Test: Nalini San Francisco Pink Line – dres s osobitým štýlom a pohodlím

Ak hľadáte cyklistický dres, ktorý vynikne svojím dizajnom a zároveň vám poskytne prvotriedny komfort počas jazdy na bicykli, môžem vám odporučiť skvelú voľbu – Nalini San Francisco Pink Line.

Nalini je uznávanou talianskou značkou športového oblečenia, ktorá je špecializovaná na výrobu dresov, nohavíc, búnd a ďalšieho cyklistického vybavenia. Ich dlhoročné skúsenosti a kvalitné materiály si získali popularitu medzi cyklistami po celom svete. Nedávno som dostala príležitosť vyskúšať dres San Francisco Pink Line. Ako sa mi páčil? Čítajte ďalej.

Očarujúci vzhľad

Dres pôsobí dojmom sofistikovanosti a vkusu už na prvý pohľad. Jeho ružová kombinácia farieb dodáva jazde na bicykli štýlový a nenápadný vzhľad. O horizontálnych pásikoch sa hovorí, že rozširujú. Ak sú však dostatočne široké a farby sa neopakujú, tak je to len mýtus a vôbec sa toho nemusíte báť. Ja som mala zo začiatku tiež obavy, avšak myslím, že dres vám žiadne optické centimetre na šírku nepridá.

dres Nalini San Francisco Pink LineTest Nalini San Francisco Pink Line

Iba prémiové materiály

Vďaka použitému materiálu je dres mäkký na dotyk a pružný, čo zaručuje pohodlie aj pri dlhších výjazdoch. Ľahkosť materiálu zaručuje aj dostatočnú termoreguláciu a odvod potu pri náročnejších výjazdoch. V drese som nikdy nemala pocit vlhkého trička. Prispôsobuje sa tvaru tela a zároveň nechá vyniknúť vašim krivkám.

Nalini San Francisco Pink Line
Rukávy a bočný diel sú naviac perforované, a tak prispievajú ešte k lepšiemu chladeniu počas letných horúčav. Celkom som ocenila dĺžku rukávov. Tá sa dá vytiahnuť skoro až po lakeť.

dres Nalini San Francisco Pink Line
Ponúka prvotriedne materiály, premyslené maličkosti a hlavne unikátny dizajn...
Zips YKK, ktorý sa ľahko zaťahuje a uvoľňuje, už snáď nikoho neprekvapí. Tento zips, ktorý je štandardom v priemysle, zaručuje spoľahlivosť a dlhú životnosť dresu. Jazdec bezpečne „parkuje" vo veľkorysej „garáži", a tak pri plnom zapnutí nedráždi pokožku. V hornej časti zipsu je aj čiastočné krytie zipsu. To som ocenila hlavne, keď sa náhle ochladilo alebo v zjazdoch, kedy cez zips menej fúkalo.

Test Nalini San Francisco Pink LineNalini San Francisco Pink Line

Elastický silikónový pásik na spodnom leme je šikovným detailom, ktorý prispieva k vysokej funkčnosti dresu. Jeho úlohou je udržiavať dres pevne na mieste počas celej jazdy, bez nepríjemného posúvania sa.

Na rukávoch to výrobca vyriešil vskutku obrovským elastickým lemom. Ten drží rukáv na mieste za každých podmienok.

Dres obsahuje tri zadné vrecká. Sú dostatočne veľké na to, aby v nich bolo všetko potrebné na výjazd, ako smartphone, občerstvenie, náhradné duše, nástroje na opravu a ďalšie drobnosti. Bočné vrecko z nepremokavej látky na zips je praktické riešenie, ktoré pridáva ďalšiu úroveň funkčnosti dresu. Ideálne na peniaze alebo doklady. Bolo by super, ak by bolo dostatočne veľké aj na mobilný telefón. Ten by tak nemusel byť vystavený vlhkosti v štandardnom zadnom vrecku. Bohužiaľ, moju „lopatu" sa mi tam nepodarilo natlačiť.

Za zmienku určite stojí aj zvýšená pasívna bezpečnosť v podobe reflexného loga a lemu zadných vreciek.

Nalini ponúkol naozaj zaujímavý kúsok pre nežné pohlavie. Bez ohľadu na to, či pôjdete na dlhší výjazd alebo krátky výlet, tento dres vás nikdy nesklame. Ponúka prvotriedne materiály, premyslené maličkosti a hlavne unikátny dizajn, s ktorým sa v pelotóne nestratíte.

Odporúčaná cena na stránke dovozcu je 109 €, avšak v čase písania článku sa dá zadovážiť v peknej akcii za 87,20 €. Viac dámskych modelov Nalini nájdete aj na našom MTBIKER shope.