Výbava na trail a enduro - spoľahlivosť a univerzálnosť použitia

Pomaly prichádza skutočná jar a na trailoch sa to začína plniť cyklistami. Je dobré prekontrolovať si výbavu a pripraviť sa na prvé výjazdy. My tu máme pár vecí, ktoré sa vám môžu zísť.

Silvini Rango

Pánske, voľné a krátke MTB nohavice určené pre horskú cyklistiku s opaskom a rozopínaním na zips od českej značky Silvini. Vyrobené z pružného materiálu pre lepší pohyb a „prácu” s bicyklom. Pre uloženie vecí sú vzadu a po bokoch vrecká na zips. Odvetrávanie je umiestnené na zadnej strane. Možnosť dokúpiť vnútornú cyklovložku. Cena produktu sa pohybuje okolo 64 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Dainese Otzarreta

Enduro a all mountain dres s názvom Otzarreta od značky Dainese. Tieto dresy sú navrhnuté tak, aby vás neobmedzovali a mohli ste sa sústrediť iba na jazdenie. Dres sa vyznačuje svojimi rukávmi, ktoré sú vystužené, aby odolali pádom. V teplých dňoch zaručí výborné vetranie otvorená textílie na trupe. Celkovo je dostupný v troch farebných variantoch. Jeho cena sa pohybuje okolo 70 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

GIRO Source MIPS

Tmavá enduro prilba na drsnejšie jazdenie a traily od GIRO so systémom MIPS a európskou normou 1078. Cieľom tejto technológie je eliminovať rotačné sily, ktoré pôsobia na hlavu pri páde. Pri náraze sa škrupina otočí nezávisle okolo hlavy jazdca. Konštrukcia je samozrejme In-mold a výhodou je tiež 17 vetracích otvorov a antibakteriálne výstelky. Cena produktu sa pohybuje okolo 135 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Amplifi Tour 25

Praktický batoh 2 v 1 od Amplifi na enduro a traily. Batoh má v sebe integrovaný ľahký chránič chrbta pre ochranu pri pádoch, 3D tvarované popruhy pre rozloženie hmotnosti a prídavné popruhy na úpravu veľkosti. Výhodou je príprava na hydrovak, vrecká na bedrovom páse a tiež vodotesné vrecko na bezpečné uloženie okuliarov, prípadne elektroniky. Objem batohu je 25 litrov. Cena produktu sa pohybuje okolo 181 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Exustar PB555

Platformové pedále vhodné na enduro/DH/BMX od značky Exustar pre tých, ktorí majú radi voľný štýl a nepreferujú nášľapy. Pedále sú vyrobené z hliníka s priemyselnými a klznými ložiskami. Výhodou sú vymeniteľné piny. Hmotnosť pedálov je 376 gramov, veľkosť 11 x 105 mm a máte možnosť vybrať si z čiernej a červenej farebnej kombinácie. Cena produktu sa pohybuje okolo 58 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

CTM GYVER 11v1

Náradie pri výjazde by mala byť samozrejmosť, či už treba dotiahnuť brzdu alebo nitovať reťaz. CTM a ich multifunkčná sada náradia jedenásť v jednom, nazvaná po známom akčnom hrdinovi. V tejto sade sa nachádza imbusový kľúč od veľkosti 2 do 8 milimetrov, krížový a plochý skrutkovač, torx 25 a nitovač retiazky. Hmotnosť v batohu zaberie 201 gramov, čo je vzhľadom na počet funkcií dobrý výsledok. Cena produktu sa pohybuje okolo 12 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

X-Bionic ENERGIZER 4.0

Pánske termo tričko pre intenzívne športovanie od švajčiarskej značky X-Bionic. ThermoSyphon technológia pôsobí na hrudníku a chrbáte, kde telo dokáže efektívne využiť chladiaci účinok. Systém tvaru Y vytvára sieť kanálov pre potrebnú výmenu vzduchu. Vo výsledku funguje tak, že keď sa potíte, chladí vás, naopak keď je zima, pomáha udržať teplo. Je vyrábané s veľmi presným rozmiestnením jednotlivých zón. Cena sa pohybuje okolo 79 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Lezyne HP Drive

Defekt na výjazde je nepríjemná záležitosť, no bez pumpy by to bolo ďaleko horšie. Lezyne HP drive je skladná a ľahká mini pumpa, vyrobená z Alu zliatiny s kompozitovou rukoväťou. Možnosť vysokotlakového fúkania až do 8,3 bar pre oba typy ventilových hlavíc - galuskový i automobilový. Navyše disponuje vyberateľnou hadičkou pre pohodlnú manipuláciu. Poteší možnosť výberu zo 4 farieb. Cena sa pohybuje okolo 31 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Enduro a trail výbava - odolnosť a bezpečnosť PR článok

Enduro a trail výbava - odolnosť a bezpečnosť

Jazda na trailoch či enduro má isté špecifiká. Drsný terén vyžaduje vyššiu odolnosť komponentov aj výbavy a nemenej podstatná je tiež bezpečnosť. Nechýba ti nič?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.