Kvalita, spoľahlivosť a dostupnosť - výber produktov

Pre mnohých z nás je cyklistika sezónnym koníčkom či alternatívnym spôsobom prepravy. Vtedy je údržba a servis hlavne o nižších výdavkoch. Čo by vás mohlo zaujať?

microSHIFT XLE - 151 €

microSHIFT XLE mechanické páky radenia brzdy
Taiwanský výrobca komponentov microSHIFT vie ponúknuť alternatívne sady komponentov s dobrou dostupnosťou, cenou aj kvalitou. Mechanické páky XLE SB-M110 sú kompatibilné s 1 x 11-rýchlostnými sadami Shimano. Kabeláž je vedená vonkajškom. Kvalitné a pekné vyhotovenie či kompatibilita s kazetami so širokým rozsahom budú spoľahlivým partnerom vášho gravelového bicykla. Ich maloobchodná odporúčaná cena je 210 €. Nájdete ich v MTBIKER shope.

FORCE Base - 68,99 €

FORCE Base stojan na bicykel
Správny domáci kutil, ktorý sa stará nielen o svoj bicykel, ale aj o bicykle celej rodiny, by mal mať jednoznačne doma stojan. Takýto „mĺkvy sluha“ je nenahraditeľným pomocníkom snáď pri všetkých operáciách na vašom dvojkolesovom miláčikovi. Navyše, tento od českého FORCE je skladateľný, aby nezaberal veľa miesta a tiež obsahuje praktickú poličku na náradie či diely. Všetko o ňom sa dozviete v redakčnom teste. Odporúčaná cena tohto skladacieho stojana je 80,99 €. Nájdete ho v MTBIKER shope.

Tatze Link Composite - 88,99 €

pedále Tatze Link Composite
Tento výrobca sídli v Rakúsku, v časti Tirolsko. Jeho produkty sú testované v alpských podmienkach a to znamená, že majú skvelú výdrž a odolnosť. Vybavené sú až 40 pinmi, ktoré zaisťujú skvelú priľnavosť a kontakt tretry s platformou. Telo pedála je vyrobené z plastu zosilneného skleneným vláknom. Je pevné, zároveň tenké a ľahké, iba 358 g. Ložiská sú vybavené dvojitým tesnením, ktoré chráni pred vlhkosťou a nečistotami. Ich odporúčaná cena je 88,99 € a nájdete ich v MTBIKER shope.

One RC.BAG 20 w/AVS - 129 €

One RC.BAG 20 w/AVS taška na nosič
Jednoduchosť a praktickosť. Tým sa vyznačuje táto taška na nosič. Vďaka systému rýchloupínania AVS pripevníte tašku na nosič za pár sekúnd. Naviac je kompatibilný aj s inými taškami ako RC.BAG 30, čím jednoducho zvýšite objem. V prípade potreby môžete rozbaliť bočné vrecká, a tak tašku nafúknuť o ďalší priestor. Celkový objem je 10,5 l + 8 l. Čo sa vám nezmestí dovnútra, jednoducho prichytíte gumovým pavúkom na vrchnú časť. MOC tašky je 129 € a nájdete ju v našom MTBIKER shope.

Wittkop Twin Medicus 7.0 Race Gel - 14,99 €

sedlo Wittkop Twin Medicus 7.0 Race Gel
Športové sedlo Twin Medicus 7.0 je vďaka gélovej výplni určené najmä pre športovo orientovaných jazdcov, ktorí obľubujú dlhé jazdy a trávia v sedle hodiny. Pritom je jedno, či to bude v teréne, alebo na ceste. Okrem samotnej výplne napomáha pohodliu aj výrez v strede sedla, ktorý eliminuje tlak na citlivé partie. Za pomoci technológie 5 Step Design je anatomicky formované tak, aby sa čo najlepšie prispôsobilo pohybom tela na bicykli. Jeho cena je 17,89 € a nájdete ho na našom MTBIKER shope.

Super B TBA500 - 132 €

sada náradia Super B TBA500
Táto sada v praktickom kufríku bude vaším najlepším domácim pomocníkom. Či robíte iba údržbu pre svoj bicykel, alebo sa radi pozriete aj na bicykel rodinného príslušníka, suseda, s touto sadou si hravo poradíte. Obsahuje až 27 kusov najpoužívanejšieho náradia v kvalitnom vyhotovení. Môžete nitovať reťaz, prezúvať plášte, namontovať pedále, kazety, dokonca tu nájdete aj sadu záplat na opravu defektu. Staňte sa mechanikom na vysokej úrovni. MOC kufríka je 132 €. Nájdete ho v MTBIKER shope.

Park Tool Cyclone PT-CM-5-3 - 34,99 €

práčka na reťaz Park Tool Cyclone PT-CM-5-3
Starostlivosť o pohon a zvlášť o reťaz vie byť veľakrát otrava, no našťastie tento úkon dokáže spríjemniť aj takáto práčka na reťaz značky Park Tool. Vďaka trom vymeniteľným kefám, čistiacej kvapaline a silnému magnetu na spodku jej tela bude čistenie ešte jednoduchšie a precíznejšie. Rukoväť práčky je odnímateľná a dá sa umiestniť aj z opačnej strany jej tela, aby bola použiteľná aj pre e-biky. Jej cena je 37,99 € a nájdete ju na našom MTBIKER shope.

Vortex GO CREAM - 4,99 €

mazanie Vortex GO CREAM
Mazanie Go Cream od značky Vortex zo série LUBE & RIDE zabezpečí kvalitné a stabilné mazanie všetkých komponentov bicykla. Vazelínu môžete použiť na ložiská a plochy, kde dochádza k treniu. Ideálna vazelína napríklad na celoodpružené bicykle, ale poslúži samozrejme každému. Výhodou je, že odpudzuje vodu, chráni pred koróziou, čím predlžuje životnosť materiálu. Obsah balenia je 140 mililitrov. Odporúčaná cena tohto produktu je 6,79 €. Viac informácií nájdete u nás na MTBIKER shope.

Lezyne Alloy Floor Drive - 67,99 €

servisná pumpa Lezyne Alloy Floor Drive
Servisná pumpa nesmie chýbať v garáži žiadneho domáceho cyklistického kutila. Zároveň však môže byť dizajnovým skvostom, ktorý budú všetci obdivovať. Leštené hliníkové telo skrýva kvalitný oceľový piest. Rúčka je z odolného kompozitu s imitáciou dreva. Poteší veľký 3 a pol palcový manometer, dlhá odolná hadica z ABS a hlava na galuskový a autoventil. Jej odporúčaná cena je 84,99 €. V čiernom alebo leštenom hliníkovom vyhotovení ju nájdete na našom MTBIKER shope.

Viac užitočného príslušenstva nájdete na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Servisné doplnky - drobnosti, aj veľkí pomocníci PR článok

Servisné doplnky - drobnosti, aj veľkí pomocníci

Ak sa chystáte zazimovať bicykel alebo len potrebujete doladiť nastavenia a detaily po sezóne, pozrite sa s nami, čo by sa mohlo zísť v domácej servisnej výbave.
Náradie na servis doma aj v teréne PR článok

Náradie na servis doma aj v teréne

Či už plánuješ robiť servis bicykla doma, alebo neplánovane v teréne, polovicou úspechu je výbava. Tá rozhodne, či to bude hotové raz-dva, alebo „trápenka“ na niekoľko desiatok minút.
Náradie na servis vždy poruke PR článok

Náradie na servis vždy poruke

Poznáme to každý – v strede lesa či cesty sa pritrafí defekt, roztrhne sa reťaz, musíme dotiahnuť uvoľnenú skrutku. Preto sa oplatí nosiť so sebou základné náradie.