www.sportful.com

Články v kategórii 'Plaste' (70 článkov)

Cestné kolesá - ako sa nestratiť v ponuke

21.09.2019 2 803 20

Orientovanie sa v ponuke cestných kolies vám pomôže vybrať tie pravé pre vás. Ak zvažujete tie z karbónu, tak sa pozrieme na to, čo od nich čakať a aké sú ich silné a slabé stránky.
Test: Panaracer GravelKing - pre mňa najlepší gravel plášť

28.08.2019 2 912 26

Keď sa ma niekto opýta, aké sú pre mňa najlepšie pneumatiky na gravel bicykel, tak bez zaváhania odpoviem, že GravelKing. Ak sa chcete dozvedieť prečo, čítajte ďalej.
Video: Výhody pluskových kolies na ebikoch

14.08.2019 2 234 2

Prečo sa rozmer kolies 27,5 + hodí ideálne pre použitie s elektrobicyklami? To sa dozviete vo videu.
Plášte na suchý a rýchly terén

PR 13.08.2019 2 766

Plášte sú dôležitou súčasťou bicykla a aj keď sa všeobecne pozornosť cyklistov viacej venuje rámu, či kvalitným komponentom, práve kolesá sú tou časťou, ktorá nás spája s povrchom a zodpovedá za to, ako budeme mať svoju jazdu pod kontrolou.
Test: Set Eddy Current – špeciál pre elektrobicykle

30.06.2019 1 210 1

Schwalbe prinieslo novinku čisto vyvinutú pre segment elektrobicyklov. Je kombináciou zjazdového plášťa a špeciálnej zmesi pre zvýšenie trakcie.
Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou

PR 11.06.2019 2 891

Blato, nespevnený povrch, kamene - aj to patrí k jazdeniu v teréne. Preto určite nie je dobré takéto situácie zbytočne podceniť, ale zvoliť si poriadny kus „gumy“.
Video: Sady na opravu bezdušových plášťov - šikovní pomocníci pre náročných

25.04.2019 2 699 8

Tam, kde si už s defektom neporadí ani tmel, môže situáciu pomerne jednoducho a rýchlo zachrániť súprava na opravu bezdušových plášťov.
Tlaky v plášťoch naprieč disciplínami

06.03.2019 9 369 17

Mnoho jazdcov často zabúda na to, že jediným, čo ich bezprostredne spája s okolitým prostredím sú plášte. Samozrejme, o správny grip či komfort sa stará aj samotný jazdec, alebo odpruženie, no výrazne do toho prehovára práve obutie a najmä tlak v ňom.
Video: Continental Trail King - univerzálny plášť pre technický terén

14.02.2019 3 713 9

Kategória trail alebo all mountain je naozaj široký pojem, do ktorého spadá veľký počet bikerov a práve sem mieri Continental s plášťom Trail King. Aké sú jeho základné vlastnosti a čo vie ponúknuť?
Test: CycleOps M2 Smart alebo aké to je bicyklovať vo virtuálnom svete

09.02.2019 5 256 22

Takto pred rokom som ani netušil, že niekedy budem drať gumy na trenažéri. Ale ako to už v živote chodí, všetko musí byť raz po prvýkrát a sezónu 2019 nakoniec začínam vo virtuálnom svete.
Plášte do náročných podmienok od Continental

PR 04.02.2019 2 781

Jazda v lese nie je len o zvážniciach. Voľný terén, blato, kamene či sneh - to všetko má svoje čaro, ale aj nároky na obutie vášho bicykla. Ani v tomto smere ale ponuka od Continental nezaostáva.
Test: Pepi´s Tire Noodle - zázračná špageta do kolies

19.11.2018 8 517 27

Každý, kto jazdí bezdušáky mi dá určite za pravdu, že nie je nič horšie, ako keď v strede výjazdu seknete gumu, ktorú tmel nevie zalepiť. Ba čo horšie, keď ešte k tomu ohnete aj ráfik. Práve s tým vie pomôcť Pepi´s Tire Noodle, teda aspoň by mal…

1. EUROBIKE 2019: Novinky a trendy na rok 2020 - 1. časť (7 872)
  2. Na Míle sa pripraviť nedá (7 552)
  3. Video: Najčastejšie príčiny pukania na bicykli a ich odstránenie (6 303)
  4. Reportáž: MTBIKER Novodubnický maratón – kráľovský náklad (4 860)
  5. Olej vo vidlici a tlmiči - kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor (4 747)
  6. Shimano SLX M7100 - moje prvé zoznámenie s 12 rýchlosťami (4 610)
  7. Video: Eurobike 2019 - zaujímavosti zo sveta MTB (4 476)
  8. Video: Hardtail alebo full pre športové jazdenie? (4 343)
  9. Video: Na výjazde s Milanom Barényim - legenda slovenského MTB (4 183)
  10. Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite (4 076)