Výbava do náročných podmienok - bez problémov v snehu aj blate

Počasie si z nás robí posledné týždne dobrý deň a zažívame bláznivé podmienky – sneh, dážď aj blato. Akú výbavu zvoliť do takéhoto počasia?

Maxxis Shorty 2.0 - 55,99 €

Maxxis Shorty
Plášť Shorty 2.0 sa cíti ako doma na enduro či downhill tratiach. So svojím stredne vysokým a otvoreným dezénom sa radí medzi univerzálne plášte a nestratí sa pri jazde v suchu, ani v blate. Vzhľadom na svoje rozmery je optimalizovaný tak, aby vyhovoval moderným trendom širokých ráfikov. Zmes 3C MaxxGrip ponúka istý prejazd cez vlhké korene. Užitočným je takzvaný DH Casing, ktorý chráni bočnicu plášťa pred prerazením. MOC je 89,99 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope.

dirtlej Dirtsuit Core edition - 329 €

dirtlej Dirtsuit Core edition
Ak ťa baví jazda aj v skutočne blatistých podmienkach, overal Dirtsuit Core je jednoznačne šikovný kúsok výbavy. Vďaka robustnej konštrukcii a trojvrstvovej membráne sa cezeň nedostane voda, nečistoty, ani vietor. Osem otvorov zároveň poskytuje bohaté odvetranie. Ak sa oteplí, spodnú časť je možné odzipsovať, rovnako tak aj kapucňu. Aby obstál aj pri prípadných pádoch, je ušitý z robustnejších materiálov a zosilnených švov. Jeho MOC je 329 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope.

Weldtite PURE Wet Lube - 6,99 €

Weldtite PURE Wet Lube
Mazací olej anglickej značky Weldtite Wet Lube patrí do radu výrobkov Pure, to znamená, že je vyrobený z látok, ktoré sú šetrné voči životnému prostrediu. To však neznamená, že nie je účinný, práve naopak – je určený do najnáročnejších podmienok pre jazdu, ako je dážď, blato či sneh. Do karát mu hrá aj odolnosť voči vymytiu pri čistení bicykla vodou, čo z neho robí skvelého parťáka na dlhodobé používanie. MOC 100 ml fľaštičky je 6,99 € a nájdeš ju v našom MTBIKER shope.

Kärcher OC 3 - 149,90 €

Kärcher OC 3
Nízkotlakový čistič Kärcher OC3 je praktický spoločník ako do garáže, tak aj na cesty. Vďaka slabšiemu prúdu nevytláča vazelínu z ložísk, no zároveň zablatený bicykel spoľahlivo umyje. Praktická štvorlitrová nádržka bohato stačí na rýchly oplach. Vzhľadom na to, že prístroj poháňa odnímateľná lítium-iónová batéria, nie je nutné mať prístup k zásuvke. Jeho praktickosť dokáže ešte viac navýšiť množstvo doplnkov. MOC tejto verzie je 162 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope.

Force Pro - 8,19 €

FORCE Pro
Univerzálny čistič od Force si hravo poradí s nečistotami na pohonnom ústrojenstve bicykla. Oproti predošlej generácii bola vylepšená receptúra, ktorá zabezpečuje vyššiu penivosť, ktorá ide ruka v ruke s vyšším odmasťovacím účinkom. I tak ale zostáva šetrným voči ostatným komponentom bicykla a takisto voči rámu, nech už je z akéhokoľvek materiálu. Praktické balenie vydrží aj niekoľko čistiacich cyklov. MOC 1-litrovej fľaše je 9,29 € a nájdeš ju v našom MTBIKER shope.

Roeckl Montalbo - 66,99 €

Roeckl Montalbo
Model rukavíc Montalbo je určený najmä do náročného terénu. Maximálny komfort a tlmenie zaručuje vrstva XRD® Technology, pričom špeciálnu podporu poskytuje polstrovanie medzi palcom a ukazovákom. Dlaň rukavice je potiahnutá silikónom, ktorý poskytuje extra grip aj vo vlhkých podmienkach. Vonkajší materiál DURADERO je odolný a robustný, no zároveň elastický a prispôsobivý. Ich MOC je 66,99 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

Weldtite Rapid Ceramic Shield Kit - 20,99 €

Weldtite Rapid Ceramic Shield Kit
Jazdiť za každých podmienok je pekné predsavzatie, no po výjazde nás veľakrát čaká nepríjemné umývanie stroja. K jeho uľahčeniu vie dopomôcť aj tento prípravok, ktorý poskytuje rámu hydrofóbnu keramickú ochranu a odpudzuje nečistoty. Mechanizmus je jednoduchý, aplikáciou sa vyplnia drobné nedokonalosti v laku a vytvorí sa súvislá, odolná vrstva. Tento ochranný prípravok je vhodný pre všetky druhy rámov, jeho MOC je 20,99 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope.

Leatt HydraDri 5.0 ProClip - 169 €

Leatt HydraDri 5.0 ProClip
Tretry HydraDri 5.0 nájdu svoje uplatnenie hlavne v blatistých a vlhkých podmienkach. Ich dušou je membrána HydraDri, poskytujúca vodný stĺpec 10 000 mm. O to, aby tretra čo najlepšie obopla nohu, sa stará upínací BOA systém v spolupráci s antikompresnou výstelkou. Nie raz sa stane, že treba bicykel v teréne potlačiť a biker ocení spoľahlivú podrážku. Tá nesie označenie RideGrip a je skombinovaná s tlmiacou medzipodrážkou EVA. MOC tretier je 199 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

VAUDE Moab Rain - 109 €

VAUDE Moab Rain
Nohavice Moab Rain sú určené ako vrchná vrstva. 2,5-vrstvová membrána Ceplex Active sedacej časti vystužená na 3 vrstvy si hravo poradí so striekajúcou vodou. Okrem membrány sa o vodoodolnosť stará aj povrchová úprava Eco Finish. Nohavice sa dajú prispôsobiť potrebám napríklad ventilačnými otvormi, či stiahnutím v páse. Nakoľko sa dajú zbaliť do malého vrecka, poslúžia ako ideálna záloha do zhoršených podmienok. Ich MOC je 137 € a nájdeš ich v našom MTBIKER shope.

Pre viac výbavy, ktorá ti pomôže v náročných podmienkach, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.
Náradie na servis doma aj v teréne PR článok

Náradie na servis doma aj v teréne

Či už plánuješ robiť servis bicykla doma, alebo neplánovane v teréne, polovicou úspechu je výbava. Tá rozhodne, či to bude hotové raz-dva, alebo „trápenka“ na niekoľko desiatok minút.