Gravel a cesta - s chuťou na tréning

Rýchle švihy po ceste alebo dobrodružstvá po lesných cestičkách s ľahkosťou. Poďte sa pozrieť na zaujímavé modely, s ktorými to nebude žiadny problém.

Orbea Terra H30

Nočné výjazdy, dobrodružstvá, štrkové cesty a iné nápady, pre ktoré je tento bicykel stvorený. Terra nie je „ochudobnený" horský bicykel, alebo prerobený cesťák. Je to čistokrvný gravel od značky Orbea. Bicykel disponuje radením Shimano GRX 810-11 speed a kotúčovými, hydraulickými brzdami Shimano RX 400. Plášte sú určené priamo na terén od značky Vittoria, model Terrano Dry gravel pre rýchlu jazdu na tvrdom povrchu. Cena je 2 299 € a viac info nájdete na stránke dodávateľa.

Cannondale Topstone 0

Preskúmajte nové cesty na graveli s označením Topstone 0 od značky Cannondale. Bicykel je kombináciou hliníkového rámu a karbónovej vidlice. O radenie na tomto modeli sa stará Shimano GRX/105 a brzdný účinok zabezpečuje Shimano GRX800 so 160 mm kotúčmi. Pre komfortnú jazdu sú zvolené plášte o šírke 42 mm, model WTB Riddler. Cena bicykla sa pohybuje okolo 2 850 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Giant Revolt Advanced Pro 1

Ak radi preháňate nohy na cestách a lovíte kilometre, tak vám predstavujeme Revolt Advanced Pro 1 od značky Giant. V prvom rade osloví karbónový rám s farebnou kombináciou pod názvom Chameleon Mars, ktorá pôsobí naozaj zaujímavo. Nezaostávajú ani kvalitné komponenty, kde radenie osádza „elektrika” Shimano GRX RX815 2x11 a kotúčové brzdy GRX RX810. Cena bicykla sa pohybuje okolo 5 000 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Bianchi Oltre XR3

Ak ste „cestár” telom aj dušou a jazdíte pre radosť, alebo si doprajete aj preteky, oceníte dobrú výzbroj. Máme tu model, ktorý sa nestratí v dave bicyklov od legendárnej značky Bianchi. Karbónový rám s vidlicou v tradičnej „celeste" farebnej kombinácii vždy zapôsobí a zaujme. Jedná sa o typickú Bianchi farbu a farebný dizajn vychádza z ProTour tímu BikeExchange zo sezóny 2021. Výbava je od Shimano, konkrétne Ultegra Di2 radenie s hydraulickými, kotúčovými brzdami. Cena bicykla sa pohybuje okolo 6 000 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Canyon Grizl CF SL 8 Suspension

Od cesty ku gravelu. Preferujete dobrodružné jazdenie po lesných a poľných cestičkách a kocháte sa prírodou? Predstavíme vám karbónovú zaujímavosť od značky Canyon s odpruženou vidlicou RockShox Rudy so zdvihom 30 mm pre maximálny komfort. Ďalšia výhoda pre svižnú jazdu z kopca je teleskopická sedlovka Iridium so sedlom Fizik Argo Tera X5 a plášte Schwalbe G-one bite 45 mm. Cena bicykla sa pohybuje okolo 3 000 €. Viac info nájdete na stránke dodávateľa.

MARIN Gestalt

Ak hľadáte univerzálny cestný bicykel, ktorý zvládne aj jazdu mimo asfalt a to všetko s výborným pomerom ceny a výkonu, značka Marin má zaujímavé riešenie pod modelovým názvom Gestalt. Bicykel je postavený na hliníkovom ráme s decentnou čierno - modrou farebnou kombináciou. Radenie má pod palcom Shimano Claris, v prevedení 2x8. O spoľahlivé zastavenie v zjazdoch sa starajú mechanické brzdy Promax Render R. Cena bicykla sa pohybuje okolo 1 000 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pinarello DOGMA F12 Special Edition

Už podľa názvu môžeme trochu vydedukovať, že ide o absolútne neúprosný stroj. Je to špeciálna edícia modelového roku 2021 od tradičnej talianskej značky Pinarello pod názvom Dogma F12. Karbón nájdeme skoro na celom bicykli a nechýba ani bezdrôtové elektrické radenie Sram Red AXS. Hmotnosť bicykla je pod hranicou 8 kilogramov a za zmienku stojí aj krásna sivá metalíza. Celok je doslova šperkom na kolesách. Cena bicykla sa pohybuje okolo 11 000 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.

Vyber si svoj cestný alebo gravel bicykel PR článok

Vyber si svoj cestný alebo gravel bicykel

V našom eshope nájdeš viac ako 250 bicyklov zameraných na jazdu po asfaltových, spevnených, či poľných a štrkových cestách. Pozri si menší redakčný výber z našej ponuky.
Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou PR článok

Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou

Tritisíc eur je suma, za ktorú si už dokážeš zaobstarať naozaj slušný cestný bicykel. Aké modely stoja za zváženie?
Gravel bicykle - cestami aj necestami do novej sezóny PR článok

Gravel bicykle - cestami aj necestami do novej sezóny

Gravel, to nie je iba cestný bicykel s hrubšími plášťami. Je to celá filozofia, je to dobrodružstvo, sloboda aj zábava. Stačí si u nás vybrať ten správny model.