Plášte na váš bicykel - pre tú správnu stopu

Plášte na bicykli ovplyvňujú pocit z jazdy viac, než by sa dalo na prvý pohľad čakať – či už valivým odporom, „zakusnutím“ sa do podkladu alebo pohodlím. Preto správna voľba dokáže posunúť bicykel na iný level.

Maxxis Ikon - 36,90 €

Maratónsky plášť Maxxis Ikon je v segmente XC už legendou, ktorá je do dnešných dní obľúbená najmä pre svoj nízky valivý odpor a rýchly vzor. I tak sa netreba báť jazdy v náročnom teréne, koniec koncov, plášť disponuje aj ochranou bočníc proti defektu EXO a je pripravený na bezdušové prevedenie. Zmes Dual Compound v kombinácii s kevlarovou pätkou a šírkou 2,20“ pozitívne vplývajú aj na jeho hmotnosť. Cena za kus je 64,99 € a aj v iných rozmeroch ho nájdeš na našom MTBIKER shope.

Panaracer Gravelking - 28,99 €

Vyraziť si na švih po asfalte, no nebáť sa odbočiť aj na „poľňačku“, práve toto prináša plášť Panaracer Gravelking. Tento univerzál, tentokrát v limitovanej farebnej kombinácii, je dostupný v štyroch šírkach a tým pokrýva široké spektrum požiadaviek jazdcov – od tých, ktorí obľubujú nenáročné jazdy, až po bikepackingové expedície, aj v ľahkom teréne. Vďaka zmesi ZGS z prírodného kaučuku a AX-A dezénu je plášť ľahký a spoľahlivý. Cena za kus činí 42,99 € a plášť nájdeš na našom MTBIKER shope.

Schwalbe Rocket Ron - 25,90 €

Rýchly maratónsky plášť Rocket Ron sa radí k vyššej kvalite značky. Patrí do skupiny Performance Line, ktorá je určená pre športové nasadenie a ponúka vysokú stabilitu a grip, kombinované s dlhšou výdržou. . Zmes Addix je tvorená vláknami s hustotou 127 TPI, čo znamená výborné odvaľovanie. Ak k tomu pridáme stabilné výbežky plášťa s ich samočistiacimi vlastnosťami, netreba sa báť trate žiadneho typu. Cena za kus je 36,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Schwalbe CX Comp - 16,69 €

Trekingový plášť Schwalbe CX Comp sa hodí pre všetkých začínajúcich objaviteľov svojho okolia za riadidlami svojho univerzálu. Ľahko odvaľuje na ceste a podrží v zákrutách, no nezľakne sa ani poľnej cesty, či štrku. Vďačí za to najmä ochrannej vrstve K-Guard, teda prírodnej gume, ktorá je spevnená kevlarovými vláknami. Aj s drôtenou pätkou je jeho hmotnosť stále nízka a semi-slick profil ho predurčuje na každodenné použitie. Cena za kus je 20,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Pirelli P7™ Sport - 27,99 €

Dlhé trasy a rôzne vrtochy ciest – práve toto je prostredie, v ktorom sa plášť Pirelli P7™ Sport cíti ako ryba vo vode. Ide totiž o plášť vyslovene určený pre vysoký nájazd kilometrov a dlhú životnosť, kombinovanú s vysokou priľnavosťou za každých podmienok. Či už dlhý výjazd alebo tréning, plášte podržia aj za mokra a vďaka konštrukcii TechBELT sa netreba báť ani horších povrchov – pridaná vrstva tkaniny pod behúňom je odolná voči prerezaniu. Cena za kus je 32,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Tufo Gravel Swampero - 38,99 €

Český výrobca si postupne získava srdcia gravel jazdcov a plášťom Swampero cieli na tých, ktorí sa neboja svoj „štrkolet“ vziať aj do náročnejšieho terénu. Výborne drží na každom podklade vrátane snehu vďaka širokému dezénu so šípovým vzorom. K otázke odolnosti prispieva odolná a flexibilná vrstva Jubena, ktorá chráni bočnice. Podľa dobrého zvyku je plášť pripravený aj na bezdušové použitie, čo aj na graveli otvára nové možnosti jazdenia. Cena za kus je 48,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Continental Ultra Sport - 20,99 €

Plášť Continental Ultra Sport sa radí medzi najpopulárnejšie tréningové a sčasti pretekové plášte. Za výbornú cenu ponúkajú spoľahlivú priľnavosť, nízky valivý odpor a vysokú odolnosť. To všetko vďaka použitej zmesi Pure Grip Compound, ktorá je v 60 TPI vláknach nanesená do troch vrstiev. V stredovej časti dezénu je úplne hladký, zatiaľ čo po bokoch má jemné zárezy, ktoré spoľahlivo odvádzajú vodu. Cena za kus je 25,99 € a v troch dostupných šírkach ho nájdeš na našom MTBIKER shope.

Continental Mountain King - 51,99 €

Plášť Mountain King je dobrou voľbou najmä pre trailové, či XC jazdenie, na „klasike“, no pokojne aj na e-biku. Patrí medzi univerzály z pohľadu podkladu a stabilitu pri jazde biker pocíti na suchu i na vode. Zásluhou kombinácie zmesi Black Chili a ochrany proti prepichnutiu ProTection v sebe spája rýchlosť a odolnosť. Keď zahrnieme aj možnosť bezdušového prevedenia, dostaneme plášť do rockgardenu, klopenky i na šotolinu. Cena za kus činí 64,90 € a plášť nájdeš v našom MTBIKER shope.

Ak si chceš prehliadnuť ďalšie rýchle, odolné a spoľahlivé plášte, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Plášte pre štrkolety, žiletky aj enduro mašiny PR článok

Plášte pre štrkolety, žiletky aj enduro mašiny

Každá disciplína si vyžaduje rôzne obutie, o podmienkach ani nehovoriac a preto prinášame niekoľko tipov. Tak ktorý si dnes zvolíš ty?
Plášte a výbava do náročných podmienok – ani počasie ťa nezastaví PR článok

Plášte a výbava do náročných podmienok – ani počasie ťa nezastaví

Ak patríš medzi bikerov, ktorí jazdia bez ohľadu na to, či sa práši, celý bike bude olepený blatom alebo vonku padá sneh, musíš zvoliť vhodný „setup“ tlakov a plášťov.
Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu PR článok

Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu

Príjem tekutín a dopĺňanie energie je nesmierne dôležitou súčasťou športu, ale aj bežného života. Či už si bežec, cyklista, alebo turista, vyber si z našej ponuky.