: Máj, cyklistiky čas

Máj je znamením, že cyklosezóna je už v plnom prúde a nezaobíde sa bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - široká škála elektrobicyklov

Česká značka Rock Machine nezanevrela ani na elektrobicykle a o tom svedčí aj ich široký výber. Vyskúšať si ich na vlastnej koži môžete v našom MTBIKER centre počas testovacích dní už tento víkend!
Pozvánka: Testovacie dni Ghost a Lapierre – príďte si vyskúšať svojho favorita

Prvý májový víkend sa môžete tešiť na testovacie dni kultových značiek Ghost a Lapierre v našom MTBIKER centre. Príďte si „ochutnať” najnovšie modely bicyklov a urobte si o nich obraz priamo na vlastnej koži.
Nový parťák za zvýhodnenú cenu - výpredaj modelov Rock Machine 2018

Už o necelé 2 týždne (27. a 28. apríla) sa s niektorými z vás stretneme na testovacích dňoch bicyklov Rock Machine v MTBIKER centre v Hrádku. Bonusom budú testovacie a jazdené modely 2018, na ktorých sa domov môžete odviesť aj vy.
Reportáž: Testovací deň ORBEA 2019 je úspešne za nami

Máme tu apríl a s ním prichádzajú k nám do MTBIKER centra aj testovacie dni. Ako prvé k nám zavítali na odskúšanie bicykle od španielskej značky Orbea.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
Pozvánka: Testovací deň Orbea - vidíme sa už v polovici apríla

S modelmi od značky Orbea ste sa na našich stránkach už neraz stretli, no teraz máte možnosť si ich vyskúšať na vlastnej koži, a to priamo u nás v MTBIKER centre.
Pozvánka: Testovací deň Wilier už budúcu sobotu 30.6. v MTBIKER centre

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Pozvánka: Testovacie dni elektrobicyklov Corratec a Bianchi - program na víkend je jasný

Ak zvažujete kúpu elektrobicykla a radi by ste si vyskúšali, aké je to jazdiť s pohonom, máme pre vás skvelú príležitosť.