Funkčné prádlo - kvalitný základ

Bez ohľadu na ročné obdobie alebo vonkajšie teploty, základná vrstva je niečím, bez čoho cyklista málokedy vyrazí. Dôvodom je najmä udržanie tepelného komfortu pri krátkych a, samozrejme, aj celodenných švihoch.

Sportful Fiandre Thermal

Chladnejšie počasie znamená v prvom rade znižovanie teploty tela, a teda možnosť podchladenia alebo nepríjemného pocitu počas jazdenia. Model Fiandre Thermal od Sportful je funkčnou vrstvou, ktorá v prednej časti disponuje ochranou pred vetrom. Dlhé rukávy či ergonomický strih spolu s príjemným materiálom spĺňajú požiadavky na priedušnosť a komfort nosenia. Cena tohto modelu je na úrovni 70 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

Castelli Core Seamless

Táto spodná vrstva od značky Castelli s nízkou hmotnosťou prekvapivo dobre hreje. Je ideálna do chladných podmienok a podieľa sa aj na kontrole vlhkosti. Väčšie pohodlie zabezpečuje bezšvová vrstva. Na bokoch a chrbte nájdete úplet s nízkou hmotnosťou. Široký otvor na krk zabezpečí, že toto tielko je vhodné aj pod dresy s krátkymi goliermi. Tielko je dostupné vo veľkosti od XS až po veľkosť XXL. Cena tohto modelu je na úrovni 70 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

Force Thunder

Univerzálna spodná vrstva pre cyklistiku, ale aj iné športy, je základom do neistých podmienok. V tomto smere ponúka Force zateplený model Thunder, ktorý je zložený z nylonu a bambusového vlákna, čím sa dosahuje príjemný pocit nosenia a neodmysliteľné funkčné vlastnosti. Adekvátna hmotnosť 185 gramov, bezšvová konštrukcia, ktorá nebráni pohybu počas aj mimo jazdenia, sú vítanými prvkami. Cena tohto modelu je na úrovni 20 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

Switch Baselayer LS

Za univerzálny kúsok možno označiť Switch Baselayer, a to vďaka jeho zloženiu. Pre pohodlie pri nosení je použitá merino vlna, ktorá je doplnená polyesterom pre zlepšenie funkčných vlastností. Okrem odolnosti voči zápachom je ho navyše možné využívať aj v lete či zime - stačí ho jednoducho pretočiť na správnu stranu - polyesterovú pre reguláciu telesnej teploty, merino pre zahriatie. Cena tohto modelu je na úrovni 79 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

Karpos Pro-Tect

Ak máte radi pocit z nosenia voľných krátkych nohavíc, ale stále si chcete užívať pohodlie a funkčnosť cyklistickej vložky, stačí siahnuť po Karpos Pro-Tect. Ide o vnútorné šortky s vložkou, ktoré sú vytvorené kombináciou Kool-Mesch materiálu a BodyFit Pro Adventure cyklovložky s hrúbkou 13 mm. Priedušnosť a flexibilita sú doplnené elastickým pásom s celkovým úzkym slim strihom. Cena tohto modelu je na úrovni 50 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

Craft Active Extreme X

Technické tričko od značky Craft je určené pre maximálny výkon na bicykli v miernych až chladných podmienkach. Základným stavebným prvkom pleteniny je aj recyklované polyesterové vlákno s kanálikovou štruktúrou. Materiál použitý pri výrobe vlákna pochádza z recyklovaného morského odpadu. Aj takouto formou môžete prispieť k boju proti znečisťovaniu našej planéty. Cena tohto modelu je na úrovni 55 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

BBB BUW-10 Meshlayer

Istotou pre dosiahnutie adekvátneho tepelného komfortu je tenká a pritom funkčná základná vrstva, akou je aj tielko od BBB. Jeho prednosťami sú nízka hmotnosť a sieťovaná štruktúra efektívne regulujúca nielen teplotu tela, ale prinášajúca aj pocit sucha počas celého výjazdu. Dizajn s tzv. push-pull efektom sprostredkováva odvádzanie potu od pokožky cez tielko. Dodávané je v bielej farbe. Cena tohto modelu je na úrovni 30 €. Viac informácií získate na tomto odkaze.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Oblečenie do dažďa aj vetra - v pohodlí aj v nepohodlí PR článok

Oblečenie do dažďa aj vetra - v pohodlí aj v nepohodlí

Jar sa veľakrát nesie nielen v znamení otepľovania, no i nepríjemných prehánok a studeného vetra. A do týchto podmienok treba správne oblečenie.
Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.