ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Dres' (25 - 36 z 54 článkov)

Dámska volenka - aby bola jazda v sedle komfortná

PR 03.07.2018 2 832

Žien v cyklistike postupne pribúda, čo výrobcov oblečenia a doplnkov motivuje k tvorbe špecifických kúskov.
Výber letných dresov - aby sme sa v lete neuvarili

PR 26.06.2018 3 969

Počas horúcich letných dní je dôležité zvoliť správne oblečenie na výjazd, obzvlášť, ak v sedle plánujeme stráviť dlhší čas.
Vhodné oblečenie na trail a výlety do terénu

PR 25.06.2018 3 329

Výber správneho oblečenia má na pocit z jazdy poriadny vplyv. Polaris kombinuje funkčnosť, odolnosť a dizajn a v teréne sa rozhodne nestratí.
Športové oblečenie ELEVEN – zákazková výroba dresov

PR 25.05.2018 3 438

Česká firma ELEVEN sportswear má od roku 2015 svoje zastúpenie aj na Slovensku. Okrem pestrej ponuky športového oblečenia a doplnkov, ponúka aj zákazkovú výrobu svojich produktov.
Sportful a Peter Sagan opäť spolu

PR 01.04.2018 6 116

Tím s Petrom Saganom vo svojom strede BORA-hansgrohe, bude v sezóne 2018 obliekať taliansky Sporful. V novom dizajne môžete vyraziť aj vy...
Test: Dres aj nohavice v znamení majstrovskej dúhy UCI

19.10.2017 4 074 9 12

Už sú to viac ako 3 mesiace, ktoré mi robí spoločnosť set Santini v prevedení UCI, a to na horských aj cestných výjazdoch. Okúsil som na nich chlad, dážď, ubíjajúce slnko, ale aj ideálne podmienky...
Dainese - vzdušné dresy na každý trail

PR 06.08.2017 3 385

Po kúpe vášho vysnívaného biku prídu postupne na rad aj doplnky. Kvalitné a funkčné oblečenie je základom komfortnej jazdy, najmä, ak je váš výjazd intenzívny - a to neplatí len pri jazde do kopca.
Polaris - Základná výbava

Polaris - Základná výbava "do lesa" z Anglicka

PR 23.07.2017 3 731

Pred 25 rokmi si Rodger Dillon uvedomil, že jeho bežecká výbava nie je veľmi vhodná na jazdenie - a tak sa rozhodol vyrábať doplnky pre cyklistiku. To bol začiatok značky Polaris, ktorá dnes ponúka širokú základňu zaujímavých kúskov do dobrého, ale aj zlého počasia a základom je v prvom rade dôraz na funkčné materiály...
SMS Santini – skutočné Made in Italy

PR 21.02.2017 4 435

Zrejme ste si všimli dres v slovenskej trikolóre, ktorý mal na sebe náš Peter Sagan pri zisku svojho prvého majstrovského titulu a tiež pri jeho úspešnej obhajobe. Rovnako ten, ktorý na seba následne slávnsotne „obliekol“ pri vyhlasovaní. Jedno mali tieto dresy spoločné – výrobcu, ktorým je talianska spoločnosť SMS Santini.
Rady a skúsenosti: Základné kúsky oblečenia

06.09.2016 12 005 37 34

Mnoho ľudí práve teraz možno premýšľa nad tým, že by si radi kúpili nejaký ten bike a postupne prenikli do sveta cyklistiky. Prípadne ho už majú doma, ale ako každý vie, tým to zďaleka nekončí. Čo sa hodí na začiatok z hľadiska oblečenia, si povieme práve v tomto článku.
Peter Sagan sa stal najbojovnejším jazdcom Tour de France 2016

23.07.2016 11 283 5 18

Úradujúci majster sveta z tímu Tinkoff po troch víťazných etapách a niekoľkých účastiach v úniku aj v sobotu pomáhal tímovým kolegom, asistoval Romanovi Kreuzigerovi útočiacemu na elitnú desiatku. Sagan absolvoval v čelnej skupine zhruba polovicu etapy, po dvoch kategorizovaných stúpaniach z úniku vystúpil a zaradil sa do pelotónu.
Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu

PR 17.06.2016 4 484

V dnešnom článku sa trochu bližšie pozrieme na niektoré produkty od českej spoločnosti Silvini Technical Sporstwear. Tá sa zameriava najmä na cyklistiku, beh a bežecké lyžovanie. V týchto oblastiach ponúka kompletný sortiment, ale predpokladáme, že bikerov bude zaujímať hlavne ten prvý spomínaný.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 812)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 567)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 480)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 373)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)