Články v kategórii 'Dres' (54 článkov)

Test: Santini Nibali – pocta žralokovi z Messiny

29.08.2020 2 380 2 11

Taliansky výrobca cyklistického oblečenia spojil sily s jedným z najlepších cyklistov sveta, víťazom mnohých etapových pretekov Vincenzom Nibalim, aby spolu priniesli jedinečnú kolekciu oblečenia pre cyklistov.
Dámske letné dresy - keď teplota stúpa

PR 25.08.2020 2 065

Máme leto. Obdobie, kedy si bicykle užívame asi najviac a na cestách či lesných chodníkoch strávime každú voľnú chvíľu. Tentoraz sme vybrali pre dámy niekoľko zaujímavých letných dresov.
Test: Oblečenie Polaris pre MTB – funkčné a odolné

27.07.2020 3 651 7

Tento test je venovaný najmä MTB nadšencom, ktorí hľadajú ideálne oblečenie na svoje výjazdy s dôrazom na čo najvyššiu odolnosť.
Test: Dres a nohavice GORE® C5 Cancellara – pod záštitou legendy

23.07.2020 4 267 12 7

Legenda cestnej cyklistiky vložila svoj um a vkus do oblečenia značky Gore. Ako sa to podarilo pri letnom komplete nielen na cestný bicykel?
Castelli Superleggera a Climbers - na extra horúce dni a epické kopce

15.07.2020 5 061 12 25

Posúvanie limitov nie je len doménou rámov a komponentov. Čo to zlepšovať a inovovať sa dá aj v sekcii oblečenia.
Letné dresy do extrémnych horúčav

PR 14.07.2020 3 450

Táto časť roka si vyžaduje prispôsobiť jej aj náš šatník. Dôležité je nájsť si oblečenie, ktoré v najvyššej možnej miere spríjemní čas strávený na bicykli. Vybrali sme pre vás niekoľko kúskov, ktoré boli navrhnuté práve pre vyššie teploty.
Test: Zateplený dres Silvini Varano a nohavice Gavia - kvalitný materiál aj dizajn

30.06.2020 3 778 8 12

Značka z našich končín s kvalitným oblečením a nápaditým dizajnom. Ako to všetko fungovalo, som testoval stovky kilometrov.
Test: Briko Granfondo – precízne spracované oblečenie na intenzívne a dlhé výjazdy

26.06.2020 4 056 7 13

Niekedy mám pocit, že na bicykli nestačí len vedieť jazdiť. Čím ďalej, tým viac platí, že na bicykel sa treba poriadne obliecť a jazdu si tak výrazne spríjemniť.
Dámske oddelenie - je si z čoho vybrať

PR 09.06.2020 3 525

Cyklistika bola v dávnych začiatkoch takmer výhradne mužská záležitosť. V súčasnosti to však už vôbec nie je pravda. Pozrime sa na zaujímavé doplnky určené pre nežnejšie pohlavie.
Prechodné dresy – príprava na leto

PR 19.05.2020 3 336

Pozreli sme sa na niekoľko modelov prechodných dresov. Dôležité je, aby boli vetru a vodoodolné a poskytovali tepelný komfort pri dostatočnej priedušnosti.
Gabba - ako môže jeden nápad zmeniť celý segment oblečenia

18.03.2020 4 822 16 34

Castelli a ich dres Gabba slávi 10 rokov, tak sa poďme pozrieť, ako to celé začalo a prečo sa vlastne jednalo o taký prelom v obliekaní.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

PR 13.11.2019 4 296

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 974)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 788)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 666)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 210)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 513)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 144)