Funkčné oblečenie do chladného počasia

Aby sa vám chlad nedostal len tak pod kožu, ani pri zimných športových radovánkach. Je jedno, či ste na bicykli, bežkách, alebo vykonávate inú športovú aktivitu.

CRAFT Active Extreme

Active Extreme je funkčná športová kukla určená do chladných podmienok. Vlákno CoolMax zaisťuje odvod potu a chladivý efekt. Vynikajúcu termoreguláciu zabezpečuje kanáliková štruktúra vlákna. Ponúka spojenie maximálneho komfortu a priedušnosti zároveň. Pri výrobe bol použitý materiál SeaQual, ktorý je recyklovaný plast z oceánu. Cena kukly sa pohybuje okolo 26 € a je si momžné vybrať z dvoch veľkostí. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Giant ILLUME

Zimné návleky od značky Giant pod názvom Illume sú kompatibilné s väčšinou systémov nášľapných pedálov. Medzi ich vlastnosti patrí vodoodolnosť, o ktorú sa stará ProTextura materiál. Výhodou je vysokoodolný materiál na spodnej časti a ochrana proti slnečnému žiareniu UPF 40+. Pre jednoduché obúvanie a vyzúvanie strečová Lycra. Neónová farba má ochrannú funkciu na ceste. Cena sa pohybuje okolo 30 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Polaris Trigger Waterproof

Ak hľadáte tvrdší kaliber do zimných mesiacov, Polaris má riešenie. Rukavice Trigger Waterproof sú spojením toho najlepšieho z dvoch svetov - vodoodolnosť a teplo. Ukazovák a palec sú oddelené pre pohodlné a flexibilné uchopenie riadítok, radenia a brzdových páčok. Dlaň so silikónovými výtlačkami a gélovým polstrovaním zaisťujú, že ruka bude mať pevný grip k riadidlám. Cena produktu sa pohybuje okolo 30 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Santini Lava Winter

Zimné nohavice s trakmi Santini Lava Winter s úplne novým materiálom s názvom ,,lávový efekt”. Termo Fleece sa pri ohybe prilne k telu a vytvorí tak mikroklímu, ktorá vás udrží v teple. Komfort pri jazde zaručuje vložka GITevo s Twist Gel jadrom. Nohavice obsahujú reflexné prvky pre ochranu pri nižšej viditeľnosti. Možnosť si vybrať zo šiestich typov veľkostí. Cena produktu sa pohybuje okolo 135 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Sportful NEO

Cyklistické nohavice s trakmi na jazdenie do studeného, no suchého počasia. Thermo Drytex Plus zaisťuje vysokú hrejivosť, ale zároveň potrebnú pružnosť. Silikónová úprava zabezpečuje čiastočnú odolnosť voči vode. Comfort Pro vložka má anatomický tvar a antibakteriálnu úpravu pre lepšiu hygienu, poskytuje vysoký komfort. Ideálne na používanie v teplote +5 stupňov. Cena produktu sa pohybuje okolo 85 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Kellys WINDBLOCKER

Návleky na tretry od značky Kellys do chladného počasia. Sú vyrobené z funkčného materiálu WINDBLOCKER, ktorý je dizajnovaný tak, aby chránil proti vlhkosti a vetru pri jazde. Na spodnej časti sú výrezy na zarážky pedálov. Pre komfortné nazúvanie sa na zadnej časti nachádza zapínanie so suchým zipsom. Farba návlekov je v decentnej čiernej farbe s reflexným logom pre lepšiu bezpečnosť. Cena produktu sa pohybuje okolo 31 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

ROECKL RAX

Skrehnuté prsty, či zmrznuté dlane nemá nikto rád. Roeckl a ich rukavice RAX sú ideálne na bicyklovanie v chladnom počasí, či pre iné zimné športy. Vrch rukavice tvorí 3-vrstvový Softshell a tiež česaný fleece, takže vás udržia v teple až po bod mrazu. Dlaň tvorí protišmyková úprava DURADERO WR pre lepší grip. Farba rukavíc je čierna a veľkosť si je možné vybrať z viacerých variantov. Cena produktu sa pohybuje okolo 40 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Castelli PIOGGIA 3

Návleky na tretry od značky Castelli dizajnované prevažne do mokrých podmienok, no nie je problém ich pohodlne používať aj za sucha. Vodotesnosť zaisťuje polyuretánový, strečový materiál s vodoodolným zipsom a tiež silikónový prúžok na manžete, ktorý udrží vodu von. Ideálny teplotný rozsah pre používanie je -2 až +12 stupňov. Farba návlekov je čierna, možnosť si vybrať z piatich druhov veľkostí. Cena produktu sa pohybuje okolo 65 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Zimné cyklistické bundy - chránia, hrejú a čo ešte? PR článok

Zimné cyklistické bundy - chránia, hrejú a čo ešte?

Jazdenie v zime má svoje čaro. No dôležitým faktorom je ochrana pred chladom, zrážkami, ale aj vhodné odvetrávanie a viditeľnosť. Opäť prinášame niekoľko tipov.
Oblečenie do vetra a chladu - nedaj chorobe šancu PR článok

Oblečenie do vetra a chladu - nedaj chorobe šancu

Zimné obdobie mnohí označia ako ideálne na to, aby človek po výjazde ochorel. No dobre zvolené oblečenie spraví obrovský rozdiel a prinášame opäť niekoľko tipov.
Zimné rukavice na bicykel - aby sme neprimrzli k riadidlám PR článok

Zimné rukavice na bicykel - aby sme neprimrzli k riadidlám

Jazda na bicykli môže byť príjemná aj v zime, základom je samozrejme tepelný komfort. Prinášame vám niekoľko tipov na ochranu rúk pred chladom.