Regenerácia a výživa pre športové použitie

Pre každého športovca, či už profesionálneho alebo aktívneho hobbíka, je dôležitý nielen tréning ale rovnako kvalitná regenerácia. Máme niekoľko tipov na doplnky, ktoré môžu pomôcť.

Nutrend Magneslife

Účinný roztok magnézia na predchádzanie svalovým kŕčom vhodný pri fyzickej aktivite od českej značky Nutrend. Rýchly účinok zaisťuje tekutá forma a organické nosiče iónov horčíka zabezpečujú jeho výbornú vstrebateľnosť. Horčík patrí medzi najdôležitejšie minerály, ktoré si telo nevie vytvoriť samo, preto ho treba dopĺňať. Ampulky môžete mať vďaka baleniu ľahko so sebou. Cena sa pohybuje okolo 1 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Muc-Off Recovery Balm

Po náročnom tréningu a fyzickej aktivite je pomocníkom regeneračný balzam s čisto prírodným zložením od Muc-Off. Po aplikovaní pomôže svojím chladivým efektom, upokojí svaly a osvieži. Hlavnou výhodou balzamu je zníženie bolesti a skrátenie času potrebného na regeneráciu. Balzam neobsahuje žiadne škodlivé látky, zložený je z prírodných minerálov a rastlinných extraktov. Cena sa pohybuje okolo 31 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Kompava 3Energy Bar

Ak chcete poobedný snack, tyčinku na výlet alebo trochu „nabiť” telo energiou pred výkonom, je tu chutná tyčinka od slovenského výrobcu Kompava. Je obohatená o vitamíny, minerály a o taurín, inozín, lecitín, L-karnitín. Možnosť si vybrať zo zaujímavých príchutí, napríklad jahoda-jogurtová poleva, pomaranč-mliečna poleva alebo višňa-tmavá poleva. Cena balenia po 6 kusov sa pohybuje okolo 7 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Namedsport gél

Gél na doplnenie okamžitej energie, ideálne pred alebo pri športovom výkone, najmä vytrvalostného charakteru. Výhodou je totiž nízky glykemický index, čo spôsobuje postupné uvoľňovanie sacharidov pri výkone, bez obsahu tukov. Rovnako obsahuje aj kvalitné aminokyseliny. Vyberať môžete celkovo z piatich rôznych príchutí. Cena gélu sa pohybuje okolo 2 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Enervit R2 SPORT

Pomarančový nápoj od talianskej značky Enervit na urýchlenie regenerácie po ťažkom výkone, pretekoch či tréningu. Jeho hlavnou úlohou je doplniť vyčerpané zásoby sacharidov, na čo slúži mix (dextróza, sacharóza a maltodextrín). Dopĺňa tiež aminokyseliny, čo je dôležité pri obnove svalových vlákien a nechýba kompletné spektrum vitamínov a minerálov. Cena nápoja (50 g) sa pohybuje okolo 5,50 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

OTE Energy

Nápoj s príchuťou čiernej ríbezle od značky so športovou výživou z Veľkej Británie. Vhodný aj pred výkonom, keďže zabezpečí postupné uvoľňovanie energie. Jeho zloženie je hlavne z kombinácie elektrolytov, maltodextrínu a fruktózy. Je bez použitia konzervačných látok a sladidiel, pričom má neutrálne pH. Teda nebude spôsobovať ťažkosti pri trávení ani pri väčšom množstve. Cena produktu sa pohybuje okolo 33 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

PowerBar PowerGel

Pri tréningu, a najmä pri tom vo vysokej intenzite, je potrebné dopĺňať energiu čo najrýchlejšie. Energetické gély od značky PowerBar môžu pomôcť zvýšiť výkon. Obsahujú mix C2MAX, čo je dvojitý zdroj sacharidov (glukózu a fruktózu) v špeciálnom pomere a pre lepšie sústredenie na pretekoch či v ich závere, sa postará kofeín. Možnosť vybrať si zo štyroch rôznych príchutí. Cena produktu sa pohybuje okolo 10 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

SiS Go Isotonic Variety Pack

Gél od SiS z Veľkej Británie na rýchle doplnenie energie počas výkonu, napríklad na vytrvalostných pretekoch. Je to izotonický gél, ktorý je dobre stráviteľný i bez vody a jeho hlavnou úlohou je zabezpečiť prísun sacharidov do svalov. Variety pack obsahuje sedem rôznych príchutí - jablko, citrón, čierne rýbezle, pomaranč, ananás, grapefruit a tropické ovocie. Cena produktu sa pohybuje okolo 13 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu PR článok

Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu

Príjem tekutín a dopĺňanie energie je nesmierne dôležitou súčasťou športu, ale aj bežného života. Či už si bežec, cyklista, alebo turista, vyber si z našej ponuky.
Zimné cyklistické bundy - chránia, hrejú a čo ešte? PR článok

Zimné cyklistické bundy - chránia, hrejú a čo ešte?

Jazdenie v zime má svoje čaro. No dôležitým faktorom je ochrana pred chladom, zrážkami, ale aj vhodné odvetrávanie a viditeľnosť. Opäť prinášame niekoľko tipov.
Doplnky na posilnenie a regeneráciu po náročných výjazdoch PR článok

Doplnky na posilnenie a regeneráciu po náročných výjazdoch

Dopĺňanie minerálov a energie je dôležité nielen počas výjazdu, ale aj po ňom. Vybrať si môžete medzi rôznymi druhmi doplnkov, na ktoré sa dnes pozrieme.